Joukkueen rakennus kaudelle 2009-2010

  • 1 547 060
  • 4 530
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fordél

Jäsen
Ottakaa meiltä Häppölä. Oma kasvatti joka kuuluu alempiin ketjuihin. Me voidaan sitten pitää Raju-Eki.

No sentterillähän HIFK ei tee mitään, mutta laitetaan Uhlbäck sinne ja paluupostissa tulee Ahqvist Bluesiin kakkosveskaksi. Samalla Blues säästää palkkakuluissa.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinänsä ironista, mutta Häppölä kuuluu (edelleen mielestäni) niihin pelaajiin, joita voisi ottaa jengiin JOS se ideaali 1-3 kentät on täytetty ja nelosessakin on miehiä jotka kilpailee peliajasta. Jos kukaan ei loukkaannu kauden aikana, eihän Luigilla tee mitään. Mutta jos a) Hirso, Loppi, Ramu tai Töykkälä tipahtaa tai b) 3 laituria, niin johan alkaa olee tilausta Häppölän kaltaisille pelaajille. Ja kos Matikaisen spartalaiset espoossa tipahtelee järjestään kauden aikana melkoisen runsaalla määrällä, olisi ehkä ihan hyvä blegin fanien pitää vielä kiinni miehestä.

Eihän siinä. HIFK jos ottaa Raju-Ekin, Kariyan ja Turusen niin miksei sitä Luigia voisi täytemieheksi/kilpailuttajaksi ottaa. Mutta kun näin vaan ei tule tapahtumaan ikävä kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Nyyperillä on nyt 11 päivää aikaa saada joukkue kasaan ennen ensimmäistä harkkaottelua ja kolme viikkoa aikaa ensimmäiseen ns. kotiotteluun Tiksissä. Laitoin eilen viestiä molemmille, Valtaselle ja Nybondakselle ja kyselin mikä on joukkueen tila tällä hetkellä ja onko tulossa uudistuksia ennen harjoitusotteluiden alkua? Mitään vastausta ei ole yllättäen tullut vielä, taitaa olla hiukan ruuhkaa heidän s-postissa :)
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miltäs kuulostaisi Patrik "Ihmiskuula" Lostedt tuonne nelosketjuun yhdessä vaikka Ahtolan ja Töykkälän kanssa? Hyökkäyksessä on kuitenkin sen verran vähän porukkaa, että ottaisin mielelläni Paten kotiin muutaman Blues vuoden jälkeen, on kehittynyt siellä helvetin paljon pelaajana. Ennen Paten hommaamista pitäisi kuitenkin joukkueen tärkeimmät paikat olla kunnossa. 1-2 ketjun laituri, Mikko Turusen jatkosopimus ja Lostedt neloseen, pyydänkö liikaa? Todennäköisesti kyllä, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.
Kelpaisi vallan mainiosti. Pate on kuitenkin kausi kaudelta kehittynyt ja hoitaa hommansa hyvin. Sai luottoa Bluesissa, miksei sama onnistuisi ifk:ssa.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Nyyperillä on nyt 11 päivää aikaa saada joukkue kasaan ennen ensimmäistä harkkaottelua ja kolme viikkoa aikaa ensimmäiseen ns. kotiotteluun Tiksissä. Laitoin eilen viestiä molemmille, Valtaselle ja Nybondakselle ja kyselin mikä on joukkueen tila tällä hetkellä ja onko tulossa uudistuksia ennen harjoitusotteluiden alkua? Mitään vastausta ei ole yllättäen tullut vielä, taitaa olla hiukan ruuhkaa heidän s-postissa :)

" Meillä ei ole ollut tapana kommentoida joukkueen tilaa julkisesti ennen, enkä aio tehdä sitä myöskään nyt. Haluan vain voittaa ja tällä hetkellä keskityn voittavan joukkueen rakentamiseen " Hra Bondas. Täytyy ihan oikeasti myöntää, että maksavalle, uteliaalle, tiedonjanoiselle fanille on tarjottu ihan pelkkää kuraa siitä asti, kun tämä mies siirtyi, sai, otti, ihan miten vaan vastaan tämän kyseisen postin. Itse ainakin tarjoisin kysyjille vastausta tyyliin : " Neuvottelemme tällä hetkellä kahden hyökkääjän kanssa mutta nimistä en voi puhua. Sekin olisi parempi vastaus, kun toi sama vanha fraasi mitä nyt ollaan kuultu. Toisaalta, muista jengeistä lähtee koko ajan jengiä muualle, joten ehkä IFK: lla on jopa snadit tsargat olla runkosarjan kuudes.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n tiedotuspolitiikka on onnetonta. Vielä surkeampaa se olisi ainoastaan siinä tapauksessa, että Nybondas vastaisi henk.koht. sähköposteihin ja postien saajat laittaisivat tiedot heti tänne jakoon. Näin on kai joskus käynytkin. Mistään en mitään tiedä, mutta valistunut veikkaukseni on se, että nyt käydään hermopokeria pelaajien palkkojen kanssa. Sopimuksettomia pelaajia on jonkin verran markkinoilla ja kauden alku lähenee. Joltakin pettää hermot -ilmeisesti Nybondas ei aio olla se. Toinen asia on HIFK:n viime kauden tulos. Turskan määrä ei kai vielä ole julkinen tieto, mutta ilmeisesti aika lujasti tuli takkiin. Tyhjällä kassalla on aika paha ostella.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turskan määrä ei kai vielä ole julkinen tieto, mutta ilmeisesti aika lujasti tuli takkiin. Tyhjällä kassalla on aika paha ostella.

Eikös sieltä tullut takkiin se 700-800 000€? Ainakin jossain mainittiin tuollaiset luvut. Voi olla, että oli myös 07-08 kauden tappiot.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
IS-veikkaajan mukaan Jussi Pesonen pelaa kaudella 09-10 Ilveksessä. Kuhdan jatko HIFK:ssa taitaa olla enää auki viime kauden joukkueesta, jos tuo IS-veikkaajan tieto Pesosen pelaamisesta Ilveksessä on oikea.

Itse laittaisin suunnilleen kaikki liikenevät rahat edelleen kiinni Ville Peltosen tarjoukseen, kunnes tulee jostain seurasta virallinen varmistus, että Peltonen ei ole enää saatavissa.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
HIFK:n tiedotuspolitiikka on onnetonta. Vielä surkeampaa se olisi ainoastaan siinä tapauksessa, että Nybondas vastaisi henk.koht. sähköposteihin ja postien saajat laittaisivat tiedot heti tänne jakoon. Näin on kai joskus käynytkin. Mistään en mitään tiedä, mutta valistunut veikkaukseni on se, että nyt käydään hermopokeria pelaajien palkkojen kanssa. Sopimuksettomia pelaajia on jonkin verran markkinoilla ja kauden alku lähenee. Joltakin pettää hermot -ilmeisesti Nybondas ei aio olla se. Toinen asia on HIFK:n viime kauden tulos. Turskan määrä ei kai vielä ole julkinen tieto, mutta ilmeisesti aika lujasti tuli takkiin. Tyhjällä kassalla on aika paha ostella.
Kyllä hra Bondas vastaa ASIALLISIIN MEILEIHIN. Joskus alkukesästä lähetin hänelle meilin, johon hän vastasi ja hetken miettimisen jälkeen julkaisin sen myös täällä. Myös siinä oli nuo vanhat tutut fraasit, joita saa kyllästymiseen asti lukea ja kuulla. Se vaan, että julkaisin sen täällä sai aikaan pienen myrskyn joissakin muissa kirjoittajissa " Oletko kysynyt lupaa, että saat julkaista meilin täällä ? Kehoittaisin tekemään asialle jotain. " Siinä kaksi esimerkkiä. Henkilökohtaisesti halusin vaan tuoda esiin ton IFK:N JO monta vuotta harrastaman Slobo stailin tiedottaa jostain ja ihmettelen, edelleenkin sitä, että tolle löytyy puolesta puhujia. Päämääränämme varmasti on kaikilla se, että IFK pärjää kentällä mutta niidenkin, joiden mielestä tämän hetkinen tiedotuspolitiikka on hyvää niin ihmetellä täytyy.. Nyt tulee varmasti vastakysymyksiä tyyliin : " miksi pitää jotain tiedottaa, jos ei ole mitään tiedotettavaa ? " Aivan oikein, kysymys ei ole siitä vaan voisihan se staili olla niinkuin edellisessä kirjoituksessani mainitsin. Muilla se toimii ja IFK:lla se toimi joskus, ei enään miksiköhän ??
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Toivottavasti ei todellakaan ole käyttöä, heivataan Kibe vittuun ja Saarela tilalle, se vasta oliskin Penailua.

Olisko se jotenkin outoa kun puhutaan kuitenkin HIFK:sta. Eikö vuodet ole jo näyttäneet mihin kaikkeen tässä seurassa pystytään, mikään asia ei pitäisi tulla enää yllätyksenä. Nybondas kattoo Saarelan pelaajakortin ja ajattelee: "Ei helvetti, tää kaverihan on varsinainen maalinsylkijä ja nyt varmaan saatais halvallakin vielä, tää on ihan pakko saada". Ja seuraavaksi ilmoitetaan joukkueen olevan valmis kauden koitoksiin, taisteluhenkeä riittää ja kaikkea muuta paskaa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti ei todellakaan ole käyttöä, heivataan Kibe vittuun ja Saarela tilalle, se vasta oliskin Penailua.

Mulle kelpaisi kyllä Saarelakin!
Mutta Kiben haluaisin ehdottomasti jatkavan IFK:ssä. Ei millään pää kestäisi katsella Kuhtaa jossain Bluesissa tms..

Täälläkin vähän väliä itketään seurauskollisuuden perään, ja nyt ollaan heivaamassa yhtä uskollisimmista pois. Huimia juttuja palkoista sun muita juoruja vailla mitään todellisuuspohjaa pyöritellään eestaas.
Kimmo Kuhta kuuluu IFK:iin ja piste.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Itse olen olen jostain kumman syystä ruvennut tykkäämään ajatuksesta, että kokeiltaisiin Jokereissa pelannutta David Lingiä. Ei varmasti saanut pelata haluamaansa kiekkoa Hanlonin alaisuudessa ja tuli muutenkin kesken kauden. Kaveri on mättänyt niin hyvin pisteitä muualla ja on sopivan ilkeäkin.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Itse olen olen jostain kumman syystä ruvennut tykkäämään ajatuksesta, että kokeiltaisiin Jokereissa pelannutta David Lingiä. Ei varmasti saanut pelata haluamaansa kiekkoa Hanlonin alaisuudessa ja tuli muutenkin kesken kauden. Kaveri on mättänyt niin hyvin pisteitä muualla ja on sopivan ilkeäkin.

Ei. Annetaan Ilmalan jengin leikkiä " pikku IFK:a" ihan kaikessa rauhassa, koska viime vuodet on osoittanut sen, että Nordeskiöldinkadulta on imetty vaikutteita aika paljon eri muodoissa. Toivotaan, ettei IFK lähde sille linjalle, että tänne roudataan niiltä jääneitä ylijäämä mitättömyyksiä lisää. Annetaan hra Bondaksen hoitaa hommansa mikäs se nyt taas olikaan ? Ai niin just, sehän se olikin....
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pasi Saarela, hyi helvetti. Jostain syystä en ole ikinä pitänyt herrasta ja oikein oksettaa ajatella häntä kantamassa IFK-paitaa. Heitän kirveen kaivoon ensi kauden osalta, jos Saarela tänne roudataan. Joskus viisi vuotta sitten oli vielä hyvä, mutta nykyään ei, tuskin on hinta-laatusuhdekkaan kovin hyvä.

Itse olen olen jostain kumman syystä ruvennut tykkäämään ajatuksesta, että kokeiltaisiin Jokereissa pelannutta David Lingiä. Ei varmasti saanut pelata haluamaansa kiekkoa Hanlonin alaisuudessa ja tuli muutenkin kesken kauden. Kaveri on mättänyt niin hyvin pisteitä muualla ja on sopivan ilkeäkin.

Mulle jäi kyllä varsin paska kuva tästä kaverista. Aika näkymätön kentällä ja muutenkin vaikutti varsinaiselta surffailijalta (Sen puolesta kyllä sopisi IFK:hon). Omasi kyllä hyvän laukauksen ja keihästäminen oli myös hänen erikoisalaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Itse olen olen jostain kumman syystä ruvennut tykkäämään ajatuksesta, että kokeiltaisiin Jokereissa pelannutta David Lingiä. Ei varmasti saanut pelata haluamaansa kiekkoa Hanlonin alaisuudessa ja tuli muutenkin kesken kauden. Kaveri on mättänyt niin hyvin pisteitä muualla ja on sopivan ilkeäkin.

Ling olisi muuten ihan mielenkiintoinen tapaus. Mutta mistä johtuu tämä joka vuotinen seuran vaihto, viidessä vuodessa kuusi eri joukkuetta. Onko pelaaja täysi kusipää vai eikö sitä ole kiinnostanut pitemmät sopparit? Kovuutta ja taitoa omaava pelaaja olisi tervetullut, ne vaan taitaa olla aika harvassa...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Eikös sieltä tullut takkiin se 700-800 000€? Ainakin jossain mainittiin tuollaiset luvut. Voi olla, että oli myös 07-08 kauden tappiot.

Kuinkas tämä on mahdollista? Valtasen ja uuden hallituksen piti pistää talous kuntoon ja sitten saadaan lukea tälläistä.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kuinkas tämä on mahdollista? Valtasen ja uuden hallituksen piti pistää talous kuntoon ja sitten saadaan lukea tälläistä.

Kun budjetti tehdään sen mukaan, että pelattaisiin pleijareita välieriin asti ja tiputaan jo sääleissä, niin eipä tarvitse paljoa ihmetellä. En tiedä kuka valopää näitä budjetteja laatii, mutta ei kovin ammattilaiselta vaikuta, toisaalta tähänkin on jo totuttu HIFK:ssa.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun budjetti tehdään sen mukaan, että pelattaisiin pleijareita välieriin asti ja tiputaan jo sääleissä, niin eipä tarvitse paljoa ihmetellä. En tiedä kuka valopää näitä budjetteja laatii, mutta ei kovin ammattilaiselta vaikuta, toisaalta tähänkin on jo totuttu HIFK:ssa.

Ehkä kaikkein pahiten IFK:ssa yliarvioidaan kotiotteluiden lipputuloja ja yleisömääriä(=maksavia asiakkaita). Nytkin Tikkurilassa pelattavaan IFK-Jokerit -harjoitusotteluun aikuisten pääsylippu maksaa 25€. Perusidea, että kaavitaan halukkailta mahdollisimman paljon on ihan ok, mutta kyllähän tuo hinta on "haistakaa vittu" -tasoa, kun kyseessä on harjoitusottelu toista liigaseuraa vastaan. IFK:lla on erittäin uskollinen ja laaja kannattajakunta ja tietysti menestys on se avain asia parempiin yleisömääriin sekä seuran tavoitteiden saavuttamiseen, mutta jokainen ymmärtää, että Helsingin tapaisessa kaupungissa joukkueen pitää myös tarjota viihdettä ja sirkushuveja yleisölle. Jossain maaseudun pikkukaupungissa, jossa ei talvisin ole muuta viihdetarjontaa, riittää voittava joukkue, mutta saako Jalosen HMV-kiekko ja IFK:n HMV-pelaajisto nostettua IFK:n yleisökeskiarvon sinne 7000 pintaan, ettei kauden jälkeen tarvitsi taas voivotella kuusinumeroisen turskan kanssa.
Puolentoista viikon päästä alkaa IFK:n harjoitusottelukausi ja saas nähdä millainen miehistö silloin on jalkeilla. Itse veikkaan, että ennen kautta IFK kiinnittää vielä Kuhdan, Mäkiahon ja Ben-Amorin/Lostedtin/Järvisen joukkueeseen. Loukkaantumisiin ei nykyisellä materiaalilla ole todellakaan varaa, mutta eipä ole muillakaan liigaporukoilla.
 
Viimeksi muokattu:

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saarelan osalta ei tarvitse pelätä, ei tule HIFK:iin edes rahalla. TPS voi olla realistinen vaihtoehto.

Mutta olisikohan Nybarin aiheellista kotiuttaa Pasi Salonen HPK:sta - on ottanut askeleita eteenpäin ja kolmosketjuun käyttökelpoista tavaraa. Mielummin Salonen kuin ylihintainen Järvinen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
veikkaan, että ennen kautta IFK kiinnittää vielä Kuhdan, Mäkiahon ja Ben-Amorin/Lostedtin/Järvisen joukkueeseen. Loukkaantumisiin ei nykyisellä materiaalilla ole todellakaan varaa, mutta eipä ole muillakaan liigaporukoilla.

Tuntuu kylmältä sanoa, mutta en pitäisi Kuhdan palkkaamista enää kovin järkevänä ratkaisuna. En dissaa häntä tietenkään, vaan ajattelen realistisesti. Eteenpäin on mentävä. Mäkiaho voisi olla ihan ok hankinta 2-3 ketjun voimalaituriksi nyt, kun Pesonen vaihtaa Ipaan (rooli ja tod.näk hintakin menee aika päikseen), mutta tähtäimen pitää olla siinä selkeässä 1-korin laiturissa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omasi kyllä hyvän laukauksen ja keihästäminen oli myös hänen erikoisalaa.

Ilkka Pikkaraisen stuntti? :)

Kibelle ehdottomasti jatkoa mieluummin kun jollekin Saarelalle sopimus. Olisi uskomaton perseennäyttö herralle jos Saarela hänen tilalleen roudataan. Näyttää vähän hiljaiselta muutenkin tuo meidän laiturinmetsästys joten alan itse kallistua Kuhdan jatkon kannalle, ellei Peltosta saada remmiin...
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntuu kylmältä sanoa, mutta en pitäisi Kuhdan palkkaamista enää kovin järkevänä ratkaisuna. En dissaa häntä tietenkään, vaan ajattelen realistisesti. Eteenpäin on mentävä. Mäkiaho voisi olla ihan ok hankinta 2-3 ketjun voimalaituriksi nyt, kun Pesonen vaihtaa Ipaan (rooli ja tod.näk hintakin menee aika päikseen), mutta tähtäimen pitää olla siinä selkeässä 1-korin laiturissa.

Olen itse täysin samaa mieltä. IFK on Kuhdan kanssa hieman samassa tilanteessa kuin Canadiens oli Koivun kanssa. Kuhta on hyvä pelaaja ja todellinen IFK:lainen, mutta ikävä kyllä hän on 2000-luvun luuseri-IFK:n ruumiillistuma. Ikinä joukkue ei ole kaatunut Kimmoon, mutta mitään ei IFK ole saavuttanut hänen ollessa profiilipelaajana. Veikkaan kuitenkin, että Nybondas kiinnittää Kuhdan joukkueeseen, koska hän on edelleen terveenä noin 20 maalin mies ja IFK tarvitsee eniten maalintekoon kykenevää laitahyökkääjää kahteen ensimmäiseen ketjuun. Pitää myös muistaa, että nyt puhutaan SM-liigasta, jossa anttivirtaset ja tuomaspihlmanit ovat kovimpia maalitykkejä. Jopa Ilkka Pikkaraisen ja Toni Koiviston tapaiset pelaajt on viety rahakkaampiin liigoihin ja esimerkiksi viime kauden runkosarjan top-10 -maalintekijöistä kuusi on jo jättänyt SM-liigan.

Koodi:
Runkosarja Maalit 2008-09

[SIZE="1"]1. Makkonen, Jussi HPK
2. Pikkarainen, Ilkka HIFK
3. Andersson, Jonas Kärpät [/SIZE]
[U]4. Pihlman, Tuomas JYP  
5. Haataja, Juha-Pekka Lukko 
6. Luttinen, Arttu HIFK 
7. Kuusela, Kristian Kärpät[/U]
[SIZE="1"]8. Immonen, Jarkko JYP 
9. Koivisto, Toni Kärpät  
10. Corso, Daniel Kärpät [/SIZE]
[U]11. Virtanen, Antti JYP[/U]
[SIZE="1"]12. Keller, Ryan Blues[/SIZE] 
[U]13. Nieminen, Ville Tappara[/U]
14. Kariya, Steve HPK [U][B](?)[/U][/B]
[U]15. Lammassaari, Petri Blues[/U]

Haataja ja Luttinen ovat todistetusti kärkitason maalintekijöitä ja ensi kauden liigassa terve Kimmo Kuhta on varmasti top-15 -maalintekijä. Jos todellisiin tähtipelaajiin -kuten Peltonen- ei ole varaa tai muuten mahdollisuuksia, niin Kuhdalle vaan sopivan hintainen ja mahdollisimman lyhyt sopimus tarjolle.


Koodi:
Luttinen - Hirschovits - Haataja
Petrell  -    Loppi    - Kuhta

Mielestäni tuossa olisi kaksi vahvaa kärkiketjua. Petrellin ja Luttisen paikkoja voi tietysti vaihtaa ja ainakin itse odotan, että vahvan loppukauden pelanneet Ramstedt ja Wärn pystyvät myös haastamaan edellä olevia pelaajia. Wärn voi hyvinkin olla jossain vaiheessa Luttisen tai Petrellin paikalla ja Ramu Lopin paikalla. Taitavan laitahyökkääjän lisäksi IFK tarvitsee vielä kokemusta alempiin ketjuihin ja yhden perushyvän puolustajan. Olisin myös toivonut, että Nybondas olisi hankkinut Niemiselle kokeneen kakkosmaalivahdin tyyliin Mika Oksa ja Ahlqvist laitettu vuokralle Mestikseen tai toiseen liigaseuraan. Harmi vain, että nykyään Oksankin tapaiset pelaajat saavat rahakkaita sopimuksia KHL:stä.
 
Viimeksi muokattu:

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Haataja-Hirso-Luttinen on mun(kin) ykköstoive nykyrosterilla. HIFK:n kaksi parasta pistemiestä viimekaudelta(kun Piku lähti NJD) ja siihen rinnalle vielä Haataja. Itse veikkaan, että ensikaudella on kova kilpailu kakkosen senasta. Lopilla on varmasti tajuton halu näyttää viimekauden fiaskon jälkeen että osaa vielä pelata. Ramu haluu varmasti pitää kakkossenan paikkansa ja nostaa jopa tasoaan vielä. Siinä mielessä pullat hyvin uunissa, Hirsohan on ylivoim. ykkössena.

Mulla on toiveet ja odotukset Lennusta kakkosen laidalla, mutta jotenkin alkaa hieman hiipua tämäkin. Toiv. olen väärässä. Wärn haastaa varmaan Lennun kakkosen laituripaikasta. Jos Kibe saa jatkon niin sitten kakkosen laidalle ilman muuta. Terveenä jannu paukuttaa taatusti sen 15-20 maalia. Rajamäki kelpaisi edelleen mun HIFK:n rosteriin. Toiv. myös tulee, en kuitenkaan jaksa uskoa tähän enää.

Ahtola-Töykkälä-Liiviik on hyvä nelonen. Nyholm sinne kilpailemaan paikasta. Mikähän sen Eetun tilanne on?

Kahta hyökkääjää tarvittas vielä. Yks maalintekijä/pelinrakentaja ja toine perusliigajyrä. En usko sen enempää uuteen veskaan kuin ylim. pakkiin, ellei nyt HIFK tajua Turuselle sorvata jatkoa. Tod.näk. enskauden 18+2 tarkottaa, että 12 hyökkääjää ja 6 pakkia kokoonpanossa. Junnuilla paikataan sitten pakkiloukkaantumiset(hellurei jos Clarke/Söde tipahtaa). Mutta nykymäärä pelaajia ei riitä. Ei mitenkään.

HIFK:n sivuilla täysin aneeminen ilmoitus taas: http://www.hifk.fi/uutiset/uusi_kausi_kaeynnistyi

"Malmin jäähallissa nähtiin reilut 20 pelaajaa..." <- ihan että 20. Rohkaisevaa on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös