En tiedä parantuko remontin yhteydessä, mutta männä vuosina se oli myös kylmä kuin Putinin sydänSe on tuo Lappeenrannan halli kameroista katsottuna niin matalannäkönen, että ihan niinku jossain autotallissa pelattas :)
Kauniisti sanottu noin paskasta yv:stäTäytyy sanoa että onhan melko vaatimatonta tuo Ilveksen ylivoima.
En usko että voi koska Aho on uhannut tilastoida ne.Mustone kampataan ja Blues läpiajoon. Onneksi ei tullut maalia. Vois sitä tosiaan kotijoukkueelle vihellellä kans jäähyjä.
Kuvittelenko, vai pelaako SaiPa jotenkin kovempaa estopeliä kiekottomaan ja mailahäirintää ku aikasemmin? Tuntuu että aina on joku edessä blokkaamassa luistelulinjan ja mailallakin sidotaan vahvasti?
En tiedä parantuko remontin yhteydessä, mutta männä vuosina se oli myös kylmä kuin Putinin sydän
En minä tarkottanutkaan mitään koukkukiekkoa tai varsinaisesti sääntöjenvastaista toimintaa, enemmän ehkä linjan sallimaa estopeliä ja tilan poisottamistaKuvittelet.
Kyllähän ne tuota tekee. Kulmapelaaminen on SaiPan vahvuuksia, johon tuo blokkaaminen kuuluu. Tuntuu, että SaiPan ja Kärppien lisäksi kovinkaan moni ei paineista laitojenkaan lähellä puolustuspäässä, vaan tilaa annetaan enemmän. Myös mailahäirintä kuuluu tähän aktiiviseen paineistamiseen.En minä tarkottanutkaan mitään koukkukiekkoa tai varsinaisesti sääntöjenvastaista toimintaa, enemmän ehkä linjan sallimaa estopeliä ja tilan poisottamista
En minä tarkottanutkaan mitään koukkukiekkoa tai varsinaisesti sääntöjenvastaista toimintaa, enemmän ehkä linjan sallimaa estopeliä ja tilan poisottamista