NHL 14 (XBOX 360 & PS 3)

  • 290 541
  • 976

Baldrick

Jäsen
Kertokaahan, että miten helvetissä voi vaihtaa NHL 14 HUTissa taktiikoita silläviissiin, että ne myös pysyy seuraavaan peliin?
 

Hyökkääjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saatteko te muutettua pelaajien pelityylejä? Itse saan muutettua niitä luontivyöhykkeen kautta muokkaamalla pelaajia, mutta esim asetukset osion kokoonpanosiirrot? -> muokkaa ketjuja näkymässä nämä tekemäni muutokset eivät kuitenkaan ole pysyneet. Olen kokeillut sekä lukitsemalla nuo kohdat että ilman, mutta ei vaan pysy.

Pitää mennä tallentamaan kokoonpano muokkausten jälkeen, se on ainoa keino saada ne pysymään.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Mulla ainkain hut:ssa säilyy taktiikat sinä,minkälaiseksi oon ne viimisessä pelissä jättänyt,ellen ole vaihtanut logo korttia vai oliko nyt vieras/kotipaitaa.
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onkos täällä jatkoajan puolella ps3:lle minkäännäköistä GM Connected -liigaa pystyssä, tai suunnitteilla? Olisi mukava päästä peleille mukaan, jos sattuu vapaita paikkoja olemaan.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Onko ostamisen arvoinen (ps3)? Tykkäsin edellisen vuoden pelistä ja sen takia hieman kyselenkin etukäteen.

Saako haastavia pelejä aikaiseksi nettipelien ulkopuolella? NHL13 säädöt ainakin olivat aivan loistavat ja ohjain lensi monesti raivolla ihan vain tiukkojen pelien takia (be a gm modessa).
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Onko ostamisen arvoinen (ps3)? Tykkäsin edellisen vuoden pelistä ja sen takia hieman kyselenkin etukäteen.

Saako haastavia pelejä aikaiseksi nettipelien ulkopuolella? NHL13 säädöt ainakin olivat aivan loistavat ja ohjain lensi monesti raivolla ihan vain tiukkojen pelien takia (be a gm modessa).

Ehdottomasti ainakin tässä vaiheessa. Hinta tippunut sopivaan ja kauttakin jäljellä, joten pelaajia riittää. Luistelumoottori on suurin juttu ollut nämä pari vuotta. 14 on ainakin mun makuun hyvä välimuoto 12 ja 13 ääripäistä. Sopivasti fysiikan lait mukana, mutta ilman esim. rahtilaivakäännöksiä. Toki virheitäkin on, mutta kokonaisuus on mikä toimii. Ihan jees lopetus PS3 -aikakaudelle.

Varmasti saat hyviä pelejä Offlinestikin, jos vain jaksat säädellä slidereita tai etsiä muualta valmiit ja hienosäätää niitä omaan makuun. Be a GM:ää en ole liikaa pelannut, mutta varsinkaan CPUn treidauspolitiikasta en tykkää. Selänteet ja Koivut välittömästi Trade Blockissa. Hyvä peli tää on Offlinestikin. Live the Life tuo hienoista vaihtelua haastatteluineen, mutta näyttäähän se kieltämättä tyhjältä, jos katsot esim NBA 2K14 Career moodia.

Tässä yksi vaihtoehto slidereihin: http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=4975453&postcount=696
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Onkos kenelläkään tietoa, onko EA:lla aikomustakaan päivittää näin Sochin kisojen alla noita maajoukkueiden kokoonpanoja,? Suomen kakkosketjussa viilettää esimerkiksi Niklas Hagman kokonaisuudella 63....
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Onkos kenelläkään tietoa, onko EA:lla aikomustakaan päivittää näin Sochin kisojen alla noita maajoukkueiden kokoonpanoja,? Suomen kakkosketjussa viilettää esimerkiksi Niklas Hagman kokonaisuudella 63....

Ei varmasti päivitä. Majuihin EA ei taida muutenkaan juuri koskea edes painosten välillä. Varmasti saavat kuitenkin NHL15 jonkinlaiset versiot tämän vuoden olympialaisten rostereista..

Edit. Jos olen väärässä, niinkuin alla olevasta viestistä voi päätellä, niin pahoittelen väärästä infosta.
 
Viimeksi muokattu:

Rambonator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Porin Ässät
Ei varmasti päivitä. Majuihin EA ei taida muutenkaan juuri koskea edes painosten välillä. Varmasti saavat kuitenkin NHL15 jonkinlaiset versiot tämän vuoden olympialaisten rostereista..

Itse taas muistelisin että Vancouverin olympialaisten aikaan NHL 10:ssä maajoukkuekokoonpanot päivittyi olympiajokkueita vastaaviksi. Eli veikkaisin että sama tapahtuisi myös tässä pelissä. Voin olla väärässäkin, mutta näin muistelisin.
 

IpaTeme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
hockey ultimate team

Mikä on teiän paras kortti jonka ootte saanu noista pakoista? Itsellä Wheeler (hut live) ja voracek, eli ei mitään kummosia, kun miettii minkä verran on noita ostettu :D
 

vilho

Jäsen
Eilen oli Lantrekeilla NHL 14 -turnaus ja ilmeisesti FINSere ei voittanutkaan? Oliko siellä Seren lisäksi muita jatkoaikalaisia pelailemassa? Tarkoitus oli itselläkin mennä, mutta unohdin taas ilmottautumisvaiheessa koko lanit..
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Mitäs taktiikoita porukka käyttää HUT:issa?

Ohjaimet lentelee kun tietokonepelaajat eivät ymmärrä etsiä vapaata paikkaa tai jos etsii niin etsii jostain nurkasta, eli maalille/b-pisteelle pitäs saada botit edes joskus.

Turhauttavaa kun vaikka rakentais minkälaisia syöttöketjuja niin missään välissä pelaaja ei ole semmoisella paikalla että kannattais laukoa..
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs taktiikoita porukka käyttää HUT:issa?

Ohjaimet lentelee kun tietokonepelaajat eivät ymmärrä etsiä vapaata paikkaa tai jos etsii niin etsii jostain nurkasta, eli maalille/b-pisteelle pitäs saada botit edes joskus.

Turhauttavaa kun vaikka rakentais minkälaisia syöttöketjuja niin missään välissä pelaaja ei ole semmoisella paikalla että kannattais laukoa..

Itellä kaikki hyökkäyskentät maalinedusta-taktiikalla ja pakit sitten vetäytyvällä. YV-kuvioita en ole roplannut, eli siellä on jotkut ihan satunnaiset. Hyökkäyspaineeksi olen laittanut sen 4/5 eli kai aggressiivinen.

Noilla eväillä ainakin olen onnistunut ainakin itseäni miellyttävää peliä pelaamaan, eli ei pelkkää takapatjabugiranne-paukuttelua, vaan ihan kokonaisvaltaista hyökkäysalueen peliä. HUT-tilastotkin ihan komeat, jotain 75 voittoa ja kuusi tappiota. Divarit kaikki kerralla läpi ja ykkösen mestaruuteen asti.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Saako GM Connected muodossa tuon automaattisen ketjujen sotkemisen pois päältä jotenkin? Joka jakson vaihdon jälkeen kaikki kentälliset menee sekaisin riippumatta siitä loukkaantuuko joku. Ymmärrän että asetuksen pois päältä kääntäminen aiheuttaa joissain tilanteissa ongelmia, mutta saako sen pois?
 

IpaTeme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olis xboxin puolella, gm liigaa etsinnässä. Ilmotelkaa täällä tai livessä; SnakierPorpoise nimimerkille jos on vapaita liigoja tarjolla.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Morjens, Onko kenelläkään heittää GMC pelimuodosta apuja. Nyt jo 5 kertaa yrittänyt simulointia ja kone tilttaa joka kerta.
Tämä 2 kauden viimeinen vapaiden pelaajien hommaus simu ja se kaatuu aina kun aloittaa käsittelemään vapaiden pelaajien tarjouksia. Päivät 28.-30. marraskuuta.
Oisko kenestäkään jeesiä?

edit: Ongelma ratkaistu. Potkin kaikki ulos liigasta ja sitten tein simun kun olin yksin niin meni läpi.
 
Viimeksi muokattu:

SSMiika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, jalkapallossa MP
Itellä kaikki hyökkäyskentät maalinedusta-taktiikalla ja pakit sitten vetäytyvällä. YV-kuvioita en ole roplannut, eli siellä on jotkut ihan satunnaiset. Hyökkäyspaineeksi olen laittanut sen 4/5 eli kai aggressiivinen.

Noilla eväillä ainakin olen onnistunut ainakin itseäni miellyttävää peliä pelaamaan, eli ei pelkkää takapatjabugiranne-paukuttelua, vaan ihan kokonaisvaltaista hyökkäysalueen peliä. HUT-tilastotkin ihan komeat, jotain 75 voittoa ja kuusi tappiota. Divarit kaikki kerralla läpi ja ykkösen mestaruuteen asti.

Millä ihmeellä saa HUTin puolelle määriteltyä taktiikat sillä tavalla, ettei tarvitse ennen jokaista pelia käydä niitä vaihtamassa? Pelaan nykyään sillä mitä kone antaa, kun en jaksa joka kerran käydä noita muuttelemassa...
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Millä ihmeellä saa HUTin puolelle määriteltyä taktiikat sillä tavalla, ettei tarvitse ennen jokaista pelia käydä niitä vaihtamassa? Pelaan nykyään sillä mitä kone antaa, kun en jaksa joka kerran käydä noita muuttelemassa...
Oletkos kokeillut säätää taktiikat kuntoon pelin aikana? Tuolla tavalla mulla pysyy samat säädöt pelistä toiseen.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Onko tietoa rosteripäivityksistä? PetrPuckilta tuli lokakuussa opening night roster mutta sen jälkeen ollut siellä suunnalla hiljaisempaa..
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Suosikkijoukkue
Tappara, AVS, Mustapha Lemieux
Tapahtuu kummia...

Onko kellään tullut vastaavaa ongelmaa, että yhtäkkiä koko NHL14-profiilisi "nollautuu", eli pucksit katoaa ja legendaksi pelattu ukko on taas alkupisteessä ja buustit yms kadonneet? Eilen kaikki oli vielä hyvin, mutta tänään latasin uuden käyttöjärjestelmäpäivityksen (pelialustana siis PS3) ja sen jälkeen käynnistin änärin, joka tarjosi aloittelijan tutoria alkuun ja tuli ne samat löpinät, mitkä aikanaan kun käynnistin pelin aivan ensimmäistä kertaa. Ja tosiaan pucksit kadonneet ja tilastot nollautuneet. Mikä avuksi? Vai lähdenkö aivan alusta taas pelailemaan...

edit. Ukko oli sittenkin palannut vain yhden pykälän alaspäin Supertähti3:ksi, eikä suinkaan amatööriksi asti ja yhden pelatun pelin jälkeen osa buusteistakin aukesi.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Eikö kotimaisen liigan tiimoilta kykene luomaan uraa GM:nä? Tai lähinnä pelaamaan yhtä kautta enemmän? Kovin on outoa kun aiemmissa 0809 mm. voinut, mutta kysytään nyt vielä varmuuden vuoksi. Eikö tähän ole mitään variaatiota edes?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös