Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 155 206
  • 1 541

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Väijyn muistan siitä, että hän pyysi apua keksimään hienon allekirjoituksen ja apua sai. Lisäksi olen ymmärtänyt, että Väijy edustaa vartijoita, noita väheksyttyjä, monien sylkykuppina pitämiä ja halveksumia arkemme turvaajia. Minä en sellaiseen ryhdy, hieno ammatti, minusta ei hommaan olisi näillä hermoilla. Taisipa Väijy noitua työmatkaansa ja vaimonsa työpaikkaakin joskus.

Edit. Humalassa olet hidas. Paukuttakaa pehtoorista.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jeepeli tietää Z-akselin salat, inhoaa johtohommia ja kannattaa Sitä Ainoaa Oikeeta.
Kirjoitteli joskus vuosia sitten tiukkaa lätkätietämystä HIFK:n osalta. Nykyiseltään muistetaan vain Vapaan hippinä, mutta ilman flowerpoweria, koska KKK. Noin 45-vuotias mies, jonka ruokavalioon kuuluvat sienet, lätkä, Bukowski ja jatkiksen palsta. Ulkoiselta olemukseltaan huomattava.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kirjoitteli joskus vuosia sitten tiukkaa lätkätietämystä HIFK:n osalta. Nykyiseltään muistetaan vain Vapaan hippinä, mutta ilman flowerpoweria, koska KKK. Noin 45-vuotias mies, jonka ruokavalioon kuuluvat sienet, lätkä, Bukowski ja jatkiksen palsta. Ulkoiselta olemukseltaan huomattava.

Jääkoneenkuljettaja on joskus jostain jäänyt mieleen sympaattisena ihmisenä. En enää muista, mistä Jääkoneenkuljettajan kirjoituksesta tämä mielikuva on tullut, mutta vanhuushan ei tule yksin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jääkoneenkuljettaja on joskus jostain jäänyt mieleen sympaattisena ihmisenä. En enää muista, mistä Jääkoneenkuljettajan kirjoituksesta tämä mielikuva on tullut, mutta vanhuushan ei tule yksin.

Viime kevään parhaasta playoff sarjasta....
 
TQoFE saattaa käydä ihmissuhteita tai muuta elämänmenoa koskevassa langassa iskemässä märällä naisnäkökulmalla päin kasvoja juuri silloin kuin kukaan ei sitä odota. Tai sitten kyselee ravintovinkkejä kovaa treeniään silmälläpitäen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Väkisin toisinajatteleva ja sitä myöten päätään betoniin hakkaava oma itsensä. Vasta kolmatta kymmentään läpikäyvä liikaa opiskellut mies, joka tietää kaiken edellä mainitun. Pukeutuu Conversen sniikkareihin, ja vain siitä ylös, koska loppu on mysteeri herralle itselleen. Noin 169/79 ja maantienharmaa mies, joka toki käyttää silmälaseja ja legendaarisen lätsän tavoin lakkia. Ei tupakoi kessua.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä viime kevään paras playoff-sarja oli Hesa vs. Rauma.

Ilmeisesti tarkoitat KHL vs Lukko sarjaa? Olihan meilläkin tunnetta... Niin minäkin sinua.

Jatkakaa jääkoneenkuljettajasta, siinä on melko korvaamaton kaveri.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ilmeisesti tarkoitat KHL vs Lukko sarjaa? Olihan meilläkin tunnetta... Niin minäkin sinua.

En kyllä yhtään muista kinaneeni kanssasi tuolloin. Taisin pysytellä kaukana kaikista otteluketjuista, kun vitutti jo valmiiksi. Mutta ehkä se vanhuus tosiaan ei tule yksin.

Jatkakaa tosiaan Jääkoneenkuljettajasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jatkakaa tosiaan Jääkoneenkuljettajasta.
No, minä pidin sitä joskus ihan vittumaisena nimimerkkinä. Sitten jostain katuojasta alkoi ryösiä esiin näitä benicioita ja obi-waneja, ja ykskaks tämä zambonikuski alkoikin vaikuttaa ihan siedettävältä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En kyllä yhtään muista kinaneeni kanssasi tuolloin. Taisin pysytellä kaukana kaikista otteluketjuista, kun vitutti jo valmiiksi. Mutta ehkä se vanhuus tosiaan ei tule yksin.

Jatkakaa tosiaan Jääkoneenkuljettajasta.

Ei me kinattu. Tarkoitin tunteella joukkueita.

Jatkakaa...
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä kirjoitan nyt kahdesta edellisestä, koska kukaan muu ei varsinaisesti ketjun aiheeseen liittyen kertoneet muistelmiaan näistä.

Oijennus muistuu mieleen viime kevään playoff-ketjuista. Vaikutti kaverille jolla oli aikamoiset värilasit. Ei muistaakseni ole tykännyt jos on maininnut samassa lauseessa avainsanat "Tappara" ja "koukku". On kuitenkin pidemmällä tarkastelulla alkanut vaikuttaa varsin pätevälle kirjoittajalle, ja tuo värilasi-vaikutelmakin on vähän normalisoitunut ajan myötä.

Evil kirjoittelee futispuolelle paljon ja vapaan puolen lankojen ohella muistan aktiivisuudestaan siellä. Fiksu ja sarkasmin hallitseva mies. Pistää välillä hymyilyttämään sopivan kyynisellä kirjoitusotteellaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä kirjoitan nyt kahdesta edellisestä, koska kukaan muu ei varsinaisesti ketjun aiheeseen liittyen kertoneet muistelmiaan näistä.

Oijennus muistuu mieleen viime kevään playoff-ketjuista. Vaikutti kaverille jolla oli aikamoiset värilasit. Ei muistaakseni ole tykännyt jos on maininnut samassa lauseessa avainsanat "Tappara" ja "koukku". On kuitenkin pidemmällä tarkastelulla alkanut vaikuttaa varsin pätevälle kirjoittajalle, ja tuo värilasi-vaikutelmakin on vähän normalisoitunut ajan myötä.

En tykkää edelleenkään, jos samassa lauseessa on Tappara ja koukku. 2000-luvun alussa se oli vielä ymmärrettävää, ei tänä päivänä. Tikulla silmään joka vanhoja...jne. Värilasit on meillä jokaisella. Joskus ne vaan puskee kovasti pintaan. Pahoittelut siitä.

Scissors nimimerkin sekoitin jostain syystä aina nimimerkki Graingeriin. Scissors on mielestäni todella hyvä kirjoittaja turkulaiseksi. Toisaalta minun pitää itsestäni pieni pala antaa turkulaisille, koska olen (pakko myöntää) turkulaisessa firmassa töissä.

Lisään vielä, että olen siitä erikoinen tamperelainen, että voin myöntää pitäväni turkulaisista.
Kiva on vittuilla edelleen puolin ja toisin, se kuuluu jollain tapaa aina asiaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika uusi täällä joten ei nyt mitään erikoisempia muistikuvia ole. Tulevaisuudessa muistan hänet tästä ketjusta
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika uusi täällä joten ei nyt mitään erikoisempia muistikuvia ole. Tulevaisuudessa muistan hänet tästä ketjusta

Kiekura on avannut aika ison osan tämän NHL:n otteluseurantaketjuista. Kattavat ketjunavaukset, jossa kätevästi linkit joukkueiden kokoonpanoihin. Lisäksi kannattaa sitä ainoaa oikeaa Liigan puolelta. JYPin hiekkalaatikolla en tosin ole niin usein törmännyt, mutta muutamaan kertaan silläkin osastolla.

Aika uusi tuttavuus, eli joko ollut ennen aika hiljaiselossa, tai sitten vasta viime aikoina saanut tunnukset?
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiekura on avannut aika ison osan tämän NHL:n otteluseurantaketjuista. Kattavat ketjunavaukset, jossa kätevästi linkit joukkueiden kokoonpanoihin. Lisäksi kannattaa sitä ainoaa oikeaa Liigan puolelta. JYPin hiekkalaatikolla en tosin ole niin usein törmännyt, mutta muutamaan kertaan silläkin osastolla.

Aika uusi tuttavuus, eli joko ollut ennen aika hiljaiselossa, tai sitten vasta viime aikoina saanut tunnukset?

Vähän yli kuukauden ollut vasta tunnukset. 10.9 sain ne käyttöön :)
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Tähtipakki ei ole mitenkään erityisemmin jäänyt mieleen mistään yksittäisestä vaan kyseessä on ennemminkin tällainen joka paikan höylä, joka on tullut tutuksi hyvästä kommentoinnista ympäriinsä. Näkyy NHL-puolella, vapaalla ja muussa urheilussa ainakin. Muistelisin, että iältään olisi jotakuinkin samaa luokkaa kuin allekirjoittanutkin eli siinä parissa kymmenissä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Apmp- :n muistan nähneeni siellä sun täällä, mutta nyt viimeisimpänä jonkun yön NHL:n seurantaketjussa.
 

Ralph

Jäsen
Toivottavasti ei mene nyt nimimerkit sekaisin, mutta Fäsö taitaa olla se NHL:n yleismies, jolla ei ole mitään suosikkia, mutta maalivahdit kiinnostavat. Kirjoittelee laajasti lähes jokaisen jengin kausiketjuun ja muistaakseni myös formulasta on kiinnostunut.

Sitten on toinen samankaltainen nimimerkki joka on JYP:n kannattaja, toivottavasti ei mennyt nyt sekaisin.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ralph on ollut ja on edelleen aktiivinen monissa viestiketjuissa Kerhon osiossa. Olen hänen viesteihin törmännyt myös muualla Jatkoajassa.
 
Osasin heti nimetä Rixa88:n suosikkijoukkueeksi HPK:n, mutta en kuitenkaan muista nimimerkkiä mistään niistä lätkäkeskusteluista joissa olen liigafanien kanssa vääntänyt, joten ainut selitys on että muistikuvat ovat rakentuneet sitten vain tämän vapaan puolen viesteistä.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Osasin heti nimetä Rixa88:n suosikkijoukkueeksi HPK:n, mutta en kuitenkaan muista nimimerkkiä mistään niistä lätkäkeskusteluista joissa olen liigafanien kanssa vääntänyt, joten ainut selitys on että muistikuvat ovat rakentuneet sitten vain tämän vapaan puolen viesteistä.
Alkoholi-ketjusta tai asiakaspalvelu-ketjusta. Tai molemmista. Ainakin muistelisin, että harto oli voimakkaasti äänessä jossain vaiheessa, kun keskusteltiin viinaveroista ja siitä, kuinka paljon alkoholia Virosta tuodaan Suomeen.

Toivottavasti en erehdy kovin pahasti.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitopelaaja on vapaan keskustelun puolella aktiivinen, ainakin asiakaspalveluketjuun on kirjoitellut. Viime aikoina ollut myös aktiivinen maajoukkueosiossa, jossa on pohdiskellut kaikennäköistä Sotshiin liittyvää. Sotshi-ketjuja lueskelen itse ahkerasti, joten sieltä muistuu ehkä parhaiten mieleen. Sellainen mielikuva on, että pohdiskelunsa olisi varsin asiallisen oloistakin kaiken lisäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös