Huhut, mutut ja Arsen avut kaudelle 2013–2014

  • 895 241
  • 2 129

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
No viittasin tuohon länteen kyllä tuolla viestillä, mutta viimeisimmät tiedot kertoo, että saattaa se sittenkin tulla idästä.

Onko tässä nyt siis vaihtoehtoina Ruotsi ja Venäjä ja sitä kautta kun pelit ovat kesken vain kahdella joukkueella, niin Luleå, Skellefteå, Dynamo ja Traktor?

Jos tuossa jotain perää on, niin edellämainittu Granak, Jalasvaara, Quint, Novak ja Sevc ovat kansalaisuuksien ja sopimusten loppumisten perusteella mahdollisimpia. Kaksi ensin mainittua omia suosikkejani, Quint ei vanhalla iällä tänne taas tule. Novak ja Sevc pelaajatyypeiltään eivät niin osuvia hankintoja kuin kaksi ensin mainittua.

Mutta tämä oli vain omaa spekulaatiota, koska totuuspohjaa kyseiselle jutulle en tiedä.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Vaihtoaitiossa huhutaan, että Nummelin -> Lukko ja tuplasti kovempi puolustaja nimi -> TPS. Osumatarkkuudesta en osaa sanoa.

Azevedolla on menossa nyt parin ottelun suvantovaihe, joten toivotaan, että kaikki KHL-scoutit ovat juuri nyt katsomassa häntä (Tähän hymiö, järkyttävän kaukaa haettua) Anyway, 50 päivän päästä pitäisi olla tiedossa siirtyykö Azevedo TPS:ään vai KHL:ään.

Granak olisi kyllä todella hyvä haku kotoiseen liigamme. Juttujen puolesta rikkaan miehen Mojzis.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Onko tässä nyt siis vaihtoehtoina Ruotsi ja Venäjä ja sitä kautta kun pelit ovat kesken vain kahdella joukkueella, niin Luleå, Skellefteå, Dynamo ja Traktor?
Ei vaan lännellä viittasin enemmän sinne AHL:N suuntaan, kun siellä on vielä runkosarja kesken. Tosin näyttää tällä hetkellä siltä, että mies saapuu idästä, mutta ei välttämättä enää ole peleissä mukana. Siinä tapauksessa saatetaan kuulla jo lähiviikkoina jotakin uutista. Mutta katsotaan mitä tapahtuu.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Ei vaan lännellä viittasin enemmän sinne AHL:N suuntaan, kun siellä on vielä runkosarja kesken. Tosin näyttää tällä hetkellä siltä, että mies saapuu idästä, mutta ei välttämättä enää ole peleissä mukana. Siinä tapauksessa saatetaan kuulla jo lähiviikkoina jotakin uutista. Mutta katsotaan mitä tapahtuu.

Hei ihan jumalauta oikeasti. Länsi, itä / siitä tai tästä olemassa olevasta sarjasta. Mä luulen kohtalaisen hyvin ymmärtäväni, ettei lähteitä tai keskeneräisiä asioita kannata kertoa, mutta kaikella kunnioituksella -> tämä alkaa olla kohtalaista ööh paskaa. Kuka tahansa meistä pystyy ennakoida, että tässä kohtaa kautta kun vahvistuksia haetaan, seuraava ulkkari tulee jostakin nimetystä ilmansuunnasta jostakin sarjasta. No offense, ja ketjun aihehan on tietty tämänkaltainen nollaläppä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Hei ihan jumalauta oikeasti. Länsi, itä / siitä tai tästä olemassa olevasta sarjasta. Mä luulen kohtalaisen hyvin ymmärtäväni, ettei lähteitä tai keskeneräisiä asioita kannata kertoa, mutta kaikella kunnioituksella -> tämä alkaa olla kohtalaista ööh paskaa. Kuka tahansa meistä pystyy ennakoida, että tässä kohtaa kautta kun vahvistuksia haetaan, seuraava ulkkari tulee jostakin nimetystä ilmansuunnasta jostakin sarjasta. No offense, ja ketjun aihehan on tietty tämänkaltainen nollaläppä.

Minä luen paljon mielummin nimim. Jalasvaaran juttuja kuin puhtaita fantasioita/ennustuksia rosterin suhteen. Seuraapa millä tarkkuudella em. kaverin huhut osuu.

Niin, nollaläpät kuuluu myös osastoon huhut/mutut.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Hei ihan jumalauta oikeasti. Länsi, itä / siitä tai tästä olemassa olevasta sarjasta. Mä luulen kohtalaisen hyvin ymmärtäväni, ettei lähteitä tai keskeneräisiä asioita kannata kertoa, mutta kaikella kunnioituksella -> tämä alkaa olla kohtalaista ööh paskaa. Kuka tahansa meistä pystyy ennakoida, että tässä kohtaa kautta kun vahvistuksia haetaan, seuraava ulkkari tulee jostakin nimetystä ilmansuunnasta jostakin sarjasta. No offense, ja ketjun aihehan on tietty tämänkaltainen nollaläppä.

Vaikka tämä viestisi ei ollut minulle osoitettu, niin otan asiaan kantaa kuitenkin. Pelkästään katsastamalla tämän ketjun nimeä, pystyy huomamaan että kyse on huhuista ja mutuista tulevalle kaudelle. Missä näitä mutuiluja sitten käydään jos ei täällä?
On käynyt ilmi, että pakkiosastoa tullaan vielä täydentämään, mutta kuka(/ketkä) sinne tulee on vielä auki. Viestisi oli osoitettu Jalasvaaralle, jolla on suhteellisen hyvin(lue= aina) osunut kohdilleen mutuilut ja tiedot, joten syytöksesi siitä että tuo mutuilu on paskaa, on mielestäni aika kohtuutonta. Ja vaikka mutuilu menisikin metsään, niin täällähän tätä paskaa kuuluu pyöritellä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestisi oli osoitettu Jalasvaaralle, jolla on suhteellisen hyvin(lue= aina) osunut kohdilleen mutuilut ja tiedot, joten syytöksesi siitä että tuo mutuilu on paskaa, on mielestäni aika kohtuutonta. Ja vaikka mutuilu menisikin metsään, niin täällähän tätä paskaa kuuluu pyöritellä.

Hyvin on osunut, kyllä. Tämän ketjun viestit vaan ovat olleet "informaatioarvoltaan" luokkaa kevyt. Mäkin pystyn ennakoida, että pian jostain ilmansuunnasta tulee uusia pelaajia jostain sarjasta. Enkä suoraan sanoen edes vittuile nimimerkille Jalasvaara vaan enemmänkin koko tälle ketjulle, olen mitä ilmeisemmin allerginen näillle tällaisille. Vanhan liiton miehiä jne.

Ketjun aiheeseen liittyen, ennakoin että pian tulee uusi pelaajia Tepsiin. Osalla pelit kesken, osalla ei. Tulee kuitenkin. Osumatarkkuudeksi annan 100 %.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Olihan se ihan turha hassutteluviesti se edellinen, joten pahoittelut siitä.

Vakavasti kun puhutaan, niin ilman nimeä on hieman hankala laittaa mitään vinkkejä, mutta kovan luokan peluri sieltä pitäisi tulla.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Vakavasti kun puhutaan, niin ilman nimeä on hieman hankala laittaa mitään vinkkejä, mutta kovan luokan peluri sieltä pitäisi tulla.

Minusta kansallisuuden paljastamisesta ei olisi mitään haittaa.. :)
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Joo, itsekin veikkaan, että tulee lännestä tai idästä. :)

Tosiaan... Vaikka ketjun otsikko ja idea on mitä on, niin olisi kiva kuulla jotain hieman enemmänkin, jos tosiaan jotain tietoa löytyy. Se on totta, että mr. Jalasvaaran jutut ovat olleet yleensä paikkansa pitäviä, mutta itselleni ei sano mitään se, että tulee joko AHL:stä tai ehkä KHL:stä ja pitäisi olla kovan luokan pelaaja. Siinä on yksinkertaisesti liikaa totuutta lieventäviä sanoja, kuten ehkä ja pitäisi. ;)
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aikamoista meuhkaamista kaudelta täällä. Tällainen ketju on todella hyvä juurikin siksi, että epävarmemmat fantasiaheitot voidaan laittaa tänne, siinä missä myös Jalasvaaran toimesta esimerkiksi seurata mutujen kehittymistä siirroiksi. Informaatioluokka on kevyt, sitä ei käy kiistäminen mutta on todella hyvä asia että voidaan erotella oikeat, varmistuneet siirrot mutuista.

Minkäslaista peluria tuolta AHL:stä ollaan tuomassa, siis liksaltaan? Jos idästä tulee niin lienee kalliimpi kaveri.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Informaatioluokka on kevyt, sitä ei käy kiistäminen mutta on todella hyvä asia että voidaan erotella oikeat, varmistuneet siirrot mutuista.

Tämä ei ole mitenkään henkilökohtaista, mutta itse en ole ikinä tätä ymmärtänyt. Jokainen siirto on varma vasta kun HC TPS siitä tiedottaa ja en ymmärrä miksi näille siirroille tarvitaan jatkoaikaketju, mutta sama se mulle on mihin ketjuun täällä kirjoitan. Luen ne kaikki kuitenkin vaikka en haluaisikaan :D
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Tämä ei ole mitenkään henkilökohtaista, mutta itse en ole ikinä tätä ymmärtänyt. Jokainen siirto on varma vasta kun HC TPS siitä tiedottaa ja en ymmärrä miksi näille siirroille tarvitaan jatkoaikaketju, mutta sama se mulle on mihin ketjuun täällä kirjoitan. Luen ne kaikki kuitenkin vaikka en haluaisikaan :D

Ainakin itselleni on tärkeää, että mielenkiintoa pidetään yllä nyt pitkän tauon aikana. Pidän spekuloinnista ja tämä huhuilu on mielenkiintoista, etenkin jos huhut osuvat kohdilleen, kuten täällä muutamalla nimimerkillä lähes aina. Mielestäni tuo Suikkasen ja Lehtosen paluuseen liittynyt vihjailu oli mielettömän hienosti toteutettu seuran puolelta.
Tämä on vain minun mielipiteeni ja vaikka toimistolla hoidettaisiinkin kaikki päin persettä, eikä huhuja liikkuisi lainkaan, niin silti sydämeni sykkisi palloseuralle, se on selvää. Ei kai siinä sen kummempaa, on hauska rakennella tiettyjä ennakkokuvia päässään joistain pelaajista joita meille huhuillaan. Huvinsa kullakin, tämä huvina on melko harmitonta (kunhan huhuilu eivät mene suomi24. tasolle):)
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Pohjois-Amerikkalainen kiekkoilija ja KHL ovat yhdistelmä minkä pitäisi tuottaa Palloseuralle kärkipakki. Bonuspisteitä saa siitä, että tuntee erään Kanadan Lontoossa syntyneen laiturin.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Pohjois-Amerikkalainen kiekkoilija ja KHL ovat yhdistelmä minkä pitäisi tuottaa Palloseuralle kärkipakki. Bonuspisteitä saa siitä, että tuntee erään Kanadan Lontoossa syntyneen laiturin.

Yllätin itseni selailemassa Londonissa syntyneitä hyökkääji,ä mutta koska heitä on niin paljon ja side ko. pakkiin on hämärän peitossa, luovutin ja hiljennyn jännittämään lisävihjeitä tai jopa virallista julkistusta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pohjois-Amerikkalainen kiekkoilija ja KHL ovat yhdistelmä minkä pitäisi tuottaa Palloseuralle kärkipakki. Bonuspisteitä saa siitä, että tuntee erään Kanadan Lontoossa syntyneen laiturin.

Että Willsien kavereita siis... Mun mielestä muuten tällaiset ketjut ovat hauskaa luettavaa, antakaa nyt tosikot toisten spekuloida. Ei tästä ole kenellekään haittaa, paitsi tietenkin mielensäpahoittajille, joiden ei kannattaisi ketjua lukea muutenkaan, otsikko kun jo kertoo, mistä on kyse.

Niin ja tietenkin hauskin syy on se, että jos nimimerkki Jalasvaara ei osukaan, niin poltamme hänet Jatkoajan roviolla vääränä profeettana, emmekä koskaan enää arvosta mitään hänen kirjoittamaansa, "koska silloinkin kerran."
 

Fremont

Jäsen
Olen ainakin itse toivonut Willsien Losin aikaista kaveria Turkuun siitä asti kun miehen vaimo joutui tikun silmään yhdessä vanhan neuvostoliitoon maassa, mutta kaveri vaihtoi täksi kaudeksi vain seuraa, ja tehot khl:ssa ovat sitä luokkaa että ääneen ei viitsi nimeä mainita. Ei voi kovin halpa mies olla.

Nythän niitä hyviä ehdokkaita on toistaiseksi kuitenkin vapaana iso joukko, ja toivotaan että joku pätevä vahvistus tulee ennen juhannusta.
 

Fremont

Jäsen
Dallman taitaa kuitenkin, kuten Fremont tuossa edellä mainitsi, olla ulkona kuvioista, koska on niin huikeaa jälkeä latonut KHL:ssä.

Dallmanin tehot ovat melko käsittämättömät. Erikoinen kaveri muutenkin, ymmärtääkseni savustettiin Kazakstanista ulos vaimon ihmisoikeuskirjoitusten vuoksi, mutta pelasi silti maan väreissä olympiakarsinnoissa. Mikäköhän asioiden laita sitten lie...

Dallmanin ohella khl:sta mielenkiintoisimmat p-amerikkalaiset ovat mielestäni Andrew Hutchinson, jolta muutaman pelin nähnyt sekä Dallasin että Carolinan paidassa, sekä Clay Wilson jonka en varsinaisesti muista vakuuttaneen mm-kentällä.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Niin ja tietenkin hauskin syy on se, että jos nimimerkki Jalasvaara ei osukaan, niin poltamme hänet Jatkoajan roviolla vääränä profeettana, emmekä koskaan enää arvosta mitään hänen kirjoittamaansa, "koska silloinkin kerran."

Olen jo odottanut, että koska meikäläinen sinne roviolle heitetään.

Shaone Morrison on se mies mun ymmärykseni mukaan mitä tänne ollaan yrittämässä, mutta kyseessä on sen verran kova kaveri, että hieman epäilyttää miehen tänne saaminen. Muistaakseni pelaili Capsissa Mike Greenin parina, joten voisihan se siinä Seikolan vierellä pärjätä. Omasta mielestäni olisi täydellinen pelaaja täyttämään sitä ykköspakin ruutua.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tosiaan tuo Morrisonn tuli kuultua eilen itsekin ja Nikkolassakin joku siitä mainitsi ja omasta mielestäni kyseinen kaiffari kuulostaa näistä "Willsien kavereista" järkevimmältä ja eniten mahdolliselta. Dallman on mahdoton saada, koska hän olisi tasoa kovin ei työsulkulainen liigapakki ikinä. Morrisonnin uskon lisäksi soveltuvan paremmin Turun lentokenttäkaukaloon kuin esim. Sopelin ja jätkä olisi vielä parhaassa iässään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös