URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 638 741
  • 11 960

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aikaisemmin joskus pätki vitusti ja parani kesken pelin, tosin toisessa erässä vasta.

Erätauolla on hyvä resetoida verkkolaitteet, toivottavasti näin käy nytkin!
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Nyt katkes kokonaan... Josko jotain edes yrittäisivät nyt.

Joo vittu ja pelsut maalaa ton nykäsyn aikana.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Heh. Jos tässä paskassa on jotain hyvää, niin se, että en ole nähnyt Bluesin kumpaakan kahdesta ensimmäisestä maalista. :-)

NA
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näyttävät sulamiset
Ei helpottanu pätkiminen edes erän loppua kohden. Kai ne nyt saa tuon kuntoon tokaan erään...tuskin. Vittu, miks meille tarjotaan tällästä paskaa? Mikä siinä Canalissa oli vikana, kun jouduttiin synnyttämään tämä Urho.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Siellä se Zamboni teleporttailee, eli lähtee kyllä pelin jälkeen kiukkunen viesti tuonne paskalafkaan.

Onko sieltä ennen saanut rahojaan takaisin, vai lähetetäänkö sieltä joku vitun urhopinssi kiitokseksi rahoista?
 
Ei helpottanu pätkiminen edes erän loppua kohden. Kai ne nyt saa tuon kuntoon tokaan erään...tuskin. Vittu, miks meille tarjotaan tällästä paskaa? Mikä siinä Canalissa oli vikana, kun jouduttiin synnyttämään tämä Urho.

Minulla toimii kun junan vessa. Edellisellä kerralla puskuroi jatkuvasti. Sitten systeemi heitti kokonaan ulos. Päätin poistaa historiatiedot. Kirjauduin uudestaan sisälle. Ihme tapahtui ja loppupelin aikana ei puskuroinut ollenkaan. Nyt kirjautuessani sisään tuli heti puskurointi-ilmoitus. Tein äsken mainitun saman tien heti ja tällä kertaa tarkoituksella. Minulla ei ole tänään puskuroinut tuota mainittua kertaa lukuunottamatta ollenkaan. Mistä lie johtuu, mutta jos tämä kikka toimii, niin mulle kelpaa...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään oli ensimmäinen peli UrhoPlayn kautta, jossa ei esiintynyt yhtään puskurointia tai nykimistä pelin aikana. Ennen peliä oli pientä hyppimistä, mutta kerrankin homma toimi hienosti. Vielä kun jatkuisi noin eikä jäisi yksittäiseksi onnenkantamoiseksi, niin olisin tyytyväinen. Voisin harkita jopa suuremman sarjakortin hankintaa, jolloin ottelukohtainen hintakin tulisi edullisemmaksi. Kliseisin sanoin; eteenpäin on menty.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Urholta tuli vastaus eiliseen sekoiluun: "lähetyksessä ei ollut mitään vikaa, vika omissa laitteissasi. ei korvausta"

Jeah right.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Sama juttu, eli tuli kyllä nämä perus jutut: Buuttasithan modeemisi, kokeilithan useilla eri selaimilla, käynnistelithän virustorjuntaa ja palomuuria uudelleen ja sitten huikeana loppuna olivat kuullema tulleet urpon tekniikassa siihen tulokseen, että selaimen flash -laajennus kuullema vie yllättävän paljon prosessoriaikaa ja muistia. Viddu että vie. Uskomatonta asiakkaan syyllistämistä omasta toilailusta.

Niin ja tosiaan, ongelma ei kuullema ollut yleinen. Eipä niin. :-)

Minulla on ostettuna tältä kaudelta 12 tai 13 peliä, joista eka oli totaalisen surkeaa nykimistä, mistä sainkin pari vapaapeliä. Sitten kaikki onkin pääpiirteittäin mennyt hyvin eilisen pelin alkuosaa lukuunottamatta. Ei siis ihan onneton palvelu ole kyseessä.

NA
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Äsken taisin televisiosta kuulla, että Urho näkyisi viikonlopun ylitse veloituksetta. (Kokeile viikonloppu veloituksetta). En mene vannomaan kun olin vielä heräämisvaiheessa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Urho palautti minulle syyskuusta velkaa olleet rahat, kolme kertaa veloitettiin sama peli ja yhtään ei nähty. Lopulta koko homma selvisi helposti pyytämällä sähköpostitse, mutta mitään tietoa ei ollut missään vaiheessa eli odottamalla. Tiliotteesta sitten huomasin ja korot nyt tietenkin jäi puuttumaan, mutta ehkä ne menee ensi kauden parannustoimiin.

Viimeisiä viestejä katsellessa mikään ei ole ilmeisesti muuttunut ja nyt kun olen omillani, niin en taida jatkossakaan tuolta mitään tilata.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Sama juttu, eli tuli kyllä nämä perus jutut: Buuttasithan modeemisi, kokeilithan useilla eri selaimilla, käynnistelithän virustorjuntaa ja palomuuria uudelleen ja sitten huikeana loppuna olivat kuullema tulleet urpon tekniikassa siihen tulokseen, että selaimen flash -laajennus kuullema vie yllättävän paljon prosessoriaikaa ja muistia. Viddu että vie. Uskomatonta asiakkaan syyllistämistä omasta toilailusta.

Niin ja tosiaan, ongelma ei kuullema ollut yleinen. Eipä niin. :-)

Jep jep! Mulle laitettiin ihan samat kommentit. Outoa vaan että kun edellinen peli nyki ja pätki niin että meni hermot totaalisesti, kuitenkin seuraava peli näkyi suht hyvin. Kai joku kävi päivittämässä meidän flashit sun muut rensselit.
Paskaa ylimielistä palvelua.
 

Tinppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, F1, WRC, Kokudo Keikaku, Cleveland Crusaders
Viimeisiä viestejä katsellessa mikään ei ole ilmeisesti muuttunut ja nyt kun olen omillani, niin en taida jatkossakaan tuolta mitään tilata.

Näihin tänne kirjoitettuihin viesteihin ei paljon kannata painoarvoa varata. Tottakai kaikki kenellä palvelu ei toimi, tulevat tänne kitisemään ja itkemään, mutta kuinka paljon tulis viestejä tähänkin ketjuun, jos joka ikinen jolla palvelu toimii, tulisi tänne ylistämään?

Itse kuulun tähän jälkimmäiseen, ei ole ongelmia tullut (pelejä olen kuitenkin tällä(kin) kaudella katsonut sen about 6-7 matsia), enkä usko että tulee jatkossakaan. Enkä ole tullut tänne kirjoittelemaan positiivisista katselukokemuksista kun satunnaisesti.
 

Ferris

Jäsen
Täällä oli alkukaudella aikamoista diashow'ta Urhon nettilähetykset, mutta nyt parin viikon aikana lähetys on ollut ihan katsottavaa. Diat ovat hävinneet ja bufferointiakin ollut vain pari kertaa ottelun aikana. Ilmeisesti ovat jotain tehneet Urhonkin päässä, mutta itsellä homma rupesi pelaamaan kun vaihdoin selaimen Firefoxista Chromeen. Täytyisi varmaan kokeilla joku päivä, että miten toimii Firefoxin kanssa nykyään.

Kyllä nykytason lähetyksistä sen vitosen per peli maksaa ihan mielellää, mutta kun tuo halpissarjakortti kohta loppuu, niin kyllä jatkon tilaaminen vaatii aikamoista pohtimista. Toisaalta SaiPan nykyesitykset on sellaista kuraa, että päätös saattaa olla ennakoitua helpompi....
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Mä yritin katsoa tiistain peliä sillä seurauksella, että kuva pätki aivan h.lvetisti. No, selaimen vaihto IE8 -> Chrome poisti pätkimisen, ensimmäistä kertaa näin tai sitten samalla tapahtui jotain muuta kummaa.

Olin kirjautuneena molemmilla selaimilla yhtäaikaa, kuva näkyi siis molemmissa ja sitten vain suljin pätkivät IE:n. Voi olla, että kun tuo flash player päivittyy alvariinsa, toimii paremmin toisella selaimella kuin toisella, mistä näistä tietää??

Monta peliä onkin toiminut putkeen ihan ok ennen tätä, mutta ei sitä uskalla positiivista palautettakaan antaa; luulevat vielä, että kaikki on hyvin ja auvoista tms.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla ei itelläni ole aiemmin tökkinyt...mites on, onko sitten kellään kokemuksia siitä, että saattaa kesken ottelun parantua tämä "bufferointi"???
Viime tiistailta on kokemusta tästä, että kesken pelin tilanne saattaa parantua. Koko alkukauden pelit on näkyneet tökkimättä, mutta Blues-Tappara -matsin ekat 10 minuuttia oli jatkuvaa bufferointia. Sen jälkeen varsinainen bufferointi lakkasi, mutta kuva ajoittain "tärähteli". Toisesta erästä lähtien ei enää minkäänlaisia ongelmia. Ja mitään en tehnyt tässä välissä - paitsi tietenkin kiroilin...
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tökkimiseen ilmeisesti ainakin jollakin tapaa vaikuttaa myös omat laitteet ja/tai asuinalue, eikä kaikkea voi pelkästään Urpon syyksi laittaa. Toki sen hinnoittelu/aspa/nettisivujen sekavuus ovat sellaisia asioita jotka on perseelleen hoidettu.

macbook pro + safari + elisan 24mb on pyörinyt mulla himassa hyvin (n 10matsia)

acerin läppäri + ubuntu + firefox + elisan 24 myös toiminut parin matsin verran

joku fujitsu + w7 + firefox + soneran 8mb tökkii enemmän ja vähemmän vanhempien luona (2matsia)
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erkan paluun kunniaksi ajattelin katsoa Jokerit - Hpk pelin. No, rahat kelpasivat taas, mutta itse peli vinkuu vieläkin ostamaan koodia. Ja eikun taas soitto aspaan. Tällä kertaa pääsin 10 min sisään, siitä pieni bonus. Asiakaspalvelija oli varmaan 18 vuotias, elämäänsä kyllästyny ja puhui erittäin epäselvästi. Hitaasti ja madaltavasti. Kiitokseksi tästä sain yhden koodin. Hienoa. Maksa peli, soita aspaan, maksat siitäkin. Pelin hinnaksi tuli 10-11€. Kusetusta tämä on jos mikä. Aikasemmilla kerroilla sain sentään 2 koodia :P Seuraavan pelin ostosta voikin pitää taas parin kuukauden tauon. No, toivottavasti illan peli toimii moitteitta.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jaahas, "ei video/audiosignaalia" - kun laitoin URHOtv:n telkkarista päälle. Muut kanavat toimivat ja näkyvät hyvin, mutta URHO ei. Mitäs vittua? Eikös sieltä pitänyt tulla Pelicans-KalPa?
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Viime tiistailta on kokemusta tästä, että kesken pelin tilanne saattaa parantua. Koko alkukauden pelit on näkyneet tökkimättä, mutta Blues-Tappara -matsin ekat 10 minuuttia oli jatkuvaa bufferointia. Sen jälkeen varsinainen bufferointi lakkasi, mutta kuva ajoittain "tärähteli". Toisesta erästä lähtien ei enää minkäänlaisia ongelmia. Ja mitään en tehnyt tässä välissä - paitsi tietenkin kiroilin...

Itselläni täsmälleen samalla tavalla. En tiedä Vaghanin maantieteellistä sijaintia, enkä operaattoria, mutta tosiaan mihinkään (laitteistot/ohjelmistot) en koneessani kajonnut, vaan tuo bufferointi loppui ihan itsekseen.

Omalta kohdaltani on sanottava, että suurin osa katsomistani peleistä on toiminut kelvollisesti, poislukien kauden avaus ja tämä tiistain surullinen diashow.

NA
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Välillä hyvääkin viihdettä Urpolla. Nyt on tekniikat jo niin päin helvettiä, että Ritari ja Nurminen olivat helisemässä toisessä erässä kun kuulokkeissa taustat "180 desibelin tasolla". Eivät kuulleet toisiaan ja Ritari aneli kolme kertaa ohjaamosta laittamaan taustaäänet kokonaan pois.

Kiitos Anssi, Kiitos Urho, Kiitos Kaitsu!

Nurminen on aivan liikaa mukana näissä lähetyksissä per viikko. Kiusallisen heikko analyysi esim. Jortikan potkuista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näihin tänne kirjoitettuihin viesteihin ei paljon kannata painoarvoa varata. Tottakai kaikki kenellä palvelu ei toimi, tulevat tänne kitisemään ja itkemään, mutta kuinka paljon tulis viestejä tähänkin ketjuun, jos joka ikinen jolla palvelu toimii, tulisi tänne ylistämään?

Näinhän tuo menee, olin kaverilla katsomassa Kärppä-pelin ja kaikki toimi moitteettomasti. Olisi varmasti toiminut kotonakin. Eli ehkä näitä taas ostetaan sitten kun sattuu sopiva peli kohdalle.

Hinta on silti edelleen aivan liian korkea, siitä ei kai kukaan edes ole eri mieltä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep jep! Mulle laitettiin ihan samat kommentit. Outoa vaan että kun edellinen peli nyki ja pätki niin että meni hermot totaalisesti, kuitenkin seuraava peli näkyi suht hyvin. Kai joku kävi päivittämässä meidän flashit sun muut rensselit.
Paskaa ylimielistä palvelua.

Sama juttu täälläkin, sanoivat vaan ettei vika ole heillä ja samat lätinät että sammuta sitä ja tätä.
Ja samaa mieltä tuosta, että ylimielistä paskaa alkaa olla heidän asiakaspalvelunsa. Ihmettelen itsekin, että kukakohan aina välillä käy päivittämässä kotona olevia 3 konetta kun joskus toimii ilman pätkimistä ja viime tiistainan eka erä oli taas aivan helvettiä kaikilla koneilla ja kolmella eri selaimella.

Ja se, että he eivät enää millään tavoin hyvitä tuota asiaa lisää mielikuvaa paskasta firmasta. Meinaako ne, että porukka huvin vuoksi aina kirjoittelee heille reklamaatioita ja asiakkaat ovat taas ensi kerralla valmiita maksamaan 9 euroa silläkin riskillä että homma ei toimi. Ja tietoisena siitä, että jos lähetys pätkii niin syy on käyttäjässä ja 9 euroa menee omasta piikistä hukkaan.

Itseltäni löytyisi enemmän ymmärrystä tuota firmaa kohtaan jos nämä ongelmat olisi harvinaisia ja asiakaspalvelu toimisi, mutta näitä ongelmia on ollut niin paljon, että rupeaa jo vähän vituttamaan.

Hyvä tietenkin, että joillain toimii moitteitta lähetykset.

-S
 

Matson78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
UrhoTv vs Sonera Total

Tilasin alkukaudesta pari ottelua Urho playn kautta, homma ei toiminut ja palautteisiini ei ole koskaan vastattu mitään. Päätettiin kavereiden kanssa tilata 4.11.2010 Jyp-Ässät peli. Toisessa erässä muistaakseni alkoi karmiva pätkiminen lähetyksessä, jolloin soitin Urhon asiakaspalveluun. Sieltä todettiin että heillä toimii lähetys aivan normaalisti. Kerroin "asiakaspalvelijalle", että ei se nyt minun koneestanikaan ole kiinni, johon tuli vastaus että ei voi tehdä mitään. Voit halutessasi lähettää sähköpostia Urhon asiakaspalveluun. En lähettänyt.

16.11.2010 kokeiltiin tilata Soneran kautta Jyp-Hifk peli. 3 erää näkyi moitteettomasti, jatkoaika ja vm-kisa olikin bufferointia ja kuvan hyppimistä. Illalla tein 22 aikaan reklamaation asiasta ja seuraavana päivänä tuli sähköpostivastaus klo 18.36 ja ilmainen koodi.
Nopeaa ja ammattimaisempaa toimintaa Soneralla, vaikka kuva samaa kuin Urholla tietääkseni. Lisäksi Soneralla on laajempi maksutapavalikko, eli jos ei ole luotolla käyttövaraa niin s-pankkilainen saa helposti ja vaivattomasti pelin Soneran kautta.
Yhteenvetona, tämä kaveri katsoo pelinsä jatkossa Soneran kautta.!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös