Siistit rekkarit

  • 210 441
  • 938

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Kuopiossa körötteli taannoin kuppainen Ford Transit, taisipa olla jonkun bändin kiesi. Rekkari oli seksikkään oloinen SEX-666. Siinäpä ruotsalainen kuutosrivi myöskin.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Pari hauskaa jotka oon bongannu äskettäin Oulussa:

- ROCK-1, punainen Ferrari ja kilvet tais olla saksalaiset
- ÄM-535 ja kyseessä oli yllättäen 535 bemari, kuvankin otin (äh,eipä ole enää tallessa että olisin voinu tarkistaa..no,muistaakseni noin)


Waaaaanha kirjoitus viiden vuoden takaa, mutta oli pakko lainata. Kaverini nimittäin hankki kyseisen bemun juuri käytettynä. Helvetin hieno peli ja "kaikilla mausteilla" ilmeisesti alkuperäinen omistaja on joku yrityspomo niin ei ole lisävarusteissakaan kitsasteltu :D
 

Isorumailkeä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anonyymit kotikiusatut
Rellu Clio ja CLI-01
Kuinka nyt tulikaan selattua tätä ketjua, niin korjataan sen verran, että tämä Clio kulkee rekkarilla CLI-10 ja rekkari on mielestäni siirtynyt Cliosta toiseen (tästä en tosin ole aivan varma). Auton näkee Rauman suunnalla silloin tällöin. CL-10 olisi tietysti "se oikea". Liekö jossakin muussa Cliossa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
1-x-2. Mikä ihme tuo on. Näin viime viikolla Vaasassa, mutta en huomannut katsoa auton merkkiä tarkemmin. Ihan oikeille kilville näytti. Olen aina kuvitellut ettei esim kahta "-"merkkiä saa rekkariin?
Veikkaukseenhan tuo viittaisi mutta onko kellään parempaa tietoa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Aika usein tulee nähtyä Volvo S 60 rekkarilla ÄS-60 ja musta bemari ÄM-5.

En kyllä itse maksaisi noista kilvistä tuhatta euroa.

Aikaisemmin ketjussa mainittu AAS-1 on ensimmäisiä "hassuja" kilpiä, joista julkisuudessa on puhuttu (jo 60-luvulla). Silloin, kun kivoja kilpiä sai lähinnä hyvillä suhteilla, tämä oli käytössä eräällä poliisijohtajalla nimeltä Knut Aas. Myös LUU-5 oli aluksi poliisi-Saabissa, taisi olla jossain Lapissa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Bongasin kesällä moottoripyörän, jonka rekisteritunnus oli HD-100. Kulkupelin merkistä en ole varma, mutta kuskilla ainakin oli päällään Harley Davidsonin takki.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Vuosi sitten tuli kisailtua Järvenpään kohdilla motarilla Audin kanssa jonka rekkari oli FAS-7. Tsekkasin tiedot ja rapiat 600 kaakkia siinä kiesissä kiekui. Jäin jälkeen.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Hämeenlinnassa (samassa pihassa / samalla omistajalla) on kaksi ostorekkaria, joista toinen on täälläkin mainittu mustan Rangen yhteydessä:

BMW X6M Lumma Design => SUT-111

MB SLS AMG Roadster => BOS-5
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
1-x-2. Mikä ihme tuo on. Näin viime viikolla Vaasassa, mutta en huomannut katsoa auton merkkiä tarkemmin. Ihan oikeille kilville näytti. Olen aina kuvitellut ettei esim kahta "-"merkkiä saa rekkariin?
Veikkaukseenhan tuo viittaisi mutta onko kellään parempaa tietoa.
Vaasassa löytyy Vectra jossa on IX-2. Taisit nähdä ylimääräisen viivan?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Stadissa pyörii harva se päivä musta Smart, jonka rekkari on TÄ-1
 

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Pari kertaa on tullut parin viime viikon aikana täällä pääkaupunkiseudulla vastaan erään jätefirman auto, jossa rekkari WC-1. Tiistaina ajoi vastaan sitten tuolla Stadionin parkkipaikalla saman yrityksen auto varustettuna rekkarilla WC-3.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pari kertaa on tullut parin viime viikon aikana täällä pääkaupunkiseudulla vastaan erään jätefirman auto, jossa rekkari WC-1. Tiistaina ajoi vastaan sitten tuolla Stadionin parkkipaikalla saman yrityksen auto varustettuna rekkarilla WC-3.

Valiolla oli joskus vähän vastaavanlainen juttu. Yhdessä autossa oli ainakin rekkarina VOI-1. Ilmeisesti myös VOI-2 ja VOI-3 olemassa.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Erään Jyväskylässäkin toimivan tatuointifirman päällysmiehellä on Bemarissa rekisterinumerona loogisesti TAT-2.

Valion jonkun VOI-auton olen myös bongannut, numeroa ei nyt tule mieleen.
 

Ameno

Jäsen
Pari vuotta taaksepäin bongasin muutaman kerran tuolla Leppävaaran pohjoispuolella Audi TT:n, jonka rekkarin oli THE-69. Kuljettajana näytti molemmilla kerroilla olevan joku keski-ikäinen, pyylevä rouvashenkilö. Näin ainakin muistelisin.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Tampereen suunnalla olen nähnyt kaksi kertaa rekkarin YKS-23. Olisiko joku Mersu ollut, en muista ihan tarkkaan, mutta rekkari jäi ainakin mieleen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
FAP-247 Kyseessä vanha punainen Ford Fiesta.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutama bongaus lisää tuli ajomatkalla töihin. Ensiksi edessä ajoi vaalea Volvo S60, jonka rekkarina oli GIN-1. Sen jälkeen vastaan tuli vielä joku vanha rotisko, jonka rekkarina oli EGO-100.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Valion rekka jonka rekkari : VAL-10

Kaverini vanha korisjoukkueen koutsi hommasi aikoinaan autoonsa kilvet : NBA-96
 
Huomiota herätti, ei itse auto, vaan rekkari FEF-1 ihan tavallisessa ferrarissa, olisiko ollut 360. Teki mieli käydä kysymässä kuskilta mitä se on tarkoittavinaan. Minä jos ostaisin ferrarin niin laittaisin siihen kyllä ihan tavallisen kilven enkä mitään F1 shittiä.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Helsingissä olen tän kesän aikana useammankin kerran bongannut ilmeisesti myös kolmekuuskymppisen punaisen Ferrarin rekkarilla FEF-3. Lievätköhän sukua toisilleen?

edit. Oon muuten ihmetellyt minkä takia ihmiset hankkivat jotain spesiaaleja rekisterikilpiä. Kerran kun vähän vahingossa törttöilet liikenteessä, niin varmasti ihmiset muistavat rekkarisi ja pitävät sua sen jälkeen ihan täys mulkkuna. Esim ÖKY-1 kuljettaja omaa varsin agressiivisen ja muista välinpitämättömän ajotyylin. Kyseisen auton kuljettaja ei voi olla hieno mies.
 
Viimeksi muokattu:

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Tuli alettua kattoon Pekko ja muukalainen Youtube-elokuvaa niin ainakin ajassa 4:50-> näkyy Chevrolet jonka rekkari on HA-1.

Omilla tutuilla ajoreiteillä tulee usein vastaan auto, jossa kilvet THA-1. Ihan mielenkiinnosta täytyi ostarin pihalla kysyä kyseisen auton kuljattajalta taustaa rekkariin. Oli kuulemma helsinkiläisen Thai -ravintolan omistaja ja sieltä kytkös tuohon erikoiskilpeen.
 

Nick Neim

Jäsen
Valkoinen, uudehko Audi jonka rekkarina oli BUD-1. Liekö sitten niistä saaduilla rahoilla sen Audinkin ostanut..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös