URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 638 843
  • 11 960

RJM

Jäsen
Ihan vaan huumorilla nappasin kuvakaappaukset maksimilaaduilla sekä URHOtv:n, että ESPN:n lätkänettilähetyksistä. Vaikea arvata, kumpaa sitten jäin lopulta katsomaan.

Kuvakaappaus lähetysten laatujen erosta.

Onko sinulla korkealaatuinen valittuna? Itse olen katsonut tykin kautta noita matseja yhdistelemällä läppärin vahvistimen kautta hdmi kaapelilla ja en ole noin huonoa kuvan laatua saanut aikaseksi?
 
Hyvin toimii Urho. Jokainen matsi näkyy ihan hienosti. Selostajista tai ohjauksesta voisi valittaa, mutta pääasia että näkyy. Kiitos Urho siitä.
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä ei kyllä saa edes nettisivua aukeamaan. Ainakin minä aion vaatia palauttamaan rahat, mitään vaparilippuja en kyllä tarvitse.

helvetin hyvin onnistunut pilaamaan mun ja varmaan aika monen muunkin illan.
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Ei toimi täälläkään. Vuosi sitten yritin viimeksi pari peliä katsoa, ei toiminut. Silloin lupasivat maksaa rahat takaisin. Eivät ole maksaneet vielä tähänkään päivään mennessä. Urho on ollut boikotissa siitä asti, kunnes tänään ajattelin mahd. kauden viimeisen pelin katsoa Urho Playsta. Ylläri, että sivut toimi silloin moitteettomasti, kun oli maksun aika, mutta heti kun olisi pitänyt alkaa peliä katsomaan, niin mikään ei toimi! Nyt lähtee kyllä asia jo jonnekin pidemmälle, *erkele!
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Yritin joskus ehdottaa modeille, että keskustelu Urhon eri tekniikoista (tv/netti) ja itse lähetyksen sisällöstä erotettaisiin, mutta eipä sopinut.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Teillä on huonot telkkarit, jos ei toimi. Soneran kaapeli Sonyn telkkarilla pelaa hyvin. Äänetkin on nyt paremmin synkassa kuin joskus ennen.
Herätys vitun dami. Jos olisit viitsinyt lukea keskustelua edes sivun taaksepäin niin olisit huomannut että täällä keskustellaan netissä katsottavista otteluista.

Vitutus on käsinkosketeltavan suuri tällä hetkellä... Kiitos ja anteeksi.

edit. Lisää kyrpää otsassa kasvattaa joku egoaan netissä pönkittävä scholl joka tulee tahallaan pätemään/vittuilemaan tähän ketjuun. "Minulla on Sonyn 50-tuumainen televisio josta Jokerit-HIFK näkyy moitteettomasti, äänetkin ovat synkassa."
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Urhotv on kyllä paskaaaaaaa! Toivottavasti joku parempi palvelutarjoaja ottaa homman itselleen. Urhotv sinä olet heikoin lenkki, hyvästi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
hahah. Toi tarkottaa korkeentaan sitä, että pääsee juuri kirjautumaan ja on taas lähtöpisteessä

Niinpä. Lievä sarkasmini ei ilmeisesti täysin välittynyt viestistä...
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Waiting for www.urhotv.fi

Jees, kummolameiningiksi tämäkin meni. Miten ei yllätä, että jokin SM-liigaan liittyvä palvelu kusee aivan vitun totaalisesti. Tällä kertaa nettistriimin varassa ja enpä olisikaan halunnut nähdä paikallispeliä, kun Jokerit ja HIFK pelaavat vähän helvetin usein sen game kuutosen.

Kai siellä on jonkin Kurrin kummin kaiman autotallinettifirma valittu vähän supportaamaan touhua ja Jutila varmaan konffannut reitittimet. Kiitos runkkarit!
 
Itselläni toimi nämä nettilähetykset ihan hyvin viime keväänä ja myös viime syksynä. Sen innoittamana ostinkin sitten kymmenen kerran sarjalipun 70 eurolla. Tämän jälkeen onkin ollut striimin pyörimisen kanssa vähän hiljaisempaa. On tosin koneessanikin ollut vikaa, kun kaverien koneella on toiminut ihan OK. Nyt latasin vähän uudemman selaimen, ja tänään näkyikin Tamin alkulöpinät hyvin, mutta sitten tyssäsi, ja enää ei ole päässyt edes sivuille sisään.

Taidankin nyt ensimmäistä kertaa reklamoida. Millaisella aikataululla sieltä on yleensä vastailtu noihin vaateisiin?
 

Mehtänucco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
MITÄ VITTUA

Eli meillä pimeni urhotv:n telkkarilähetys pelistä jokerit-hifk, mites muualla???

EDIT: vika olikin omissa vehkeissä, ei urhossa tällä kertaa
 
Viimeksi muokattu:

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tosin koneessanikin ollut vikaa, kun kaverien koneella on toiminut ihan OK.
Ei välttämättä. Täälläkin on useaan kertaan mainittu, että Urho jakaa katsojat usealle serverille ja jotkut niistä toimivat paremmin kuin toiset. Jos päädyt "huonolle" serverille, ongelmat alkaa. Serverin vaihto voi onnistua koneen boottaamalla, selainta vaihtamalla tai jollain muulla kikka kolmosella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös