Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit – Liiga 2013–2014

  • 103 778
  • 300
Ihme jätkä. Voimme toki yhdessä tuhota voittopulloni Alppipuiston yössä.

Sait silmäni avautumaan tai jotain, mutta päätin sittenkin mennä ehdottamallasi tavalla eli pullo Gambinaa runkosarjan päätteeksi tänne. Toki voidaan nauttia tuo yhdessäkin. Oleellisinta on kuitenkin se, että Huml ei voita pistepörssiä. Annan reiluna kaverina vielä tasoitusta ja lupaan, että myöskään Viuhkola ei voita liigan pistepörssiä. Jos voittaa, niin voitat vedon. Jos Huml ja Viuhkola voittavat tasapistein, niin saat kaksi pulloa.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pistetääs muutama ehdotus:

Tero Koskiranta tekee kovemmat tehot kuin:

A) Riku Hahl, Jokerit
B) Antti Kerälä. KalPa
C) Toni Kähkönen, Kärpät
D) Jarkko Immonen, Pelicans
E) Tomas Plihal, Tappara
Mitenkä on, uskallatko haastaa Matti Kuparisen, HIFK tähän taistoon?
20€ käy oikein hyvin.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Voimasuhdeketjun siivittämänä olen valmis lyömään vetoa että Mika Niemi jää alle 15 maalin runkosarjassa, koppaako joku Ässäfani?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Voimasuhdeketjun siivittämänä olen valmis lyömään vetoa että Mika Niemi jää alle 15 maalin runkosarjassa, koppaako joku Ässäfani?

En koppaa. Totesin jo että jos osaisi tehdä läpiajoista, mutta kun ei osaa. Pisteistä olen valmis laittamaan vetoa kehiin. Shejbalin mukaan 26 pistettä on odotusarvo, joten over/under vetoja otan vastaan, toki niin että itse otan kiinni yli 26 pistettä. Halukkaita?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
En koppaa. Totesin jo että jos osaisi tehdä läpiajoista, mutta kun ei osaa. Pisteistä olen valmis laittamaan vetoa kehiin. Shejbalin mukaan 26 pistettä on odotusarvo, joten over/under vetoja otan vastaan, toki niin että itse otan kiinni yli 26 pistettä. Halukkaita?

Tuohon en lähde mutta sanoisin että jää alle 36 pisteen. lähteekö tähän kukaan mukaan? Kuitenkin voimasuhdeketjussa pidetään todennäköisenä 40-50 pisteen kautta niin luulisi että joku tuohon uskaltaa tarttua.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En koppaa. Totesin jo että jos osaisi tehdä läpiajoista, mutta kun ei osaa. Pisteistä olen valmis laittamaan vetoa kehiin. Shejbalin mukaan 26 pistettä on odotusarvo, joten over/under vetoja otan vastaan, toki niin että itse otan kiinni yli 26 pistettä. Halukkaita?

Minä mistään oletusarvosta ole kirjoittanut mitään. Kirjoitin kahden viime kauden pistekeskiarvoista. En katsos tajunnutkaan, että tuossa oli kysymys jonkinlaisesta "rusinat pullasta"-keskiarvosta.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Tuohon en lähde mutta sanoisin että jää alle 36 pisteen. lähteekö tähän kukaan mukaan? Kuitenkin voimasuhdeketjussa pidetään todennäköisenä 40-50 pisteen kautta niin luulisi että joku tuohon uskaltaa tarttua.

Kossulla kiinni. Suoritus tuotteena tai rahana.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tuohon en lähde mutta sanoisin että jää alle 36 pisteen. lähteekö tähän kukaan mukaan? Kuitenkin voimasuhdeketjussa pidetään todennäköisenä 40-50 pisteen kautta niin luulisi että joku tuohon uskaltaa tarttua.

Vittu. Ehdit ensin. Olin jo huutamassa vetoa kohteesta että Niemi jää alle 40-pisteen mutta se sauma meni jo.
Laitan haasteen Lahden suuntaan; Sexton päihittää Smolenakin pistepörssissä. Molemmilla täytyy olla yli 40 matsia pelattuna.
 

Kippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitetaan sen verran epäporilainen veto, että väitän lukon olevan kuuden joukossa jos Uusikartano pelaa seurassa väh. 45peliä. ottaako joku jallunpuolikkaalla kiinni?
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Mitenkä on, uskallatko haastaa Matti Kuparisen, HIFK tähän taistoon?
20€ käy oikein hyvin.

En lähde, koska Kuparinen on kuitenkin statukseltaan ykkössentteri ja Koskiranta kakkossentteri.

Elkinsin Koskiranta tulee kuitenkin pisteissä pesemään, tuohon voin lähteä.

E: Ja sama pätee McRaehen. Koskirannan status ei ole ykkössentteri ainakaan tällä hetkellä. Kuka tahansa muu sentteri Tapparasta käy.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Minä mistään oletusarvosta ole kirjoittanut mitään. Kirjoitin kahden viime kauden pistekeskiarvoista. En katsos tajunnutkaan, että tuossa oli kysymys jonkinlaisesta "rusinat pullasta"-keskiarvosta.

No mutta jos se kahden vuoden keskiarvo ei ollutkaan oleellinen mittari niin miksi siihen niin ponnekkaasti vetosit?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
C) Eero Somervuoren

Eli mikäli Willsie tekee vaikka 0,4 maalia per peli, meinaa se 50 pelissä 0,4*50 = 20 maalia ja mikäli vastustajan maali per peli -keskiarvo on 0,3, tarkoittaa se 60 pelissä 0,3*60 = 18 maalia, jolloin Willsie voittaa (50 O, 20 M > 60 O, 18 M).
Eli jos tulkitsen tämän oikein, niin Somervuori saa maalikeskiarvolleen kertoimen 60 ja Willsie kertoimen 50. Tähän voisin siis Eerolla tarttua.

Eli molempien tehdessä 0,4 keskiarvolla maaleja, Somervuori (ja minä) selviäämme tästä kilvasta voittajana 60x0,40> 50x0,40
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Toinen ehdotus:

Markus Seikola tekee enemmän maaleja kuin:

F) Petteri Nummelin, Lukko
Voin ottaa tämän kiinni muunneltuna niin, että mittarina maalikeskiarvo ja molemmilla vähintään 30 peliä.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Eli jos tulkitsen tämän oikein, niin Somervuori saa maalikeskiarvolleen kertoimen 60 ja Willsie kertoimen 50. Tähän voisin siis Eerolla tarttua.

Eli molempien tehdessä 0,4 keskiarvolla maaleja, Somervuori (ja minä) selviäämme tästä kilvasta voittajana 60x0,40> 50x0,40

Jep. Eli 20 € panos kiinni tähän. Ja jos päädytään tasapeliin, niin silloin luonnollisesti kumpikaan ei voita eikä häviä.

Voin ottaa tämän kiinni muunneltuna niin, että mittarina maalikeskiarvo ja molemmilla vähintään 30 peliä.

Hyväksyn maalikeskiarvon, mutta pelejä sitten vähintään 50?
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep. Eli 20 € panos kiinni tähän. Ja jos päädytään tasapeliin, niin silloin luonnollisesti kumpikaan ei voita eikä häviä.
Loistavaa! Toivotaan, että Willsie tulee Turkuun. Kuinka todennäköisenä tätä yleisesti pidetään? Onko jonkin asteen esisopimus jo valmiina?
Eeron maalintekotaitoihin on kova luotto, nyt täytyy vain toivoa, että paikka ylivoimakoostumuksista löytyy tässä laituritungoksessa. :)
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Loistavaa! Toivotaan, että Willsie tulee Turkuun. Kuinka todennäköisenä tätä yleisesti pidetään? Onko jonkin asteen esisopimus jo valmiina?)

Todellakin toivotaan. Ja tuosta Willsien tilanteesta ei erikseen tunnu kukaan tietävän mitään sataprosenttisen varmaa. Oli ilmeisesti jossain sanonut, ettei paluu Turkuun ole aivan varmaa ja takoi ekassa Zagrebin harjoituspelissä 2+1 3-1 voittoon päättyneessä matsissa, joten pelottavia näyttöjä antoi heti alkajaisiksi.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Voisiko rautakansleri laittaa ekaan viestiin yhteenvedon?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

kende

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport
Jos sanamuoto säilyy, niin kiinni veti.

No jos tuollaista betsiä havittelet niin toivottavasti tulet vastaan tarjoamalla kaverille edes 5 kertaisen kossupullomäärän tuon ennustuksen osumisesta ratsastaaksesi vastineella : Ei voita.

Minä voin tarjota tänne hyvän mielen vetoa: Jos Sport pelaa kaudella 2014-2015 Liigaa, ostan 60e arvolla vapaavalintaisen juoman/juomia haluttuun Alkoon.
Jos taas Sport ei pelaa liigaa tuolla kaudella, haluaisin 15e viinapullon. Ottaako joku kiinni?:D
 

444

Jäsen
Onko naapurissa halukkaita lähteä Thiessen vs. Irving vetoon? Joko torjuntaprosentin tai päästettyjen maalien keskiarvon muodossa.
Montako ottelua tulee pelata? Meillä Thiessen on selkeä ykkönen, mutta teillä tilanne on vähän kimurantimpi. Tarkemmat speksit voidaan sopia vaikka yksityisviestein.

Panoksena 20€ pullo Alkosta, voittaja valitkoon mieluisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös