Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 302
  • 819
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Voimasuhdeketju alkoi liikkua väärille raiteille ja palstaveljen kaihoisasta kaipauksesta avasin tämän ensi kautta varten? Ei nyt jaksa muistella onko nämä olleet ennen erillään, jos on niin muokata voi joku korkeampi taho.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olen muuten valmis lyömään vetoa kanssasi tuosta HPK:n ja Sportin keskinäisestä runkosarjasijoituksesta, mikäli uskallat haasteeseen tarttua.
Uskallan tarttua haasteeseen.

Minulla HPK ja sinulla Sport. Jos HPK sijoittuu runkosarjassa ylemmäs kuin Sport niin minä voitan ja jos Sport sijoittuu ylemmäs kuin HPK niin sinä voitat.

Millaista panosta olet ajatellut?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Viime vuonna kukaan ei tarttunut, notta tarjotaan nykyisen kotikaupungin Turun urhoille vetomahdollisuuksia.

Runkosarjasijoitus Blues ja TPS, kumpi korkeammalla. Panos vaikka pari pulloa jallua tms. ehdottamasi summa/veto.

Hirso tekee enemmän pisteitä kuin valitsemasi TPS-pelaaja. Sama panos tms. kuin yllä.

Kumpi voittaa enemmän keskinäisiä otteluita, sama panos tms. kuin yllä.

Toimitus vaikka oluen äärellä ensi keväänä kun jokilaivat aukeaa, tahi tilille, miten vaan.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse ehdotan samaa kun viime vuonna. KalPa vs Sport runkosarjasijoitus. Viime vuonna ei tähän kukaan uskaltanut tarttua niin tuskin tänäkään vuonna. Saa tarjota.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Uskallan tarttua haasteeseen.

Minulla HPK ja sinulla Sport. Jos HPK sijoittuu runkosarjassa ylemmäs kuin Sport niin minä voitan ja jos Sport sijoittuu ylemmäs kuin HPK niin sinä voitat.

Millaista panosta olet ajatellut?
Lyödäänkö parillakympillä (20€) kiinni vai lämmittäisikö pullo paremmin kehoa ja mieltä?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kukas porilaisista tarttuu - parempi runkosarjan sijoitus Lukko - Ässät ja voittajalle haluamansa pullo Alkosta (max 20€)?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Löytyykkö tarttujia? Minä sanon, että TPS ei ole runkosarjan kuuden parhaan joukossa, ja sinä sanot, että on. Panos 20 - 50€.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
@Pat_LaFontaine

Haluatko lähteä lyömään vetoa HIFK vs. Sport runkosarjasijoituksesta? Ralph tarjosi tonnin panosta, minä maltillisempaa 20-30€ pullovetoa. Runkosarjan päätteeksi HIFK on ylempänä, minä voitan, Sport ylempänä niin sinä voitat. Olit niin varma asiasta, että lähdet varmaan tähän? Kiinni?
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Väitän, että Pelicans sijoittuu runkosarjassa korkeammalle, kuin Sport. Tähän pitäisi ainakin voimasuhdeketjun perusteella olla halukkaita, sillä Sport on kuulemma hyvää keskikastia ja Pelicans pohjalla.

Panos 20€. Yksi veto. Kuka lähtee?
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse ehdotan samaa kun viime vuonna. KalPa vs Sport runkosarjasijoitus. Viime vuonna ei tähän kukaan uskaltanut tarttua niin tuskin tänäkään vuonna. Saa tarjota.

Joo, mulle KalPa ja panoksena iso kossu. Sovittu homma.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Väitän, että Pelicans sijoittuu runkosarjassa korkeammalle, kuin Sport. Tähän pitäisi ainakin voimasuhdeketjun perusteella olla halukkaita, sillä Sport on kuulemma hyvää keskikastia ja Pelicans pohjalla.

Panos 20€. Yksi veto. Kuka lähtee?
Lähden jos maltat odottaa syyskuun alkuun.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitä tämä tarkoittaa? Eli otat oikeuden vetäytyä tästä vedosta, jolloin et välttämättä lähdekään?

Katsotaan, jos veto on vielä syyskuussa auki. Otan vastaan sitä ennen jonkun muun, jos halukas löytyy.
Tarkoittaa sitä, että keskeneräisellä rosterilla en lähde haastamaan tässä kohtaa ketään. Katsotaan sitten kun molempien joukkueet on valmiita.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tarkoittaa sitä, että keskeneräisellä rosterilla en lähde haastamaan tässä kohtaa ketään. Katsotaan sitten kun molempien joukkueet on valmiita.

Selvä. Pidän vedon auki, jos ei kukaan muu tartu siihen ennen sinua. Lupaan, ettei Sportin tulevat hankinnat tai Pelicansin hankkimatta jättämiset muuta sitä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ottaako joku, vaikka sporttilainen kiinni vedon Zaborsky vs. Bertrand - kumpi pistepörssissä ylempänä? Sovitaan, että veto raukeaa jos toinen pelaa alle 40 peliä. Viime kaudella taisivat tehdä saman määrän pongoja ja uskallan väittää, ettei Charlesin lento kestä samalla tavalla ensisesongilla. Panoksena vaikka pari kymppiä. Alkoholistakin voin ottaa, mutta säätöjen välttämiseksi raha on helpompi. Ja voinhan vedon voittajana käydä sitten itse ostamassa - helpompi niin.
 

Great

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eichel
Jollekin Kouvolalaiselle vetoa runkkarisijoituksesta Sport vs. Kookoo. Itse sanon Sportin sijoittuvan korkeammalle. Panos 20-50e
 

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Kukas porilaisista tarttuu - parempi runkosarjan sijoitus Lukko - Ässät ja voittajalle haluamansa pullo Alkosta (max 20€)?

Voisin kerrankin lyödä vetoa ja napata tämän.

Edit: vaikken Porissa enää asukaan niin tuleehan tuolla sen verran sukuloitua, että voin kivuttomasti käydä aikanaan hakemassa voittopotun pois. ;)
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Muutama veto halukkaille:

Blegiläisille: Jerry Ahtola tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin Ville Korhonen. Veto umpeutuu jos jompikumpi pelaajista pelaa alle 50 ottelua. Tasapisteissä maalit ratkaisevat. Ahtola teki viime kaudella 29 paunaa, kun taas Korhonen jopa 37. Panos voi olla vaikka 15€ tilisiirtona.

Kaikille: Sport ei ole kahden huonoimman joukkueen joukossa. Eli Sport sijoittuu vähintään runkosarjan sijalle 13. Panos 10€.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Operation Tag Team

Kuluneella kaudella käytiin eräällä porukalla hyvin onnistunut veikkauskilpailu jossa haettiin eniten jäähyminuutteja kauden aikana kerännyttä pelaajaa. Tästä innostuneena jossain kohtaa kautta aloin hahmottelemaan päässäni tutkapari-asetelmaa samasta kaavasta, joten tässä sitä olisi: Operation Tag Team. Vedon idea ja säännöt alla:

1. Vedossa valitaan kaksi (2) pelaajaa yhdestä ja samasta joukkueesta, joiden valitsija uskoo keräävän yhteensä eniten jäähyminuutteja tulevan kauden aikana. Eli siis voit valita vaikka Bluesista Siim Liivikin ja Robert Rooban jos uskot herrojen keräävän yhteensä niin muhkean jäähysaaliin, että muut eivät moiseen kykene. Eli jos Liivik kerää tulevalla kaudella vaikka 127 rangaistusminuuttia ja Rooba harmittavasti vain 30 rangaistusminuuttia on yhteislukemasi 157 rangaistusminuuttia, joilla lähdet siis kisan voittoa tavoittelemaan.
2. Vetoja saa muokata kauden aloituspäivään (ilmoitetaan myöhemmin) saakka, mutta vetoon lähdettyä siitä ei voi enää perääntyä. Ei kuitenkaan hätää sillä voit siis muokata valittuja pelaajia vielä, kunhan kumpainenkin pelaaja edustaa samaa seuraa. Jos nyt valitset vaikka kaksi Ilveksen pelaajaa ja juuri nämä pelaajat lähtevät ulkomaille tai Mestikseen tahkoamaan ennen kauden alkua, ei hätää - Voit ottaa pelaajia myös toisesta liigajoukkueesta. Kunhan kumpikin edustaa samaa seuraa.
3. Vedossa ei ole mukana ottelu -tai loukkaantumispykäliä, joten jos valitsemasi pelaaja myydään lokakuussa Venäjälle, hän tiputtaa päänsä tammikuussa tai apina pieksee hänet teho-osastolle ensimmäisen runkosarjapelin jälkeen artukaisten parkkipaikalla on se voi voi ja helvetin huonoa tuuria. Tästä syystä kannattaa siis olla tarkkana omien valintojensa kanssa, sillä mikäli olet jo nyt valinnut riveihisi vaikka Jesse Dudasin (TPS) ja hän lähteekin ennen kauden alkua kävelemään etkä muista ottaa hänen tilallensa toista pelaajaa, on valintasi vedossa edelleen Jesse Dudas joka tuolloin kerää luonnollisesti nollatuloksen ellei joku häntä sitten satu signaamaan riveihinsä.
4. Mikäli valitsemasi pelaaja satuttaisiin myymään kesken liigakauden toisen jengin riveihin, ei se vaikuta vedonlyönnin kulkuun. Mikäli tämä tapahtuu ennen kauden alkua, joudut valitsemaan jomman kumman valitsemistasi pelaajista uudestaan samasta seurasta kuin toinen. Eli siis mikäli Dudas myytäisiin Tepsin toimesta kesken kauden Ilvekseen, ei se vaikuttaisi mitenkään valintoihisi vaan Dudasin rangaistusminuutit laskettaisiin normaalisti kauden loputtua yhteistulokseen. Mikäli Dudas kuitenkin siirtyisi ennen kauden alkua toiseen seuraan ja valintasi olisivat olleet esimerkiksi Jesse Dudas ja Petteri Nummelin (TPS), joutuisit valitsemaan uuden pelaajan joko Tepsistä, Ilveksestä tai vaihtamaan kokonaan kummatkin pelaajat toisen seuran pelaajiin niin halutessasi.
5. Saat valita jo valitusta seurasta toisia, mutta et jo valittuja pelaajia. Eli jos esimerkiksi Liivik ja Rooba olisivat Bluesista jo valittu, voisit silti ottaa sieltä vaikka Juuso ja Veeti Vainion omiksi valinnoiksesi.
6. Panoksena vedossa 20€, jonka häviäjät (sijojen 2.-?.) edustajat maksavat voittajan (1.) tilille vedon ratkettua eli runkosarjan päätyttyä.
7. Osallistujien maksimimäärä on kymmenen (10) osallistujaa, mutta tuskin ihan moista poppoota saadaan lähtemään mukaan. Kuitenkin mitä enempi, sen mukavampi kilpailu.
8. Tasatilanteessa sikailu palkitaan ja voittajaksi julistetaan se, kummalla pelaajalla on enemmän 20 minuutin rangaistuksia. Jos nämäkin tasan, ratkaisevat 10 minuuttiset rangaistukset. Jos nämäkin tasan, 5 minuutin rangaistukset ja jos nekin tasan niin sitten voidaan jo lyödä riita poikki ja muna persposkien väliin ja voittajat saavat jakaa voittopotin.
9. Sen verran laajalti ollaan jo vetoja saatu lyötyä, että nyt otetaan käyttöön luottokelpoisuus. Eli jos sinulla on miinusmerkintöjä kuuluisalla Jatkoajan Kreikka-listalla, et ole valitettavasti tervetullut mukaan vetoon ennen kuin olet kuitannut velkasi raportoidusti.

Äyh.. Tulikohan kaikki? Uskotaan, että on.. Saa täydentää ja kommentoida.

Omat valintani osuvat, yllätys yllätys, omaan rakkaaseen Palloseuraani ja sieltä valitsen rähinäparivaljakokseni kaksikon Ilkka Pikkarainen (TPS) - Patrik Moisio (TPS). Rähinäremmi pystyyn ja muutkin osallistumaan! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös