Aiotko mennä Lauantaina katsomaan Arsenal - Manchester City ottelua pailkan päälle?

  • 4 886
  • 48

Aiotko mennä huomenna katsomaan Arsenal - Manchester City ottelua pailkan päälle?

  • Kyllä aion

    Ääniä: 17 10,1%
  • En aio

    Ääniä: 152 89,9%

  • Äänestäjiä
    169
  • Poll closed .

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Aiotko mennä Lauantaina katsomaan Arsenal - Manchester City -ottelua paikanpäälle?

Eli yksinkertainen kysymys Aiotko mennä Lauantaina katsomaan Arsenal - Manchester City -ottelua paikanpäälle?

Itse ainakin olen hankkinut jo lipun kyseiseen matsiin. HS:n mukaan matsi olisi jo loppuun myyty, mutta lippu.fi palvelun tiedon mukaan lippuja olisi vielä jäljellä.

Toivottavasti modet korjaavat äänestyksessä olevan virheellisen tiedon. Ei huomenna vaan Lauantaina.
 
Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä lähden Nurmekseen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kolme kirjoitusvirhettä otsikossa. Kai tuokin jonkunlainen saavutus on.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
No tottakai! Vaihdan paitaa sen mukaan miten peli etenee, aina olen molempien fani ollut.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Isäni on kannattanut Arsenalia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Arsenal-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Arsenalia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi ManU:a.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Arsenal on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Arsenal on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Eli en mene katsomaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No en. Mieluummin puhdistan vaikka vessojen ja kylppäreiden hajulukot, niin tulee sekin aika käytettyä miellyttävämmin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voisin mennäkin, jos ei omaa rahaa tarvitsisi laittaa kiinni. Olisin jopa valmis maksamaan jonkin verran siitä, että nuo jengit näkisin, mutta se vaatisi jonkinlaisen laatutakuun. Sen jälkeen kun pari vuotta sitten maksoin Ducks-Sabres -pelistä Hartwalliin satasen ja sain vastineeksi todella aneemista paskaa, en näihin näytös- ja kauden avauspeleihin ole haikaillut.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Totta kai kun tällainen tilaisuus tulee eteen. Liput on ostettu jo ajat sitten. Toivotaan hyvää keliä ja avauksen miehiä kentälle.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Totta mooses. Etkoille Sporttiin/Circukseen ja sieltä marssien Stadikalle.

COYG!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Taannoinen Haka-Liverpool jätti sen verran pahat traumat, etten uskalla tätä matsia edes telkkarista katsella.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En aio, sillä minulla ei ole lippua enkä aio (lue = pysty) sellaista ostaa. Kumpikaan joukkue ei myöskään herätä mitään mielenkiintoa. Arsenal oli mielenkiintoinen joukkue silloin, kun Dennis Bergkamp pelasi siellä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Jos pelissä olisi minkäänlaista panosta niin asia olisi toinen, mutta mitään hassutteluhöntsää ei jaksa mennä katsomaan.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Jos pelissä olisi minkäänlaista panosta niin asia olisi toinen, mutta mitään hassutteluhöntsää ei jaksa mennä katsomaan.

Viikko ennenkuin kausi alkaa ja vastassa Valioliigan top4-joukkueet. Toiselle halutaan näyttää kumpi on kumpi, niin tuskin mistään höntsäämisestä on kyse.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Voisin mennäkin, jos ei omaa rahaa tarvitsisi laittaa kiinni. Olisin jopa valmis maksamaan jonkin verran siitä, että nuo jengit näkisin, mutta se vaatisi jonkinlaisen laatutakuun. Sen jälkeen kun pari vuotta sitten maksoin Ducks-Sabres -pelistä Hartwalliin satasen ja sain vastineeksi todella aneemista paskaa, en näihin näytös- ja kauden avauspeleihin ole haikaillut.

Samasta syystä ei kiinnosta. Tuo Ducks - Sabres oli täysin aneemista paskaa, kentällä täyttä höntsäilyä ja tunnelma katsomossa aivan nollissa. Itse olisin "Supermatchiin" ilmaislipun saanut, mutta ei mielestäni ollut junamatkan ja hotelliyön arvoinen tapahtuma. Käytännössähän tuolla on muutama sata molempien seurojen faneja ja loppuporukka täysin neutraaleja katsojia. Mielummin menen katsomaan Suomen jalkapallomaajoukkueen matseja Olympiastadionille, kun panokset ja tunnelma on ihan toista luokkaa.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Viikko ennenkuin kausi alkaa ja vastassa Valioliigan top4-joukkueet. Toiselle halutaan näyttää kumpi on kumpi, niin tuskin mistään höntsäämisestä on kyse.

Jos pitäisi veikata, niin nimenomaan höntsästä on kyse. Mika Väyrynenhän kommentoi juuri tätä ottelua kertoen, että Englannissa viimeiset pelit ennen kauden alkua on varovaista höntsää, koska kokoonpanot on suht selvillä ja loukkaantumisia halutaan vältellä.

Toivottavasti katsojat saavat rahoilleen vastiketta, mutta lähinnä fanitapahtumahan tuo on.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Näin Valioliigaseura Ipswich Townin livenä vuonna 2001, kun joukkue pelasi ystävyysottelun Tampere Unitedia vastaan Tammelan legendaarisella stadionilla.

Lippu maksoi 30 markkaa (~5€).

Aurinko paistoi, kisamakkara maistui ja välistävetäjiä tahi muita kusettajia ei ollut ainuttakaan. Se oli iso juttu pienelle pojalle. Ai että niitä aikoja.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
En, mutta tulen siitä huolimatta ketjuun naureskelemaan näille loukkaantujille ja mieshuora-kortin esiinvetäjille. Hyvin te vedätte.

Ei hemmetti, tarkemmin katsottuani nehän oli taas samat jätkätkin vielä loukkaantumassa täällä. Mielensäpahoittamista parhaimmillaan. Jatkakaa samaan malliin, me muutkin jatkamme naureskelua.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Älkää huoliko, en ole pahoittanut mieltäni.

Lähinnä saa pienen hymynkaaren suulle, kun miettii sitä, että samat kaverit, jotka katsovat futispelinsä aina telkkarista, menevätkin nyt kikkeli pystyssä paikan päälle katsomaan jotain treenihöntsää.

Mutta en tuomitse. Jokainen saa käyttää rahansa miten lystää, itse toki tuen mieluummin kotimaisia seuroja kuin työnnän rahani joidenkin arabisheikkien taskuihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös