NHL Draft liveseuranta 27.6.2015

  • 177 611
  • 1 170

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Näissä freshmaneissa on potentiaalia, pysyy hyvin piilossa kun nuorena ei niin paljoa saa vastuuta/peliaikaa ja ei jää scouttien papereihin niin kovaa, mutta usein toisena vuonna sitten jo näyttää pirusti paremmalta. Vaikka hieman puskista tuli niin ihan positiivinen valinta näin Colorado-fanin näkökulmasta.

Joo ja jos varanneessa joukkueessa ollaan tyytyväisiä fanien taholta, niin ei mulla tähän muuta. Itseäni olisi vituttanut Torontoon, mutta tärkeintä on, että voi olla tyytyväinen oman joukkueensa varauksiin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nashville: Iakov Trenin
St. Louis: Vince Dunn
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Olisin itse odottanut, että Julius Nättinen on suomalaisista kakkosvaraus ja varataaan toisella kierroksella, nyt on Aho ja Hintz mennyt ennen Nättistä ja toinen kierroskin loppuu kohta. Erikoista, sillä ihan hyvät näytöt on Nättiselläkin taustalla.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Joo ja jos varanneessa joukkueessa ollaan tyytyväisiä fanien taholta, niin ei mulla tähän muuta. Itseäni olisi vituttanut Torontoon, mutta tärkeintä on, että voi olla tyytyväinen oman joukkueensa varauksiin.

Toki pakko myöntää että mielummin sieltä olisi vaikka Kyllingtonin tai Harkinsin ottanut, mutta Sakic&Roy kaksikko vetänyt tämän viikonlopun niin komeasti tähänkin asti, että tällä hetkellä luotto on kova myös tässä asiassa. Varsinkin kun miettii, että jos Pracey olisi vielä ollut puikoissa näissä scouttaus asioissa niin Colorado olisi varannut jonkun 160cm taitosentterin kenestä ei tule ikinä mitään.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Saisi Stan treidata kohta ylöspäin, jos Kyllingtonia ei kukaan huoli. Knott kyllä itselleni täysi mysteeri, mutta toivottavasti onnistunut varaus.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ois ne nyt voinut tossa lähetyksessä edes ton kakkoskierroksen seurata vähän tarkemin. Paskaa ois sitten voinut jutella loppukierrokset. Ja tietenkin Kathry Tappen ois voinu olla studiossa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Vinkki NHL Networkille:

Puolet kuvasta varataan noille paskanpuhujille ja puolet tuolle listalle, johon päivittyy varatut pelaajat.

Kiitos.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei jumalauta näitä haastatteluja, pelaajat toisensa jälkeen laukovat samat latteudet.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Washington: Sieg Heil (Siegenthaler)
Keklu otti Stenlundin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nättinen Anaheimiin
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Olisin itse odottanut, että Julius Nättinen on suomalaisista kakkosvaraus ja varataaan toisella kierroksella, nyt on Aho ja Hintz mennyt ennen Nättistä ja toinen kierroskin loppuu kohta. Erikoista, sillä ihan hyvät näytöt on Nättiselläkin taustalla.
Tulihan se varaus sieltä, Duckseihin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nättinen Anaheimiin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Toki pakko myöntää että mielummin sieltä olisi vaikka Kyllingtonin tai Harkinsin ottanut, mutta Sakic&Roy kaksikko vetänyt tämän viikonlopun niin komeasti tähänkin asti, että tällä hetkellä luotto on kova myös tässä asiassa. Varsinkin kun miettii, että jos Pracey olisi vielä ollut puikoissa näissä scouttaus asioissa niin Colorado olisi varannut jonkun 160cm taitosentterin kenestä ei tule ikinä mitään.

Jep totta. Juuri tuo, että voi olla tyytyväinen on tärkeää vaikea näistä 100% tai edes 20% sanoa kuka oikeasti breikkaa sitten lopulta. Itse en ole ihan tyytyväinen Toronton 2 varaukseen, mutta ihan ok. Ykkönen olikin sitten parasta mitä Torontossa on ollut vuosikausiin, Nylander ja Rask ennen tätä joihin olen ollut tyytyväinen, mutta Marnerissa on niin paljon potentiaalia, ettei mitään järkeä ja jos kasvaa kuten broidinsa, eli 22 vuotiaana ilmeisesti kasvoi vielä ja lopulta 190 cm, niin huh, huh. Mutta 180cm pituus on täysin riittävä ja kuivankesän oravuudesta pääsee eroon syömällä jenkki puuroa.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ei helvetti jaksa kyllä seurata tota lähetystä tuolta Draftista. Kanada/Usalaisena vituttaisi lähetyksen taso, paskempaa kuin kotoinen Pro.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös