MM-kisat 2010: Päivä 12 (otteluseuranta 18.5.2010)

  • 141 032
  • 848

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja edelleen Lehterää käytetään maskimiehenä, aivan idioottimaista. Siihen rooliin löytyy pari ketjullista parempia vaihtoehtoja.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Naurettavaa että Jussi Jokinen joutuu hoitamaan poliisin hommia tuolla. Komarovin voisi uhratakin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Etkai sä tosissas toivo Kanadaa vastaan puolivälieriin?

En mä mitään toivo. Mä vaan kerron tulevaisuuden.

Ja sama se vaikka sieltä tulisi olympia-krapulaiset kanukit, ei niistä oo Suomelle mitään vastusta. Me ollaan voitettu taas yks hopeemitali lisää.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Totta helvetissä Suomi taktikoi tahallaan häviön, näkyyhän se pelistäkin, ettei siellä yritetä niin tosissaan. Tuomarointi on kyllä jälleen kerran uskomatonta kuraa, mutta siihenhän alkaa jo tottua.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Kunnon halonhakkaajia koko Venäjä.
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisi kyllä näillä tuloksilla tulossa kieltämättä erittäin herkullinen puolivälierävaihe, joka sopii kyllä loistavasti tähän turnaukseen. Venäjä-Kanada, Suomi-Tsekki, Saksa-Sveitsi ja Ruotsi-Tanska sopivat mulle ja kiinnostavat kaikki niin perkeleesti. Täydellistä!

Koko turnauksen ajan olen ajatellut, että voittaakseen maailmanmestaruuden on joko lyötävä Venäjä playoff-vaiheessa, tai toivottava sitä, että joku muu maa Venäjän pudottaa. Ja parhaat mahdollisuudet tuohon Venäjän pudottamiseen näkisin olevan juuri Kanadalla. Joten jos vain omat hommat hoidetaan, voi tie olla auki ties vaikka mihin.

Tästä matsista en juuri jaksa huolta kantaa. Kunhan pidetään tunnetaso korkeana, mutta tuloksesta ei tosiaan niin väliä. Treenipeli, ja tämän matsin virheitä ainakin minä annan myös anteeksi. Torstaina tosissaan.
 

Diagonaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaisjoukkueet
Ryssät pistää mailaa ranteeseen sillä tahdilla, että valmennusjohdon pitäisi olla nyt hereillä ja pistää kunnon hakkajaiset kolmanteen erään. Harmi vaan, että nuo korstot on pääsääntöisesti päätä pitempiä kuin meidän kaverit ja dumarit on pihalla.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Luokatonta tuomaritoimintaa tältä toiselta tuomarilta. Katselee aitiopaikalta, kun Korpikoski kammetaan susikädellä nurin eikä käsi nouse, onneksi takatuomari paikkasi. Toinen tilanne oli, kun Korpikoski ajetaan kiekottomana karvaajana kulmaan. Suomalaisjäähyt oli hyviä, mutta silti: linja - missä pelaa?

Joo, olisikohan kukaan muu huomannut jo? Ai saatana siellä on selkää taas pesty oikein urakalla tuomaripiireissä, että tämä perkeleen pillipiipari pääsee viheltämään. Aivan uskomattoman käsittämättömiä virheitä "KV" -tason tuomarilta!

EDIT: Tarkennuksena siis, tämä sama tuomarihan ei edes antanut Kovalchuckille sitä jäähyä, vaikka seisoi maalin vieressä! Linjamies tai toinen tuomari kävi siitä huomauttamassa. Ja sittenkin tämä perkeleen paviaani arpoo siitä 2min.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Olisi kyllä näillä tuloksilla tulossa kieltämättä erittäin herkullinen puolivälierävaihe, joka sopii kyllä loistavasti tähän turnaukseen. Venäjä-Kanada, Suomi-Tsekki, Saksa-Sveitsi ja Ruotsi-Tanska sopivat mulle ja kiinnostavat kaikki niin perkeleesti. Täydellistä!

Juurikin näin!
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
J.Ruutu kun jäi näistä kisoista pois, niin moni oli tyytyväinen kun kokeillaan jotain muuta pelaajaa ja tietysti ne jotka aina itki kun ilkeä Jarkko otti jäähyn. Nyt on monella ikävä.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komarov voisi miehistyä ja hoitaa roolinsa kunnolla. Nyt on nähty pelkkää vastuun välttelyä ja siirtelyä herralta. 3. erässä Leo voisi lunastaa paikkansa joukkueessa ja keksiä Venäjän maajoukkueen kapteenille, jotain jännää. On meinaa todella oksettava kaveri kyseessä...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kunnon halonhakkaajia koko Venäjä.
Niin on ja vituttaa. Hietasella ranne (?) paskana ja Kovaltschukille kokonaista kaksi minuuttia. Tohon sikailuun voisi vastata samalla mitalla ja naputella sopivissa väleissä ranteille. Suomelle nyt kai on ihan sama, miten tämä matsi päättyy - vai onko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös