Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 374 486
  • 7 308

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
JOssaki helevetin kipaleessa lauletaan jotain bang,bang,bang. Se on soinnu tuolla kisoissakin, jos joku tietää, menköön hän kaaplilleen ja katokoon lasillisen parasta viskiään itselleen. Kiitos.

Bang bängeistä en tiedä, mutta ainakin tämä...

http://www.youtube.com/watch?v=bg8rjFOGFYs

...soi jossain F1 Extrassa viikonloppuna.

Linkki: YouTube ja The Ark - Superstar

On muuten täydellinen mysteeri se etsimäni biisi mikä soi MM-kisoissa Saksan peleissä ja minkä tuntomerkit luettelin edellisellä sivulla. Jopa Saksan kisavideoissa yrittäny kysellä YouTubessa, vaan ei ole vastausta löytynyt.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aamulla tuli radio Suomi popissa joku lätkäaiheinen laulu. kappaleen nimi taisi olla hyökkäävä pakki tai jotain vastaava. Kukahan tuon esittää? nopeasti googletuksesta ei löytynyt.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Täältähän se apu löytyy. Turha kahlata tuubia, kun ei edes kappaleen nimeä tiedä.

Eli. Jussi Raittinen lauloi joskus semmosen poliittisen kappaleen, mutta mikä on sen nimi ja löytyykö se tuubista? Sanat menivät kutakuinkin tälleen ;"kaikkihan me samassa veneessä ollaan vaikka järjästy on toki saatu tähänkin jollaan, toiset soutaa ja toiset vähän melalla avittaa..." Viimeksi kun apua kaipasin kappaleen haussa, meni vissiin 5 minuuttia ja täältä löytyi. Toivottavasti jälleen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Muistelenko nyt aivan päin persettä vai...

Onko joku poikabändi tehnyt joskus jonkun biisin kännykän akun loppumisesta? Siis poikabändi tyyliin Backstreet Boys, n'Sync, World's Apart, jne jne...

Muistelin, että Porin vuosinani yhden naikkosen kanssa oltaisiin tämäntyyppistä biisiä aina pienessä nousuhumalassa naureskeltu. Tämän opiskelukaverini kanssa hengailtiin paljon yhdessä vuosina 2001 ja 2002, joten ajoittunee varmaan aika lähelle noita vuosia.
 

wilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tulee vaikea.
Eli kyseinen biisi on jotain suomi rap/hip-hoppia. Eli rallatus menee joissakin kohdissa suunnilleen näin: "En oo tänään viihteellä" "Ei oo sulle vihreetä" "Minä tulin juomaan. Minä tulin juomaan." "Mä en oo tääl tekee bisnestä" Jos joku näist
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt tulee vaikea.
Eli kyseinen biisi on jotain suomi rap/hip-hoppia. Eli rallatus menee joissakin kohdissa suunnilleen näin: "En oo tänään viihteellä" "Ei oo sulle vihreetä" "Minä tulin juomaan. Minä tulin juomaan." "Mä en oo tääl tekee bisnestä" Jos joku näist

Ei mitään tietoa, mutta googlella löytyy sama kysymys, ja siihen on jopa vastattu: http://keskustelu.suomi24.fi/node/6374078
 

dimmu

Jäsen
Mikäs biisi soi tällä hetkellä René Faselin haastattelun aikana hallissa taustalla? Nainen laulaa, puoliherkkä. Sanoista en saa mitään selvää.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Entäs top-5 torjuntoiden taustalla soinut musa? Tuttu kappale, nimi ei muistu kirveelläkään.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Se meikäläisen bang-kipale soi tuossa Ruotsi-Saksa pelissä sen jälkeen kun Gustavsson oli torjunut Wolfin läpiajon.

Siinä melodia menee jotenkin näin:

Ooo la laa.. bang.. bang... ooo la laa.. bang...bang...bang

En tiedä sanoista, mutta melodia on jotenkin noin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös