Finaalit kevät 2010: HPK - TPS

  • 122 246
  • 516

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kovin on pessimistiset tunnelmat tällä hetkellä. Itse olen sitä mieltä, että eilinen oli Tepsin ainoa mahdollisuus viedä mestaruus, vaikka niitä ottelupalloja vielä muutama onkin. Kyllä se pahasti nyt näyttää siltä, että sunnuntaina juhlii Hämeenlinna.

Tänään on tiedossa paha peli, koska jo sunnuntaina oltiin täysin jyrän alla. Voi vain kuvitella, millaisen tsempin Kerho eilisestä voitosta sai. Tietty eilinen oli hyvä herätys myös Tepsille, että voittoa ei tule ihmettelemällä ja maalipaikkoja tuhlailemalla. Jotenkin on vain sellainen tunne, että tänään Kerho ryöpyttää pahemman kerran, lauantaina Tepsillä vapisee maila ja ottelusarja tasoittuu. Sunnuntaina sitten laitetaankin tämä 3-0-tilanteesta-kukaan-ei-ole-noussut-voittoon -tilasto uusiksi.

Eniten huolestuttaa se, että maaleja ei saatu tehtyä. Peliä toki hallittiin ja olihan siellä ihan tuhannen taalan paikkoja, mutta kyllä esimerkiksi laukausten laatu oli heikko paikoittain. Lisäksi huolettaa se, että ainakin ensimmäisessä erässä Tepsin pelistä puuttui tietynlainen positiivinen raivo. Ei peli näyttänyt ollenkaan siltä, että oltaisiin ratkomassa mestaruutta. Katsomossa taas alkoi ensimmäiseen Turun finaaliotteluun verrattuna olla tunnetta.

Toivon tietenkin olevani väärässä, mutta huonot on fiilikset.
 
Kovin on pessimistiset tunnelmat tällä hetkellä. Itse olen sitä mieltä, että eilinen oli Tepsin ainoa mahdollisuus viedä mestaruus, vaikka niitä ottelupalloja vielä muutama onkin.

Ööh, okei. Kai se on helppoa olla pessimisti? Itse täytyy sanoa että jos joukkue jatkaa samaa peliä niin se voitto kyllä irtoaa tänään tai viimeistään seuraavassa turun pelissä. Eilen oli kaikki mahdollisuudet voittoon, Plihalin epäonnistunut läpiajo, ja muutama Lassilan haamutorjunta siirsivät ratkaisua. Kerhon pelin täytyy parantua huomattavasti jos he aikovat neljä voittoa putkeen viedä. Nyt ei ainakaan pitäisi tepsilläkään se "tyytyväisyden olo" enää haitata pelaamista, kyllä se herätys tuli juuri sopivaan paikkaan. Tänään hiljennetään Hämeenlinna, ja poika lähtee turkuun.
 
Viimeksi muokattu:

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
En tiedä onko tämä juttu totta vai tarua, mutta mikäli Lassilan juttu on totta eikä vaan läppää, niin täytyy kyllä ihmetellä tollaista toimintaa vaikka Tepsi fani olenki, niin ei sitä tarvisi tolla tavalla toimia. Täytyy sanoa että minusta tollainen toiminta on outoa.

Mutta toivottavasti tänään voitetaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä onko tämä juttu totta vai tarua, mutta mikäli Lassilan juttu on totta eikä vaan läppää, niin täytyy kyllä ihmetellä tollaista toimintaa vaikka Tepsi fani olenki, niin ei sitä tarvisi tolla tavalla toimia. Täytyy sanoa että minusta tollainen toiminta on outoa.

Mistäköhän tässä nyt puhutaan? Lassila pelasi unelmapelin ja venytti ratkaisun viidenteen peliin. Ei kai siinä nyt sen kummallisempaa ole?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä onko tämä juttu totta vai tarua, mutta mikäli Lassilan juttu on totta eikä vaan läppää, niin täytyy kyllä ihmetellä tollaista toimintaa vaikka Tepsi fani olenki, niin ei sitä tarvisi tolla tavalla toimia. Täytyy sanoa että minusta tollainen toiminta on outoa.
Mitä ihmeellistä tuossa on? Oletko koskaan miettinyt mistä ne aina yhtäkkiä mestaruuden varmistuttua ilmestyvät ne mestaruuslippikset? Ja jotta ne saadaan nopeasti jäälle pelin jälkeen, jonkun täytyy roudata ne hollille, esimerkiksi juuri pukukoppiin.

Voit olla varma että myös HPK:lla on omat lippiksensä jemmassa valmiina.

Se että "joku HPK:n jätkistä" sattui näkemään kun lörppähuuli kantoi kamoja pukukoppiin on pieni sivuseikka.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kovin on pessimistiset tunnelmat tällä hetkellä. Itse olen sitä mieltä, että eilinen oli Tepsin ainoa mahdollisuus viedä mestaruus, vaikka niitä ottelupalloja vielä muutama onkin. Kyllä se pahasti nyt näyttää siltä, että sunnuntaina juhlii Hämeenlinna.

Haloo! Johdetaan finaalisarjaa 3-1 ja ollaan jo tappiomielialalla. Tuohan alkaa kuulostaa jo eräiden IFK-kannattajien meiningiltä.

Eilinen ratkesi Lassilan huipputorjuntoihin (ja Kolun tyhmiin jäähyihin), pelillisesti TPS oli selvästi edellä. Ei tuollaisella peliesityksellä kerho voi millään voittaa ainakaan kolmea seuraavaa peliä. Eikä saakaan - kyllähän tuo eilinen oli taas yksi Rautakorpelaisen antijääkiekon paraatinäytteitä ja se, että sellaisella voitettaisiin Suomen mestaruus on kaiken hyväksyttävyyden ulkopuolella.
 

-JH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin kyllähän eilisen ja 25 vuotta sitten tapahtuneen välille kai voidaan ainakin pieni yhtäläisyysmerkki vetää?

Iltalehden juttu, jossa kerrotaan mm.Möllin kultaisesta takista ja eilen TPS:n pukukoppiin roudatusta "Suomen mestarit" -krääsästä.

Nyt iso huomio! Tässä jutussa ei ole minkäänlaista perää, tavarat joita Aalto roudasi olivat tosiaan pahvilaatikkoja joissa oli TPS kamaa, eli kuitenkaan mitään mestaruuskamaa vaan FINAALIT 2010 paitoja. Tämä asia on 110% varma, HPK:n yksittäinen pelaaja on itse keksinyt nähneensä jotain muuta.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tepsin pukukoppiin rahdataan 10 laatikollista finaalit 2010 paitoja? :D

No ei vaan, parastahan olisi välttää minkäänlaisten laatikkojen julkista kanniskelua ratkaisevan finaalin kynnyksellä väärinymmärrysten välttämiseksi. Siksipä ehdotankin että jokaiseen jäähalliin tulisi rakentaa salakäytäviä sekä maanalaisia tunneleita näiden välttämättömien romppeiden rahtaamiseen pukukoppeihin. Hätäratkaisuna käy myös lukolla varustettu komerokin, jolloin krääsät voitaisiin viedä sinne yön hiljaisina tunteina, mutta kiinnijäämisen riski on kuintenkin silloin olemassa.
 

vsop

Jäsen
Nyt iso huomio! Tässä jutussa ei ole minkäänlaista perää, tavarat joita Aalto roudasi olivat tosiaan pahvilaatikkoja joissa oli TPS kamaa, eli kuitenkaan mitään mestaruuskamaa vaan FINAALIT 2010 paitoja. Tämä asia on 110% varma, HPK:n yksittäinen pelaaja on itse keksinyt nähneensä jotain muuta.
Näin se uskottavuus vain menee. Luulen vain laatikoiden roudaamisessa olevan jotakin muuta kuin annetaan uskoa. Melkoinen ompelukone saa olla, jotta välittömästi mestaruuslippikset lentää. Voihan asiasta vääntää muutakin juttua, mutta norsunluu-tornin haltijat ärtyvät vain asiasta kuin tuomarit konsanaan liian kovata pelistä, joten lopun aiheen jätän kunkin ajattelun varaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tepsin pukukoppiin rahdataan 10 laatikollista finaalit 2010 paitoja? :D

Tää on taas niin Iltalehtijournalismia.

Tuskin siellä Tepsillä mestaruuskamat valmiina olivat, vaan ne olis teetetty vasta mestaruuden ratkettua ;)

Mä en nyt ymmärrä koko Iltalehden pointtia.
Kerho sai siitä virtaa, kun joku oli ehkä nähnyt jonkun kantavan mahdollisesti mestaruuskamaa? (ennenkuin tääkin menee Lassilan piikkiin niin Lassilahan sitä ei lehden mukaan ollut nähnyt vaan mystinen joku)

Mestaruuskamat on varmasti valmiina ja toinen joukkue ei varmastikaan halua että vastustaja ottaa ne pelin jälkeen käyttöönsä. Ihan sama mitä siellä on kannettu.

Jatkuis nyt sarja vielä vappunakin niin vois jopa mennä torille.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Se että "joku HPK:n jätkistä" sattui näkemään kun lörppähuuli kantoi kamoja pukukoppiin on pieni sivuseikka.
Ihan sama mitä lörppähuuli on kanniskellut, mutta onhan toi niin herkullinen juttu, että hyvää tekee. Semminkin kun turkulaiset eivät ole näemmä opi edes vanhoista möhläyksistään hölkäsen pöläystä. Pienet asiat monasti ratkaisee nämä jutut.
 

M10

Jäsen
Mä en nyt ymmärrä koko Iltalehden pointtia.
Kerho sai siitä virtaa, kun joku oli ehkä nähnyt jonkun kantavan mahdollisesti mestaruuskamaa?
--
--
Ihan sama mitä siellä on kannettu.

Minä kyllä tällä kertaa ymmärrän hyvin Iltalehden pointin. Kuten jäsen R tuossa yläpuolella sanoi, kyllä tällaisista pienistä asioista joukkue saattaa pleijarimaailmassa saada valtavasti buustia itselleen. Amatöörimäinen virhe Antti Aallolta, vaikka olisi sitten kantanut mitä mestaruuteen liittyvää kamaa ja minne vaan. Tuollaiset asiat tulisi tehdä niin salassa ja muiden katseilta suojassa, ettei tällaista vahinkoa pääsisi vahingossakaan käymään. Tai ainakaan sen laatikon kyljessä ei olisi pitänyt lukea mitään mestaruuteen liittyvää. Todella epäammattimaista toimintaa TPS:ltä tässä kohtaa.

KalPa-sarjassa Virta & H.Kapanen lisäsivät julkisella porullaan kerhon taisteluasennetta. Tämänhän Rautakorpi kertoi sarjan päätyttyä (Lehtileikkeet kopin seinällä motivoijana jne) Nyt tämän hölmöilyn teki osaltaan TPS:n Antti Aalto.

Edelleen perkeleen moinen vuori kiivettävänä Kerholla. Mutta peli kerrallaan mennään..
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal

Kirjoitinpa epäselvästi.

Tarkoitin juuri tuota, että kyllä tuollaisesta laatikkojen kantelusta saa lisävirtaa, vaikka niissä olisi mitä kannettu.

Iltalehden halua tehdä tuosta iso numero en sinänsä ymmärrä. Toki tällä tavallahan lehtiä myydään, ikävä kyllä.
 

Hybbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, MUFC, FCUM
Kuten jäsen R tuossa yläpuolella sanoi, kyllä tällaisista pienistä asioista joukkue saattaa pleijarimaailmassa saada valtavasti buustia itselleen.

Todellakin. Tosin tuo Iltalehden juttu siitä, kuinka joku oli nähnyt jonkun kantavan jotain missä oli sisällä ehkä jotain muuta tuntui niin epäuskottavalta, että ainakin minulle siitä tuli vain henkilökohtaisesti luottoa siihen, että tämä sarja vielä hoidetaan. Sitä vain siis meinasin, että jos tuo juttu on yhtä sontaa mitä Iltalehden tarinat keskimäärin, voi tuo toimia isonakin virikkeenä Tepsille. Etenkin kun itse Teemu siellä huutelee keräilyharvinaisuuksista. Pieniin asioihin nämä ottelut voivat ratketa.

Se tosin lienee ihan varmaa, että kolmen voiton jälkeen itse kullakin joukkueella on mestaruuskamaa valmiina jossain jemmassa. Jos niitä oikeasti levitellään koppiin ennen viimeistä peliä, niin sietävätkin saada hopeamitalit.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minä kyllä tällä kertaa ymmärrän hyvin Iltalehden pointin. Kuten jäsen R tuossa yläpuolella sanoi, kyllä tällaisista pienistä asioista joukkue saattaa pleijarimaailmassa saada valtavasti buustia itselleen. Amatöörimäinen virhe Antti Aallolta, vaikka olisi sitten kantanut mitä mestaruuteen liittyvää kamaa ja minne vaan. Tuollaiset asiat tulisi tehdä niin salassa ja muiden katseilta suojassa, ettei tällaista vahinkoa pääsisi vahingossakaan käymään. Tai ainakaan sen laatikon kyljessä ei olisi pitänyt lukea mitään mestaruuteen liittyvää. Todella epäammattimaista toimintaa TPS:ltä tässä kohtaa.

KalPa-sarjassa Virta & H.Kapanen lisäsivät julkisella porullaan kerhon taisteluasennetta. Tämänhän Rautakorpi kertoi sarjan päätyttyä (Lehtileikkeet kopin seinällä motivoijana jne) Nyt tämän hölmöilyn teki osaltaan TPS:n Antti Aalto.

Edelleen perkeleen moinen vuori kiivettävänä Kerholla. Mutta peli kerrallaan mennään..

Kuinka idioottia porukkaa voi oikein olla? Eikö mene millään järkeen, että samalla minuutilla kun mestaruus ratkeaa, ei voida alkaa tilaamaan ja tuottamaan mestaruustavaroita?! Tottakai ne ovat etukäteen tilattu ja valmiina! Kenellä tahansa joukkueella jolla on mestaruusroinat valmiina jos johtaisi 3-1 sarjaa.

Tällä logiikalla koko SM-liiga on ammattitaidoton, onhan Kanada-maljakin tuotu Turkuun!

Kerholassahan on hämeen ammattikorkeakoulukin? Miten olisi, jos muutamat ylimääräiset koulutuskurssit tarjottaisiin vaikka finaalien kunniaksi? Monille voisi olla käyttöä sille. Esim. eilen oli monelle oranssisialle liian hankala yhtälö laskea, mitä on voittanut jos voitti yhden ottelun ja tilanne muuttui kolmeen yhteen? Ette voittanut mitään.

Se parhaiten tyydyttyy joka viimeiseksi tyydytystä saa!
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kirjoitinpa epäselvästi.

Tarkoitin juuri tuota, että kyllä tuollaisesta laatikkojen kantelusta saa lisävirtaa, vaikka niissä olisi mitä kannettu.

Iltalehden halua tehdä tuosta iso numero en sinänsä ymmärrä. Toki tällä tavallahan lehtiä myydään, ikävä kyllä.

Köyhät huvit. Kalsarit kostuu laatikkojen kantelusta?
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Amatöörimäinen virhe Antti Aallolta, vaikka olisi sitten kantanut mitä mestaruuteen liittyvää kamaa ja minne vaan. Tuollaiset asiat tulisi tehdä niin salassa ja muiden katseilta suojassa, ettei tällaista vahinkoa pääsisi vahingossakaan käymään.

Nyt vähän lähdekritiikkiä peliin. Jos Lassila sanoo, että "joku jätkistä" näki, niin koko juttuhan on selvästi keksitty. Tositarinassa tuolla näkijällä olisi nimi, sillä tuskinpa kukaan puhuu joukkuekaveristaan nimellä "joku jätkistä".

Tepsin kannalta pitäisi olla ihan samantekevää, mitä joku Lassila puhuu. Jos Kerhossa halutaan tsempata omaa porukkaa keksityillä tarinoilla niin siitä vaan.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei, mutta naurattaahan se kun joku keksii tehdä siitä numeron ja ennen kaikkea se, kuinka koville se turussa ottaa.
Turkulaisia ei ota koville se, että mestaruuskamoja on kannettu julkisesti, niiden olemassaolon kaikki täysjärkiset ymmärtävät muutenkin. KOville ottaa Kerhokannattajien idioottimaisuus.

Toisaalta, jos mestaruutta ei voita, niin ymmärtäähän sen että iloa yritetään saada edes vähän toisen kustannuksella.
 

M10

Jäsen
Kuinka idioottia porukkaa voi oikein olla? Eikö mene millään järkeen, että samalla minuutilla kun mestaruus ratkeaa, ei voida alkaa tilaamaan ja tuottamaan mestaruustavaroita?! Tottakai ne ovat etukäteen tilattu ja valmiina! Kenellä tahansa joukkueella jolla on mestaruusroinat valmiina jos johtaisi 3-1 sarjaa.

Vedä hieman henkeä, käy vaikka ulkona, ja lue sitten viestini uudestaan.

Kyse ei ollut siitä, etteikö mestaruuskamaa voisi olla jo tilattuna/tehtynä. Kyse oli siitä, että niitä ei pitäisi julkisesti kanniskella missään (varsinkaan laatikossa, jossa lukee mestaruus 2010 tms).

Ja tämä koko juttuhan saattaa tosiaan olla Lassilan keksimää hölynpölyä, mutta ei se minua haittaa, jos kerho tällaisesta hölynpölystä sitten saa lisävirtaa. Tuskin kuitenkaan on hölynpölyä, Antti Aalto kun tunnetusti ei ole se kanootin terävin inkkari.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Turkulaisia ei ota koville se, että mestaruuskamoja on kannettu julkisesti, niiden olemassaolon kaikki täysjärkiset ymmärtävät muutenkin. KOville ottaa Kerhokannattajien idioottimaisuus.

Juurihan tuossa yritin kirjoittaa kuinka ihmettelen, että Iltalehden piti tästä juttu tehdä.

Tottakai ymmärtävät ja eikö ole ihan normaalia, että kerhon pelaajat saavat siitä ajatuksesta virtaa, että niitä kamojahan ei tänään käyttöön oteta.
Täysin normaalia toimintaa, mutta Iltalehti suurentelee.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vedä hieman henkeä, käy vaikka ulkona, ja lue sitten viestini uudestaan.

Kyse ei ollut siitä, etteikö mestaruuskamaa voisi olla jo tilattuna/tehtynä. Kyse oli siitä, että niitä ei pitäisi julkisesti kanniskella missään (varsinkaan laatikossa, jossa lukee mestaruus 2010 tms).

Ja tämä koko juttuhan saattaa tosiaan olla Lassilan keksimää hölynpölyä, mutta ei se minua haittaa, jos kerho tällaisesta hölynpölystä sitten saa lisävirtaa. Tuskin kuitenkaan on hölynpölyä, Antti Aalto kun tunnetusti ei ole se kanootin terävin inkkari.

Tunnetusti? Onko paljonkin tietoa Aallon älykkyydestä? Mun puolesta voisi kantaa kamat vaikka suoraan hpk:n vaihtoaitioon. Johan olisi kerhon pojat innoissaan kun tajuaisivat "Hei katos, mestaruuskamoja on teetetty!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös