Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 871 223
  • 11 401

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mies meni kesällä kukonhiekkaan lavatansseihin. Miestenhaun aikana hän meni pyytämään kaunista neitoa tanssimaan. Kätellessä nainen esitteli itsensä: "Mäen Anna", johon mies vastasi: "Kylmäsen Usko".

Kuulin vitsin alkutalvesta, ja nyt selvisi että tässä lähistöllä asuu Anna Mäki. Se oli itse vitsiäkin hauskempaa!

Juu ja täällä missä minä asun eli Luvialla, asuu herra nimeltä Usko Kylmänen. Ja tämä on fakta ellei tuo herra ole sitten jo kuollut. Tiedä häntä.

Ovatkohan he luotu toisilleen?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun koiraa naulataan kovaan seinään kiinni, niin mikä on tervehenkiselllä vielä seinääkin kovempi sillä hetkellä, kun sitä ulisevaa ja panikoivaa koiraa naulataan seinälle?
- Peniksesi
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Tuli katsottua Putousta ja siellä tuli näissä vitsinkerrontakilpailuissa kerrankin yksi läppä joka aiheutti spontaanin naurahduksen. Postataan nyt tänne kun on täällä huonompiakin ollut.

Miksi blondi yritti kaivaa lusikalla silmän päästään? Se halusi munaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Maanantain kunniaksi: Mitä kahta s-alkuista Maija Poppanen ei koskaan anna?

-sillua ja sersettä
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut
miksi miehet ajattelevat päällään ja naiset sydämellään.

Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Inthohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi:'Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä'

Minä siihen: 'MITÄ?! Mikä v**tu toi nyt oli?' Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen poikaystävä tässä maailmassa pelkää kuulla:Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeet. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa'
Tajusin että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan joten aloin nukkumaan.

Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Menimme ensin mukavalle lounaalle jonka jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon.
Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asuja päälleen.Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia.
Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolla jossa hän valitsi itselleen timanttikorvakorut. Hän oli niin innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista kiihottumista kun hän sanoi: Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle?

Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin:'Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä'.
Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki kun hän sai sanottua suustaan:'Mitä?!'
Minä jatkoin: 'Kulta minä vain halusin että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tarpeideni kanssa jotta voisin tyydyttää sinun ostos-tarpeet naisena'. Ja juuri kun hän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: 'Mkset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?

Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se akka tietää ettei mulle v**tuilla!!
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se akka tietää ettei mulle v**tuilla!!
Thats the spirit!! Muija tietää jatkossa paikkansa. Tai sitten ei.

Epäilen että viimeistään huomenna sinua panettaa, vonkaat säälistä ja sama homma toistuu. Yhä uudelleen ja uudelleen. Naisia ei voi voittaa niiden omassa leikissä, mutta propsit yrityksesta!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se akka tietää ettei mulle v**tuilla!!
Tarina olisi erinomaisempi jos se olisi naisasia-ketjussa, eikä vitsi-ketjussa!

Jos kaikki miehet olisivat päästänsä noin suoraselkäisiä, niin maailma olisi paljon onnellisempi paikka asua ja elää. Tämä ei ole edes sovinismia, vaan faktaa.
 
Ruotsalaiset soittivat ilotalon ovikelloa. Madame kysyi että paljonko teillä on rahaa? Rahaa oli 250 kruunua. Ilotalon täti sanoi että sillä rahalla ne saa imeä itseään. Kohta soi ovikello uudestaan ja ne ruotsalaiset kysyi että minne saa maksaa.


Marja-Liisa Kirvesniemi muistelee; kyl mieki oon kerran kärähtänt ko mie oti Hartsalt suihi ni hää kysy jot milt maistuu, nii mie pöllö sanoin et Miedolta
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pohjalainen Kauppinen muutti savolaiskylään. Savolaiset ottivat Kauppisen omakseen ja alkoivat puhutella häntä Kaappiseksi. Kauppinen kyllästyi tähän ja muuttikin nimensä muotoon Kaappinen. Pian häntä kutsuttiin Kuappiseksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paavo Lipponen otti Putinin vastaan viralliselle valtiovierailulle. Tapaamisen virallisen vaiheen mentyä ohi, pyysi Putin Lipposen datshalleen.

- Ota mukaan vapa ja vaappuja niin mennään kalaan.

----- kului 6 kk -----

Lipponen laskeutui Sotshin lentokentälle ja Putin ihmetteli, miksi Lipposen mukana on Ahtisaari, Martti Ahtisaari.

Lipponen selitti toimineensa Putinin ohjeiden mukaan ja siksi mukana oli vapa ja vaappuja.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
-Miten saadaan kaksi sokeaa homoa hulluksi?
-Laitetaan ne alasti kylpyammeeseen, joka on täynnä nakkeja.

------------------------------------------------------------------

Mies istuskeli kaverinsa kanssa olohuoneessa kahvia siemaillen.
Ohi rientää pieni, muutaman vuoden ikäinen tyttö.
Mies toteaa tytölle:"Tuohan Gradu maitoa jääkaapista".
"Gradu, onpa kummallinen nimi, mistä moinen?", pohti toinen mies.
"Niin, lähetin tyttäreni yliopistoon opiskelemaan, ja tuo on se minkä kanssa hän tuli takaisin".
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pohjalainen Kauppinen muutti savolaiskylään. Savolaiset ottivat Kauppisen omakseen ja alkoivat puhutella häntä Kaappiseksi. Kauppinen kyllästyi tähän ja muuttikin nimensä muotoon Kaappinen. Pian häntä kutsuttiin Kuappiseksi.

Eikös tämä jatku vielä niin, että ukko päätti vielä vaihtaa nimensä Kuappiseksi, jonka jälkeen savolaiset alkoivat lausua nimen Kauppiseksi..

-Miten saadaan kaksi sokeaa homoa hulluksi?
-Laitetaan ne alasti kylpyammeeseen, joka on täynnä nakkeja.

Tämähän julkaistiin joskus 1990-luvun puolivälin paikkeilla jopa Jääkiekkolehden vitsipalstalla. Mahdettaisiinko julkaista enää.. Palstalla oli muitakin "helmiä", kuten ennen kautta 1993-1994(?) julkaistu:

JKL kirjoitti:
NHL:n ainoa saksalaispelaaja Uwe Krupp saa pian nauttia maanmiestensä seurasta, kun liigaan siirtyvät German Titov ja Saku Koivu.

Erityisesti tuo Saku Koivu on huonoudessaan niin erinomainen veto, että se on sanontana jäänyt elämään omaa elämäänsä.
 
Viimeksi muokattu:

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Eikös tämä jatku vielä niin, että ukko päätti vielä vaihtaa nimensä Kuappiseksi, jonka jälkeen savolaiset alkoivat lausua nimen Kauppiseksi..

Savolaisena on tämä urpaanilekenta kumottava. Ei taivu Kuappinen Kauppiseksi sitten millään. Ei ees Savossa.

Paiskataanpas vaikka tämmönen:

Iäkäs pariskunta meni tohtorille, kun ei tuo seksielämä tuntunut enää maistuvan. Lääkäri ehdotti mullistavaa magneettihoitoa, jossa molemmille asennetaan värkkiin pieni ja vahva magneetti. Näin elimet ikäänkuin vetäisivät toisiaan puoleensa ja homma sujuisi jälleen.

Noin puolen vuoden päästä samainen lääkäri tapasi kadulla pariskunnan rouvan ja kysäisi että mitenkäs se uusi hoitomuoto on tehonnut. Rouva totesi että ihan hyvin se toimi siihen asti kunnes aviosiippa joutui vankilaan. Lääkäsi asiaa päivittelemään ja kyselemään syytä moiseen. Ikäneito tähän että: "No kuukausi sitten oltiin uimahallissa uiskentelemassa, niin siitä ui semmonen 11 vuotias tyttö ukon ohi. No sillä pirulaisella oli hammasraudat suussa.."
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tämä on elänyt jo pitkään erilaisina versioina, mutta ajankohtaisin tulee tässä:

Miten AIDS saadaan loppumaan maailmasta?
-Annetaan sen levitys ja markkinointi Matti Virmasen vastuulle
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ja vielä yksi viitaten täällä esilläolleeseen savolaistematiikkaan:

Savosta stadiin muuttanut kaveri oli asunut viisi vuotta Kontulassa ja oli omasta mielestään jo totaalinen stadilainen. Niinpä hän vihdoin uskaltautui Kontulan paikallisten sijaan peräti keskustaan asti ja vaihtoi verkkarit merkkifarkkuihin, pleksilaseihin ja muuhun originaalien tunnusmerkistöön. Kävely Espaa pitkin meni helvetin hyvin, hän oli kuin kala vedessä. Kukaan ei tuijottanut ja kysellyt, että mikä vitun heinäkenkä siinä menee. Tästä innostuneena kaveri päätti mennä paikallisia kuhisevalle Teatterin terassille. Kaikki taas ihan jees ja paikka baaritiskiltä, käsi itsevarmasti pystyssä. Baarimestari saapuikin paikalle ja kysyi mitä saisi olla, johon kaveri: -Snadi pitkä!
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Tässäkin pannaan savolaista halvalla.

Savolaispoika, olkoon nyt vaikka Nilsiästä, meni käymään asioilla Hesassa ja tottahan sitä piti siellä myös yöelämään tutustua. Ensimmäisenä iltana poika meni tekemään tuttavuutta vetävän näköiseen tyttölapseen baaritiskillä. Aikansa siinä jutusteltuaan homma kääntyi yönviettokysymykseen, johon tyttö sanoi että kyllähän yhteinen yö käy, mutta se maksaa palveluineen 500€. Nilsiäläispoika sanoi että ok, ja niin mentiin yön viettoon tytön luo. Aamulla sovittiin samanlaisesta kuviosta seuraavaksi illaksi. Taas vietettiin 500€:n yö ja aamulla sovittiin edelleen kolmannesta 500€:n yöstä. Kolmannen lemmenyön jälkeen tyttöä alkoi kiinnostamaan että mikäs se tämmöinen rahamies on, ja kun poika selvitti että Nilsiästä ollaan, niin tyttö hämmästyi että "Älä, sieltä minäkin oon lähtöisin..". Poika tähän että "Kyllähän minä sen tiijän, naapurin poikia oon ja äitis pyys tuomaan sulle 1500 euroo".
 
Pohjalainen Kauppinen muutti savolaiskylään. Savolaiset ottivat Kauppisen omakseen ja alkoivat puhutella häntä Kaappiseksi. Kauppinen kyllästyi tähän ja muuttikin nimensä muotoon Kaappinen. Pian häntä kutsuttiin Kuappiseksi.

Ja minun kuulemassani versiossa vitsi jatkuu. Kaappinen vaihtoi nimensä edelleen Kuappiseksi, jonka jälkeen savolaiset alkoivat puhutella häntä nimellä Komeroinen.

Eräs jo edesmennyt sukulaismies aikoinaan mietti nimeä puusepänverstaalleen. Verstas sijaitsi virtaavan vesistön läheisyydessä ja lähistöllä oli aikoinaan ollut vesimylly. Puumylly olisi ollut muuten hyvä vaihtoehto mutta hylättiin, koska Kai Pallisten suussa nimestä olisi ensin tullut Muupylly ja lopulta lehmän perse.

Vaikuttaa siis siltä, ettei savolaisia voi voittaa heidän pelissään.

edit. ja nimihän oli tietysti Komeroenen
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mistä tietää, että kevät on aluillaan?

- Ilves voittaa otteluita!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös