Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 987 713
  • 44 019

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Suomen torjunta on kuin neljä harjanvartta pystyssä. Ei saa mitään kiinni.
Suomi hyytyy aina, vai miten se meni? Olimme jo 5-6 pistettä perässä toisessa erässä. Nyt tilanne on 20-16 Suomelle!

Kerminen hakee mahdottoman pallon ja hyvältä näyttää!

Sivula syöttänyt jo 7 pistettä putkeen!
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Ukrainan isot pelaajat alkavat väsyä? Tärkeä erävoitto Suomelle.
Onko taas niin, että se ensimmäinen erä on Suomen heikkous.
 

Ralph

Jäsen
Yhtäkkiä taas melkoista paskaa... Harmi kun Konstantin Shumov on puolikuntoinen ja Mikko Oivanen ei ole mukana, molemmat olisi kiva nähdä kentällä. Eiköhän tämän pitäisi mennä Suomelle 3-1.
 

Ralph

Jäsen
Pelaako Ukrainalla Ilya Kovalchuk vai mikä toi yks yleispelaaja on?
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Huh, kovasti joutui Suomi tekemään työtä tämänkin erävoiton eteen. Hienoja nostoja Kermiseltä ratkaisuvaiheessa.
 

Ralph

Jäsen
Lauri Kerminen kauheassa tikissä. Kertoo Suomen tasosta että paras pelaaja on kiikareilla vaikka joukkueella 73 pistettä (hymiö).

Pari mielenkiintoista pelaajaa Ukrainalla. Tuo numero 11, joku Tshernobylin kasvatti kolmemetrinen keskitorjuja? Ja hakkuri, joku Fedor Tyutin, melkonen mörssäri.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
4. erässä Suomelle 17-15. Suomi on kyllä tehnyt pelistä itselleen turhan hankalan. Nyt vaan loppuerään sama isku päälle kuin oli 3. erän ratkaisupalloissa. Tällä hengettömyydellä mitä tänään on nähty ei kyllä pärjätä Slovakialle sunnuntaina.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Yle Areenalta hävisi kuva, mutta onneksi ääni kuuluu!
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Loppu hyvin, kaikki hyvin. On se hyvä kun noin heikollakin pelillä tulee se rutiinivoitto. Nyt vaan parannusta joka osa-alueella, niin kyllä se Slovakiakin kaatuu.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
On vaikeeta, vaikka vastus vain Ukraina. Mikko Oivanen, Suomen kovin hakkuri, ei ole turnauksessa mukana koska "voitamme ilman häntäkin".

Jaa. Minä luulin, että Mikko Oivanen ei ole mukana, koska hän pelaa ammattilaisena Kiinassa ja sieltä ei ollut mahdollista päästä maajoukkuepeleihin kesken kautta.
 

Ralph

Jäsen
Jaa. Minä luulin, että Mikko Oivanen ei ole mukana, koska hän pelaa ammattilaisena Kiinassa ja sieltä ei ollut mahdollista päästä maajoukkuepeleihin kesken kautta.

Maajoukkue > seurajoukkue, mutta Tuomas Sammelvuo tahtoo peluuttaa myös näitä vähemmän pelaavia, kuten Urpo Sivulaa, koska luottaa siihen, että voittoja tulee ilman Mi.Oivastakin. Näin minä olen kuullut.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Jälleen oli sellainen lentismatsi, että vastustaja sai tosi paljon pisteitä "epätoivoisilla" lyönneillä hihapasseista. Minusta näyttää siltä, että Suomi ei moisia edes kokeile vaan hihapassit palautetaan helppoina verkon yli. Eikö meikäläiset harjoittele lyöntejä huonoista passeista vai onko sellainen "vääräoppista" lentopalloa?
 
Maajoukkue > seurajoukkue, mutta Tuomas Sammelvuo tahtoo peluuttaa myös näitä vähemmän pelaavia, kuten Urpo Sivulaa, koska luottaa siihen, että voittoja tulee ilman Mi.Oivastakin. Näin minä olen kuullut.

Mikko Oivanen on Kiinassa seurajoukkueen mukana eikä päässyt karsintaan. Olisi tosin kakkoshakkuri maajoukkueessa. Sivula oli edellä em-kisoissakin.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koivurannalle huippu tuulirako ja hyvällä hypyllä keulille.

Oisko tuulten takia yhden kierroksen kisaa tarjolla (mäessä ei ole valoja) ja palkintopallia tarjolla.
 

Altec

Jäsen
Koivuranta ja Määttä, sijat 1. ja 4. tässä vaiheessa. Hienoa!
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Toivottavasti Itävallan mafia ei pelaa tylysti Ammania ulos olosuhteiden kanssa.

E: No ei pelannut hyvät olosuhteet ja huippuhyppy
 

Altec

Jäsen
Koivuranta keulla 1.kierroksen jälkeen! Olisiko 1.kierroksen kisa? ;)
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Morgille tuli sitten heikoimmat olosuhteet. Koivuranta voitti? Tuskin hypätään toista kierrosta.

Dietharthin possukerho ärsyttää kyllä hivenen.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Draamaa oli ensimmäinen kierros. Schlierenzauer nousi hyvien olosuhteiden myötä kärkikahinoihin, mutta onneksi Ammanille ja Diethartilla oli myös hyvät olosuhteet. Morgenstern ja etenkin Loitzl kärsi surkeista olosuhteista. Loitzl uhrattiin täysin tuossa toisen kierroksen hypyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös