World of Tanks

  • 260 693
  • 2 155

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näinhän se menee Käräppä. Kovalla tasolla kyllä vedät matseja. Samaa TOG tehtävää itsekin tahkoan jos tuota nyt tahkoamiseksi voi sanoa koska ei tuollainen 5 kertaa top10:ssä oleminen kovin paljon vaadi. Eilen tuli matseja jossa wn8 tippui todella alas koska vaikutusmahdollisuudet esim tuossa edellä mainitsemassani SU-tapauksessa ovat täysin olemattomat. Vastassa oli yhden käden sormin laskettava määrä vihuja joista saat tuolla vehkeellä edestä kudin läpi ja menehän nyt sitten alle tonnin hiparisella tornittomalla td:llä Himmelsdorfissa kuikkimaan nurkan taakse. Todella turhauttavia matseja siis mukana ja taitaa olla jo jonkin aikaa kun on päivän prosentit jäänee alle 40.

E5 on vielä uusi tuttavuus ja vaatii opettelua. Mitä uudemmista kympeistä nyt on mielikuvaa jäänyt, on kiinalainen medikka 121 ollut ihan käteen sopiva vaunu. Tykkäsin WZ-120:sta kovasti ja menee samaan sarjaan. Leo PT on menossa ysissä ja olen tykännyt kovasti. Liian lähelle vihua ei pidä mennä ja koittaa pitää etäisyyttä ja naputella kauempaa pelin yhdellä tarkimmista tykeistä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse kyllä pidän E5:sta paljon. Todella helppo saada hyvät damaget, kun tykki lataa sen rapiat 8 sekuntia ja pene ja alpha ovat hyviä. Luulin panssaria heikommaksi, mutta ainakin tähän mennessä se on yllättänyt minut positiivisesti. Weak spottiinkaan ei ole tullut juurikaan osumia, vaikka se kovin auki onkin.

Tällä hetkellä menossa T-54 grindi kohti Obj.140:stä. Tuskaista ollut nämä pari ensimmäistä päivää, vaikka vapaalla tuli avattua tykki ja torni. Tällä hetkellä kaikki tutkittuna, mutta nihkeältä tuntuu silti verrattuna T-44:seen. Toki hyviäkin pelejä tulee useinkin ja välillä monta putkeen, mutta silti n. 40-50% peleistä menee aivan päin persettä, jossa tulee saatua se 0-600 dmg. Ehkä se tästä vielä lähtee, kun saa lisää pelejä.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Kullan käyttö ainakin itsellä riippuu nykyään monesta tekijästä. Alemmilla tiereillä oltava ainakin kymmenen kultakuukaa mukana pari tieriä isompia ja kovasti panssaria omaavia vaunuja varten, mutta jos noitakin pääsee perseelle kiertään niin helppohan se on takaisin normikuuluin vaihtaa.

Nuo omat kasi tierin premit taas on kullan käytössä aivan päinvastaiset. Super pärssisellä tarviit jo oman tierin vaunuja vastaan kultaa(jota myöskin surutta käytän) ja T34:llä taas ei ole yhtään kultakuulaa edes kyydissä. Kymppitierillä taas pääosin normikuulaa ja muiden huippuklaanien pelaajia vastaan sitten ainoastaan kultaa. Tähän poikkeuksia sitten aiheutta esim: E-100 ja fv 215 183 millä ammun lähes pelkkää kultaa lisäksi spaced armor tankit vaikuttaa omaan kuula valintaan kaikilla vaunuilla.

Lisäksi "gold noob" huutelijoille ja muutenkin valittajille lähtee minun suunnasta ainoastaan kultakuulaa . Paras valitus kullan ampumisesta tuli viikko sitten t54e1 ulkoiluttaessa. Valmistauduin e-100 kohtaamiseen lataamalla rullallisen kultaa, juui ladattuani vihollisen amx 13 90 tulee minua ampumaan johon siis jouduin nämä kultakuulat ampumaan. Tämän jälkeen alkaa kymmenen rivin itku ja toteaminen kuinka paska pelaaja oikeasti olisin ilman kultaa kun tarvin kultaa light tankkeja vastaan.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Olikos kuinka moni palstaveli tänään Parolassa järjestetyssä community meetissä jossa oli tarjolla ilmaista kultaa, premiumpäiviä, premitankkeja ja ajonäytös Stug IIIG:llä.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Olikos kuinka moni palstaveli tänään Parolassa järjestetyssä community meetissä jossa oli tarjolla ilmaista kultaa, premiumpäiviä, premitankkeja ja ajonäytös Stug IIIG:llä.

harmillisesti itsellä oli muuta menoa niin en päässyt tuossa "naapurissa" käymään ja hieno eventti jäi väliin. Toivottavasti WGn sivuille tulee jotain raporttia ja kuvia.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mitäs premitankkeja siellä jaettiin? Olisin halunnut tulla, mutta jouduin olemaan duunissa klo 18 asti.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Hitto kun meni itseltäkin tuo museopäivä ohi, kulta ja premivaunut olisivat kyllä kelvanneet. Luulisi, että tuollaisessa tapahtumassa olisi jaettu ihan koviakin vaunuja.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Omien paikalla olleiden klaanilaisten mukaan ainakin T-127 jaettiin kaikille paikalle tulleille. Juttelemalla kehittäjien kanssa saattoi sitten saada jotain muutakin, mutta pääasiassa alempien tierien premitankkeja siellä jaettiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Näinhän se menee Käräppä. Kovalla tasolla kyllä vedät matseja. Samaa TOG tehtävää itsekin tahkoan jos tuota nyt tahkoamiseksi voi sanoa koska ei tuollainen 5 kertaa top10:ssä oleminen kovin paljon vaadi. Eilen tuli matseja jossa wn8 tippui todella alas koska vaikutusmahdollisuudet esim tuossa edellä mainitsemassani SU-tapauksessa ovat täysin olemattomat. Vastassa oli yhden käden sormin laskettava määrä vihuja joista saat tuolla vehkeellä edestä kudin läpi ja menehän nyt sitten alle tonnin hiparisella tornittomalla td:llä Himmelsdorfissa kuikkimaan nurkan taakse. Todella turhauttavia matseja siis mukana ja taitaa olla jo jonkin aikaa kun on päivän prosentit jäänee alle 40.
Kaikki on muuten suhteellista, allekirjoittaneelta meni eilen karvan alle 2000wn8 tasolla 19 matsia :D Saattoi jossain vaiheessa hieman kyrsityttää, pahimmillaan oltiin 2/13 tilanteessa winration suhteen, meinasin heittää jo leikin kesken siinä vaiheessa, kun ihan sama mitä teki, niin joka matsiin MM anto tomaatit mulle kaveriksi ja vihuille vihreetä plattaa parikappaletta. XVM ilmottelikin tasasta 25-40% väliä voitolle ja tällä kertaa myös piti paikkaansa.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onhan tuota tullut pelailtua, ihan liikaakin. Pelkästään randomeita (mukana toki CW ja komppa) n. 20k pelejä. Tuohon päälle vielä järkyttävä määrä 7vs7 reeni- ja pelitunteja. Oma pelinimi siis sama kuin täällä.
www.noobmeter.com/player/eu/mesag

Ainoa syy miksi pelaankin tätä peliä vielä, on tuo 7vs7. Jos on aikaa ja kiinnostusta, suosittelisin ehdottomasti kokeilemaan! Erittäin mukava ja mielenkiintoinen pelimuoto, varsinkin uusimman muutoksen ansiosta!Muuttuu siis hieman CS-tyyppiseksi, toinen hyökkää ja toinen puolustaa kahta cappia. Voin tarvittaessa hieman neuvoa alkuun, miten ESL-toiminta ym toimii.
http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/team-battle-changes/

Onko täällä ketään jotka ovat jo kokeilleet/pelaavat yhä 7vs7? Itse kuulun tällä hetkellä Suomen ainoaan Golden League -tiimiin, Drooling Leprechaunsiin.

Ja itse olin myös Parolassa muutaman kaverin kanssa. Joku saattoikin nähdä, tuntomerkkeinä n. 185cm pitkä, beiget chinot sekä tumma neule ja harmaa takki.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Onko täällä ketään jotka ovat jo kokeilleet/pelaavat yhä 7vs7? Itse kuulun tällä hetkellä Suomen ainoaan Golden League -tiimiin, Drooling Leprechaunsiin.

On tullut testattua joo. Mielestäni aika paskaa oli tuo pelimuoto ennen noita muutoksia. Pitää uudestaan ottaa harkintaan tuon muutoksen jälkeen. Aikaisempi 7vs7 oli yksinkertaisesti liian tylsää ja liian paljon ratkaistiin arvalla (Esim teetkö T32:lla 240 vai 400 damagea). Tuo mielestäni rikkoo koko pelin end gamen arvostuksen, kun tuo voi ratkaista koko ottelun voiton. Muutenkin nämä 7vs7 turnaukset ja liigat ovat järkyttävän tylsää seurattavaa olleet.

Parolaan olisin aikataulujen puolesta päässyt, mutta ei tullut kuitenkaan lähdettyä. Viimekertaisen Parolan tapahtuman nettiin päätynyt uutinen Wargamingin toimesta oli niin surkea, että lisäsi ainoastaan epäluottamusta ja vähensi arvostusta koko puljua kohtaan (eli näyttelyvaunuista oli Suomen panssarivoimien logo sensuroitu). Stug ajonäytös olisi kyllä haluttanut nähdä, mutta ei saanut yksisteen minua ajelemaan Parolaan.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainoa syy miksi pelaankin tätä peliä vielä, on tuo 7vs7. Jos on aikaa ja kiinnostusta, suosittelisin ehdottomasti kokeilemaan! Erittäin mukava ja mielenkiintoinen pelimuoto, varsinkin uusimman muutoksen ansiosta!

Itse joskus noita lähetyksiä tullut katseltua, tosin suht tylsiä lähetyksiä. Tiimiäänet kun saisi kuulumaan (ja kaikki puhuisivat englantia), olisi lähetykset mielenkiintoisempia.

Itsellä ei taidot tai aika riitä ton moodin pelaamiseen, vaatisi sen verran reeniä, että jotain saisi aikaan. Mutta ihan mielenkiinnosta kun noi tankkien kokoonpanot muuttuivat, niin kummalla versiolla pelaatte? 6+1:llä vai 5+2:lla? Ja millä tankeilla? Aiemmin taisi T32, Persu,T69 ja 13/90 olla joilla ajeltiin?
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On tullut testattua joo. Mielestäni aika paskaa oli tuo pelimuoto ennen noita muutoksia. Pitää uudestaan ottaa harkintaan tuon muutoksen jälkeen. Aikaisempi 7vs7 oli yksinkertaisesti liian tylsää ja liian paljon ratkaistiin arvalla (Esim teetkö T32:lla 240 vai 400 damagea). Tuo mielestäni rikkoo koko pelin end gamen arvostuksen, kun tuo voi ratkaista koko ottelun voiton. Muutenkin nämä 7vs7 turnaukset ja liigat ovat järkyttävän tylsää seurattavaa olleet.
Tuo RNG nyt loppupeleissä ei juurikaan ratkaise pelejä, vaan taktiikka ja etenkin se, miten reagoit vastustajan liikkeisiin. Ja se on totta, että tuota 7vs7 oli hieman tylsä katsella/pelata, johtuen camppimisesta. Nyt sekin muuttuu.

Itse joskus noita lähetyksiä tullut katseltua, tosin suht tylsiä lähetyksiä. Tiimiäänet kun saisi kuulumaan (ja kaikki puhuisivat englantia), olisi lähetykset mielenkiintoisempia.

Itsellä ei taidot tai aika riitä ton moodin pelaamiseen, vaatisi sen verran reeniä, että jotain saisi aikaan. Mutta ihan mielenkiinnosta kun noi tankkien kokoonpanot muuttuivat, niin kummalla versiolla pelaatte? 6+1:llä vai 5+2:lla? Ja millä tankeilla? Aiemmin taisi T32, Persu,T69 ja 13/90 olla joilla ajeltiin?
Heh, itsekään en ymmärrä miksi kukaan tuhlasi aikaansa katsomalla noita 7vs7-pelejä viime kaudella. Käytännössä pelkkää istumista, koska sillä sai niin suuren edun. Ensi kaudella pelimuoto onkin ihan eri, joten katsominen voi olla mielekkäämpää. Ja tuo tiimiäänien kuuluminen englanniksi tuhoaisi käytännössä koko modin. Jos joutuisin omalla englannillani antamaan lyhyitä ja nopeita käskyjä, tulos olisi täydellinen katastrofi. Kun ei se meinaa aina suomeksikaan onnistua. :D

Vaunuina todennäköisesti 5x tier 8 ja 2x tier 7, koska tier 7:lla on tarjolla monta kovaa vaunua kuten M41 Bulldog, WZ-131, T29 ja IS. Tier 6 vaunu, jos sitä satutaan käyttämään on todennäköisesti arty, muuten pitäisin sitä käytännössä turhana. Vaunuina avoimissa mapeissa ovat todennäköisesti tier 7 Bulldog/WZ-131 ja tier 8 AMX 13 90 ja RU 251. Kaupunkimapeissa IS-3:a, AMX 50100 ja todennäköisesti T29/IS tier 7:lta.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Ensi lauantaina on kavereiden kanssa illanistujaiset, jossa pelataan tankkia ja doupataan itseämme, että pärjätään. 6 tierin komppaa olisi tarkoitus ottaa jossain vaiheessa. Meitä on viisi ja jos tuolloin on linjoilla porukkaa samoissa aikeissa, niin otettaisiin komppaan mielellään mukaan. Onko kiinnostusta?
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Uran ekat bännit. Ammuin lotkolla vihusta ohi, jossain takana oli oma ja syttyi palamaan ja kuoli. Hyvin toimii toi systeemi.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ostin ensimmäisen telatykin, kun ajattelin, että olisi kiva kokeilla sitäkin puolta. Nyt on Tier II saksalainen katiska, ja en ilmeisestikään osaa käyttää tykkiä yhtään. En saa osuman osumaa. Miten tykillä pitää ampua ja tähdätä? Saisiko sellaiset "for dummies" ohjeet, kiitos?

Asensin myös XVM moduulin, ja onhan se kivaa nähdä omien ja vihujen tasot. Se auttaa myös randomeissa joskus, kun esim. tietää seuraavansa hyvää pelaajaa. Ja toisaalta, välttämään idioottien ohjeistuksia :) Mm. eilen hyökkäyksessä kaikki Heavyt kökkivät pusikossa, ja vaativat minua (E25) menemään rynnimään kärkeen... Samainen vaatija kuoli omalla K85 lopulta ensimmäisenä, taulussa 0 damagea ja kertoi, että mun vika. Lopputuloksena niukka 15-13 tappio, itselle 5 tappoa ja damaa n. 2400. Mahdollisuus oli kääntää peli, mutta ammuin alle 18 hp:n IS:ään huonon kudin, joka kimposi, ja seuraavalla hetkellä olinkin kuollut. Jäljellä olisi ollut enää tykki, joka olisi ollut E25 kohtuullisen helppo maali...

Koukuttava peli!
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Uran ekat bännit. Ammuin lotkolla vihusta ohi, jossain takana oli oma ja syttyi palamaan ja kuoli. Hyvin toimii toi systeemi.

Itsekin tapoin sekavassa taistelussa Himmelsdorfin mäellä oman T67:n joka tunki eteeni juuri kun sniper-tilassa olin epätoivoisesti taistelemassa 3:a päällekäyvää tankkia vastaan. En tosin saanut banneja, mutta tuo omientappajan sininen väri tuli vaikka tuo oli vahinko. Seuraavassa taistelussani ihmettelin sitten miksi oma tiimi ampuu El Hallufissa Cromwelliani selkään kun lähdin leikkimään scouttia.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Ostin ensimmäisen telatykin, kun ajattelin, että olisi kiva kokeilla sitäkin puolta. Nyt on Tier II saksalainen katiska, ja en ilmeisestikään osaa käyttää tykkiä yhtään. En saa osuman osumaa. Miten tykillä pitää ampua ja tähdätä? Saisiko sellaiset "for dummies" ohjeet, kiitos?

Venaat että se tähtäin on mahdollisimman pienenä, artyllä harvemmin puoliksi tähdätyt laukaukset osuvat. Itse yleensä tykkään tähdätä sillä tavalla, että se tähtäimen keskipiste on noin 60-70% päässä tankin etureunasta. Jos jää vajaaksi, niin aika useesti osuu silti. Tärkeintä varmaan artylle on löytää hyvä paikka, mistä pystyy mahdollisimman pienellä tankinsiirtelyllä ampumaan moneen paikkaan. Mappituntemus siis myös artyllä arvossa arvaamattomassa. Kaupunkimapeissa tämä korostuu, mistä kohtaa voit ampua sen tietyn talon taakse, mistä vihut 90% varmuudella tulevat.

Olin varmaan puolisen vuotta sitten jo pelannut M3Leen läpi, nyt vasta hommasin ensimmäisen jenkki-heavyn ja tykästyin tuohon T1 Heavyyn. Jotenkin tuo suurempi gun depe auttaa omaan pelaamiseen älyttömän paljon. Myös pieni ja suht vahva turretti yhdistettynä tarkkaan tykkiin tuo hulldown taistoihin mukavaa etua. Alpha ei tosin kovin suuri ole, mut tahti tässä tapauksessa korvaa kertadamagen. Tykkään tästä vielä enemmän ku KV-1 tankista aikanaan.

Nyt kun on jonkin verran jo kokemusta pelistä saatu, ois varmaan seuraavana suunnitelmissa kokeilla jonkinlaista klaanitoimintaa. Tallista tosiaan löytyy vasta yksi kasitieri, joten se rajoittaa jonkinverran. Kutosia löytyykin jo lähemmäs kymmenen kappaletta, eikä seuraaviin seiskoihinkaan mene enää kauaa.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Ostin ensimmäisen telatykin, kun ajattelin, että olisi kiva kokeilla sitäkin puolta. Nyt on Tier II saksalainen katiska, ja en ilmeisestikään osaa käyttää tykkiä yhtään. En saa osuman osumaa. Miten tykillä pitää ampua ja tähdätä? Saisiko sellaiset "for dummies" ohjeet, kiitos?

Kakkostasolla miehistö on niin onneton ja laitteetkin aika mitättömiä, ettei niillä juuri osu .Alemman tason peleissä on vielä sellainen sähellys päällä, ettei yksikään vihu ole hetkeäkään paikoillaan. Kun itse pelasin noita saksatykkejä, vasta Grillellä alkoi saada jotain aikaiseksi. Se linja tosin jäi kasitason GW-tiikeriin, kun se ei taistelussa juuri tee muuta kuin seisoo ja lataa. Ei osu eikä liiku, eikä saa edes verkkoja ennen uudempia teloja. Koetin brittien vastaavaa, kun siellä olisi Bishop ja FV-pikatykki, mutta kolmostasoa pitemmälle ei sitäkään jaksanut.

Itsekin tapoin sekavassa taistelussa Himmelsdorfin mäellä oman T67:n joka tunki eteeni juuri kun sniper-tilassa olin epätoivoisesti taistelemassa 3:a päällekäyvää tankkia vastaan. En tosin saanut banneja, mutta tuo omientappajan sininen väri tuli vaikka tuo oli vahinko. Seuraavassa taistelussani ihmettelin sitten miksi oma tiimi ampuu El Hallufissa Cromwelliani selkään kun lähdin leikkimään scouttia.

Mua ei ammuskeltu, en kai kyllä näkynyt sinisenä kuin itselleni. Kaiketi bännit tulivat damagen määrästä, kun se mullisaukko ei käyttänyt sammutinta, ei ollut mitään täysraato ennen osumaa. Tuo kävi KV1:llä, jossa tykki nyt ei ole se tarkin mahdollinen, ja tapettu oma oli muistaakseni type 58.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Miten tykillä pitää ampua ja tähdätä? Saisiko sellaiset "for dummies" ohjeet, kiitos?

Ihan varmuuden vuoksi, vasen shift nappula lienee tuttu?

Arty pelaaminen pähkinänkuoressa:
- paina battle nappia
- mene keittämään kahvia
- click
- hae kahvia
- click
- juo kahvit
- click
- pese astiat
- click
- peli loppuu

Hauskaa?

edit: https://www.youtube.com/watch?v=djWcABqd5B8 (youtube video artylla pelaamisesta)
 
Viimeksi muokattu:

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Kaiketi bännit tulivat damagen määrästä, kun se mullisaukko ei käyttänyt sammutinta, ei ollut mitään täysraato ennen osumaa.

Palosammuttimet ovat high end -laitteita, ei niitä perus wotpelaajat käytä.

Itsellä eilen meinasi käpy hirttää kiinni, kun olin Westfieldin "hevimäellä" hyvässä positiossa ST-I:llä ja siinä kolmen minuutin kohdalla oma SuperPershing ampuu takaa(?) sisään ja rikkoo ammorackin (ekat damaget pelissä). Oli vielä ihan hyvä pelaaja (joku 1500 WN8) ja kuulemma blokkasin häntä, enhän ollutkaan vasta ollut kuin noin kaksi minuuttia tuossa paikassa, toki vähän liikkuen kokoajan. No suuri korjaussarja meni sitten tuohon ja peli jatkui, meinasi osuma käydä lopussa kalliiksi, kun vihun T30 sai mut ammuttua (ilman tuota SP:n osumaa olisin kestänyt sen), mutta saatiin voitto kuitenkin. Itsellä joku 4,5k damaa SuperPersulla alle 300, laitoin vielä viestin perään, mutta ei sitten vastannut.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Uran ekat bännit. Ammuin lotkolla vihusta ohi, jossain takana oli oma ja syttyi palamaan ja kuoli. Hyvin toimii toi systeemi.

Öhöm. Niinköhän tässä on koko totuus? Itse en ole ikinä saanut bänniä yhestä shotista omaan. Ammun toisinaan huvikseen fv 215v 183 kultaa omien perseeseen ja ennätys yhdellä shotilla tais olla 1900 ensin ja siitä is-4 vielä paloi kuoliaaksi. Oli ensimmäinen teamdamage pitkään aikaan enkä edes muuttunut tallissa siniseksi.

Minun mielestä tämä nykyinen bänni systeemi laskee niitä osumia omiin eikä vahinkoa mitä ne shotit tekee. Muutenhan voisit tier 1 tappaa kaikki omat siinä missä kymppitierillä yhden. Kahdesta shotista omaan olen muuttunut tallissa siniseksi, mutta bänniin vaaditaan kyllä enemmän kuin yksi shotti.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No, tykkäsi artypelaamisesta tai ei, on se osa peliä ja oikein käytettynä tehokkaalla artyjen käytöllä voitetaan pelejä. Artyt ovat isossa osassa cw:ssä ja toki on totta, että artyjen määrä/matsi pitäisi olla rajattu kahteen ja valitettavasti joskus tulee pelejä joissa on viisikin artyä/tiimi. Sanoisin, että oikea sijoittuminen ja karttojen tunteminen on se ykkösjuttu. Tiedät mistä löytyy ampumalinjat ja ne eivät välttämättä ole niitä kartan kulmia todellakaan. Tiedät siis minne sijoittua itse, tiedät mitä vihut yleensä tekevät ja mihin sinulla on ampumalinjoja. Artyilla on erilaisia lentoratoja ja latausaikoja ja tietysti tilanteen mukaan uudelleen sijoittuminen on oleellista.
Tässä linkissä muutama hieno artymatsi Mighty Jinglesin artykisasta ja linkki vie sinne:
https://www.youtube.com/watch?v=b3-zYPx-LVk

Joillain arteilla pelaaminen on ihan pirun hauskaa ja esim FV304 ja Lefh105 ovat ihan pirun hauskoja vekottimia ja varsinkin nyt kun TOGeja pyörii kentillä joka matsissa näille vaunuille, lämää tulee ammuttua paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös