Otteluseuranta – mitaliottelut 25.5.2014

  • 251 103
  • 1 292
Tila
Viestiketju on suljettu.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Malkinin ja Oven voisi ajella kylmäksi, ettei tarvitse sukellella....
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Näinkö mä juuri alivoimajoukkueelle vihelletyn pitkän kiekon?


Sent from my RM-875_eu_finland_208 using Tapatalk
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
.

Oksettavaa. Kansainvälisellä jääkiekkoliitolla on nyt erittäin iso mietinnän paikka miten tuomaritoiminta saadaan hyvälle tasolle. Ensin u20 mm-finaalin farssi ja nyt tämä.

No luuletko, että jotain tapahtuu? Ainakaan niin kauan kun Fasel tuolla heiluu. Tulee mieleen Juan Antonio Samaranch KOK:issa loppuvuosinaan.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Vähän paska maku jää tosta tuomaroinnista, mutta kokonaisuutena huikea turnaus ja Suomen joukkueesta mä ainakin oon helvetin ylpeä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hämmästyttävän paljon täysin ala-arvoisia kommentteja tässä ketjussa. Tähän voisi pistää yhden Bryzgalovin legendaarisen lausahduksen.

Kyllähän venäläisten ylimielisyys, Ukrainan tapahtumat ja Putlerin vakaumuksellinen kannattaminen ovat omiaan herättämään inhoa. Ei sillä, kyllähän tässä ketjussa on vedetty aika rankasti ylikin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Nonni, siinä sitte. Kaikki voi ol varmaa samaa mielt, et iha sama millä värilaseilla pelii kattoo, niin tuomarit olivat HUONOJA. Erikoisin turnaus mitä olen ikinä todistanut. Nöyrästi kiitän leijonia turnauksesta, vaikka olin moneen otteeseen ottamassa takaisin kotiin. Pelasivat kuitenkin parhaimman pelin tähän finaaliin, vaikka numerot ovat tällä hetkellä mitä ovat.
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erikoista. Erittäin kiihkoton kotistudiokin totesi tuomaritoiminnan ratkaisevaksi. Syystä tai toisesta Suomelle vihellettiin jäähyjä huomattavasti herkemmin kuin Venäjälle, ja Venäjän ylivoima tehokasta.

Itse en ole niin kiihkoton aiheesta, vaan Venäjän oli jollain päätöksellä annettava voittaa. Ryssänmaalla pelattiin, Putin ja Lukashenka katsomossa - syystä tai toisesta tuomarien oli annettava siimaa Venäjälle. En voi muuten selittää tuota tuomiojakaumaa ja sen perusteita.

Tämä ei suinkaan nosta KHL:n, Putinin, Venäjän eikä IIHF/Faselin arvostusta silmissäni. Korruptiovoitto venäjälle.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Christiano Ronaldokin näyttää äijältä noiden dyykkailijoiden rinnalla. Taitaapa olla ensimmäinen(?) kerta, kun suljen telkan ennen pytynnostoa.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tämä jäähyily oli koko turnauksen ajan iso ongelma. Peiliin katsomisen paikka, vaikka tässä pelissä tuli muutama helppo jäähy.
 

TPS4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei voi mitään. Ryhdikäs esitys silti suomalaisilta.

Jää kyllä harmittamaan tuon 2-1 johdon hukkaus. Siinä olisi ollut paikat saada Venäjä tuskaiseksi. Harmittavasti sitten homma ratkesi siihen 5 v 3 tilanteeseen ja niihin pariin heppoiseen jäähyn. Toisen ymmärrän, mutta en molempia tuossa tilanteessa. Jättää hiukan ikävän maun tästä pelistä sillä siihenhän hetkeen tämä peli kääntyi vaikka yritystä oli kolmannessakin erässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös