Vitutusketju

  • 10 541 298
  • 56 130

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vaihdoin renkaat, mikä ei sinänsä harmita, mutta samaisen operaation aikana menin katkaisemaan yhden pultin tai mikä tappi lieneekään, ja se hiukan kismittää. Sillai niinku pikkusen. Maanantaina olisi pitänyt mennä katsastukseen aamulla, mutta jää nyt menemättä. No, pysyypähän auto puhtaana imuroinnin ja pesun jäljiltä, kun ei sillä tule nyt ajeltuakaan pariin päivään.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Vituttaa eräs nimimerkki NHL-osiossa. Kyseinen nimimerkki ei ole viime aikoina juuri muuta tehnyt kuin heitellyt provoja ilmoille. Ne ovat ihan mukavia pienissä määrin, mutta jos muunkaltaista tekstiä ei pysty suoltamaan, tämä lienee väärä palsta siihen. Toivottavasti moderaattoritkin huomaisivat tämän.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Työpäivä sai mukavan päätöksen, kun huomasin että töiden tiimellyksessä oli 269€ maksaneesta kännykästä mennyt näyttö paskaksi. Ja nyt koko vitun luurilla ei voi tietenkään enää muuta tehdä kuin vastata tuleviin puheluihin, soittajaa luonnollisesti näkemättä.
Nyt ei kyseisellä puhelimella voi tehdä enää sitäkään vähää, sillä koko paska on tällä hetkellä palasina pitkin Lahden Kauppatoria.

Tällä hetkellä vituttaa ja ahdistaa jo valmiiksi ensi kuussa alkava koti(kerros)talon julkisivusaneeraus. Alkusyksystä muutin nykyiseen kämppään, ja vähän tuli harmiteltua kun missasin parhaat helteet, enkä päässyt kunnolla nauttimaan parvekkeestani ja osittaisesta järvinäkymästä. Noh, ajattelin että seuraavana kesänä sitten... Mutta järven ja puiden sijasta katsellaankin sitten pressuja.
Hieman pelottaa jos jonain iltana kännipäissä sattuu menemään vati kunnolla nurin, niin suojamuovit on melkosen nopeasti tulessa.(Edit: Ehkei nyt kuitenkaan, mutta hermot tulevat silti olemaan koetuksella)
 
Viimeksi muokattu:

Dabab

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pens, #87, #71
Vituttaa. Pitkästä aikaa kun pystyy pelaamaan salibandyä, nii enköhän mee ja astu nilkkaa ympäri ja nyt ei voi varata painoo jalalle ollenkaan eikä voi kääntää jalkaa ku sattuu niin paljon!!! Pleijaritki alkais mutta ei taida olla sinne asiaa..
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa Schollin penalti. Tänä iltana olisi tullut niin paljon legendakamaa että siitä olisi voinut täyttää yhden kirjaston. Vittu.

Olisiko tässä ollut modeilta samanlaista pelinlukua kuin aikoinaan hyvissä ajoin annettu TOJ:n penaltti, joka sopivasti kattoi MM-kisat.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa, että aina näin kevään kynnyksella ja auringon hieman jo pilkoitellessa alkaa muutama nimimerkki käsittämättömän provoilun ja puusilmäisten kommenttien levittelemisen ketjusta toiseen. Mikä vittu tässä keväässä oikein on? Onko se oikeasti se, että kun oma jengi on jo pudonnut ja ensikauden jengin arpominen ei saa kirjoitusintoa taannutettua? Vittu taas ignorelistalle käyttöä.
 
Tähän sama. Moderaattorit voisi tehdä poikkeuksen ja päästää Schollin vaikka pariksi päiväksi vapaalle :). Jani Toivola, Persut.. huh huh.

Mua taas vituttaa, että kokkareitten voitto pilas mun hyvät fiilikset PERSUJEN mahtavasta noususta. Miksi, oi miksi äänestätte kokoomusta?? Huomaa kyllä, että moni suomalainen luulee olevansa miljonääri tai vaan haluaa äänestää tyyppiä joka näyttää hyvältä ja menestyvältä. Ja kermana kakun päällä Sinuhe "sinkku" Wallinheimo eduskuntaan..... Kuinka pihalla siellä nykästen ja traktoreiden (niin ja sinkkujen) kylässäkin oikeen voidaan olla?!?!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Voi jeesus siunaa kuinka minua korpeaa nämä aivoinvalidit jotka kitisevät sosiaalisessa mediassa että "muutan pois Suomesta koska PerSut voitti" tai "menolippu, kiitos"... No mulla on teille yksi neuvo: muuttakaa saatana hyvän sään aikana älkääkä vain luvatko! Päästäisiin samalla teistäkin. Pistänpä itse paremmaksi: jos SDP olisi voittanut ja Jurpilaisesta olisi tulossa pääministeri, minä olisin juuri nyt vetämässä vittua päähäni ja ostamassa menolippua Alaskaan.

Edit. Lisättäköön, että minä en äänestänyt Perussuomalaisia, enkä varsinkaan demareita.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Voi jeesus siunaa kuinka minua korpeaa nämä aivoinvalidit jotka kitisevät sosiaalisessa mediassa että "muutan pois Suomesta koska PerSut voitti" tai "menolippu, kiitos"... No mulla on teille yksi neuvo: muuttakaa saatana hyvän sään aikana älkääkä vain luvatko! Päästäisiin samalla teistäkin.

Tähän tiukka sama! Vituttaa suuresti näiden henkilöiden itkeminen, kun vaalitulos oli mikä oli. Voisivat todellakin muuttaa pois ja antaa sanoilleen katetta. Turha sitten itkeä, ettei persutkaan pidä lupauksia kun eivät itsekkään pidä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mua taas vituttaa, että kokkareitten voitto pilas mun hyvät fiilikset PERSUJEN mahtavasta noususta. Miksi, oi miksi äänestätte kokoomusta?? Huomaa kyllä, että moni suomalainen luulee olevansa miljonääri tai vaan haluaa äänestää tyyppiä joka näyttää hyvältä ja menestyvältä. Ja kermana kakun päällä Sinuhe "sinkku" Wallinheimo eduskuntaan..... Kuinka pihalla siellä nykästen ja traktoreiden (niin ja sinkkujen) kylässäkin oikeen voidaan olla?!?!

Mites toi Kike Elomaa? Aattelin vaan ihan kysästä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mites toi Kike Elomaa? Aattelin vaan ihan kysästä.

Jep. Jännä juttu, että Sinuhe Wallinheimo on kuitenkin korkeakoulutettu kaveri, osaa kirjoittaa nettisivuilleen ilman kirjoitusvirheitä ja tajuaa pitää suunsa kiinni typeristä asioista joista ei tiedä mitään. Toisin kuin Kike, joka ei osaa edes yhdyssanoja tai tiedä mikä se mannerlaatta on.

No KotkaSydän saa arvoisensa edustajan.

Ja vituttaa nuo eduskuntavaalien tulokset. Toisaalta ei ihmetytä, kun kaikki denatkin olivat löytäneet äänestyspaikoille.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Munamies sketsihahmo, jumalauta kun tulisi manskulla vastaan tai menisi tien yli niin autolla vetäisin yli säälimättä.

"IIII WIIIII IHHHH PIDÄ HUOLTAA"
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Voi jeesus siunaa kuinka minua korpeaa nämä aivoinvalidit jotka kitisevät sosiaalisessa mediassa että "muutan pois Suomesta koska PerSut voitti" tai "menolippu, kiitos"... No mulla on teille yksi neuvo: muuttakaa saatana hyvän sään aikana älkääkä vain luvatko! Päästäisiin samalla teistäkin.

Todellakin vituttaa nämä vinkujat! Samasta itku ryhmästä löytyy myös ne ketkä pitää itseään keskimääräistä parempina/asiantuntevampina ihmisinä tyyliin "Ai, säkin olit sellanen juntti mikä äänesti PerSuja, jos tietäisit ja seuraisit asioita, äänestäisit ainoaa oikeata puoluetta, Vihreitä tai Vasemmistoa, me ollaan niin paljon edellä teitä taviksia"
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minua taas vituttaa persujen vaalivoitto ja siitä johtuva väistämätön suhteiden heikentyminen muuhun maailmaan. Suomi on pieni maa, eikä sillä ole varaa erakoitua yhtään. Tuota nationalismia en voi ymmärtää yhtään!
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt vituttaa vaalit. Ei niiden tulos, vaan se tuloksista itkeminen. Mikä vitun vaalipettymys? Kaikki ei voi voittaa. Se meni nyt näin. Mitään mullistavaa (parempaan suuntaan, kokonaisuutena) ei tapahdu tälläkään nelivuotisella?

Suhteet ulkomaailmaan tulee olemaan mielenkiintoisessa "testissä"..

Ja kermana kakun päällä Sinuhe "sinkku" Wallinheimo eduskuntaan..... Kuinka pihalla siellä nykästen ja traktoreiden (niin ja sinkkujen) kylässäkin oikeen voidaan olla?!?!

Tää taitaa olla provo, mut tähän nyt on pakko tarttua (terävästi, kuten eräs palstaveli tekee, terveisiä). Mutta onhan ne Keski-Suomalaiset ihan pihalla kun äänestivät entistä jääkiekkomaalivahtia eduskuntaan. Wallinheimolla on kuitenkin lukenut yhteiskuntatieteitä Denverin yliopistossa. Se on keskiverto PerSu edustajaa enemmän sekin. Vai onko, mistä minä tiedän? En heidän kaikkien taustoja ole selvittänyt.
 
Vituttaa myös nuo vaalituloksista itkijät. Itse en jaksa uskoa asioiden muuttuvan mihinkään suuntaan, ainakaan kovin paljon. Ei tullut edes äänestettyä, ei vaan ole sopivaa puoluetta tai ehdokasta.

Vituttaa lievästi myös, kun puoliso on menossa erääseen tapahtumaan tällä viikolla. Ei siinä mitään, saahan tuo mennä. Tai sekään, että menee sinne poikaporukassa. Itse olen vaan halunnut kyseiseen tapahtumaan mennä jo useana vuotena. Mutta kukaan kaveri ei ole siitä kiinnostunut ja yksin en viitsi mennä, matkaa on kuitenkin jonkun verran. Ja ei sitten ilmeisesti tule mentyä tulevina vuosinakaan sinne. Koska tuolle ukolle se on se jokavuotinen poikien reissu.. Ja vituttaa kun itse ei keksi mitään tekemistä sitten pääsiäiseksi. Ei huvittaisi vaan kotona itsekseen olla, kun ukko on pitämässä hauskaa. Jonkun mielestä varmaan väärin vitutettu, mutta mitäs siitä. Vituttaa senkin takia, että olis kiva johonkin päästä, kun kotona vaan makoilee päivät saikulla.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Tää taitaa olla provo, mut tähän nyt on pakko tarttua (terävästi, kuten eräs palstaveli tekee, terveisiä). Mutta onhan ne Keski-Suomalaiset ihan pihalla kun äänestivät entistä jääkiekkomaalivahtia eduskuntaan. Wallinheimolla on kuitenkin lukenut yhteiskuntatieteitä Denverin yliopistossa. Se on keskiverto PerSu edustajaa enemmän sekin. Vai onko, mistä minä tiedän? En heidän kaikkien taustoja ole selvittänyt.

Uin tähän provoon oikein kovasti. SW ei tietääkseni ole lukenut yhteiskuntatieteitä vaan Sport Management taisi olla pääaine Denverissä. Ja enpä ole vielä positiivista sanaa kuullut hänen (sinänsä lyhyeltä) kaupunginvaltuutetun uralta. Tai siis lähinnä siitä, miten on asioista perillä siellä.

Mutta joo. Ei vois enempää vituttaa tämä persujen menestys. Täältä Keski-Suomesta meni eduskuntaan joku reilu 50-v sahuri perämetsästä, jolla ei ole kotona tv:tä, radiota tai internetiä. Kaverit soitteli ja kertoi, että on menossa läpi. Ja sitten 70-v eläkeläinen, joka kirjoittelee Keskisuomalaisen yleisönosaston täyteen paskaa harva se viikko. Tämän siitä saa kun tyhmätkin saa äänestää.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
SW ei tietääkseni ole lukenut yhteiskuntatieteitä vaan Sport Management taisi olla pääaine Denverissä.

Wikipedia kertoo seuraavaa:

-clip-
Wallinheimo on suorittanut kolme yliopistotutkintoa, yhteiskuntatieteiden kandidaatin tutkintoa vastaavan Bachelor of Arts -tutkinnon Denverin yliopistossa vuonna 1996 sekä kaksi tutkintoa Jyväskylän yliopistossa, BBA-tutkinnon vuonna 2002 ja liikuntatieteen maisterin tutkinnon vuonna 2010. Jääkiekkouransa jälkeen hän on työskennellyt yritysvalmentajana.
-clip-

Lähteenä siis Sinuhe Wallinheimoa koskeva Wikipedian sivu:

Sinuhe Wallinheimo – Wikipedia

En siis tiedä tuon luotettavuudesta.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Vituttaa myös nuo vaalituloksista itkijät. Itse en jaksa uskoa asioiden muuttuvan mihinkään suuntaan, ainakaan kovin paljon. Ei tullut edes äänestettyä, ei vaan ole sopivaa puoluetta tai ehdokasta.

Nyt vituttaa vaalit. Ei niiden tulos, vaan se tuloksista itkeminen. Mikä vitun vaalipettymys? Kaikki ei voi voittaa. Se meni nyt näin. Mitään mullistavaa (parempaan suuntaan, kokonaisuutena) ei tapahdu tälläkään nelivuotisella?

En itse juuri jaksa edes noteerata näitä "muutan ulkomaille" -kommentteja, mutta miksei äänestämänsä puolueen vaalitappio tai muuten heikko menestys saisi vituttaa? Ja kaiken lisäksi vaalivoittajaksi nousee puolue, jonka linjoilla ei ole about missään...

Pitäisikö mennä istumaan hiljaa komeroon neljäksi vuodeksi, ettei leimaudu huonoksi häviäjäksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös