Vitutusketju

  • 10 559 781
  • 56 140

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vituttaa pikkuhivenen tämän viikon alussa saatu lomautuslappunen, juuri kun oli saanut velat maksettua ja tarkoitus oli säästellä kyhnyä kämppää varten. Mutta eipä moisesta porvarillisuudesta tarvitse enää huolehtia.. Kiitti vitusti vapaa markkinatalous ja ahneet johtajat, kulukorvauksia nauttivat politiikot, sekä tottakai kaikki pankki&lainabisneksessä jenkkien suunnalla vaikuttavat paikallisen kauppiksen käyneet persereiät. Pitäkää paska kapitalisminne, rupean elämäntapatyöttömäksi, saatana!
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Vituttaa pikkuhivenen tämän viikon alussa saatu lomautuslappunen, juuri kun oli saanut velat maksettua ja tarkoitus oli säästellä kyhnyä kämppää varten. Mutta eipä moisesta porvarillisuudesta tarvitse enää huolehtia.. Kiitti vitusti vapaa markkinatalous ja ahneet johtajat, kulukorvauksia nauttivat politiikot, sekä tottakai kaikki pankki&lainabisneksessä jenkkien suunnalla vaikuttavat paikallisen kauppiksen käyneet persereiät. Pitäkää paska kapitalisminne, rupean elämäntapatyöttömäksi, saatana!

Tässä vitutuksessa tulee vaan mieleen valtion omat toimet, leikkiminen pätkätyöllistetyillä ja niiden kenkiminen. Ja sitten tekopyhä yritysten ripittäminen.
 

HemmoP

Jäsen
Tuolla hieman sanottakoonko vaikka "helposti johdateltavien", etupäässä nuorten ihmisten keskuudessa kuitenkin tämmöinen materiaali uppoaa kuin veitsi voihin.

Tarkoitin juuri tätä, että näitä "helposti johdateltavia" löytyy paljon. Ja en tarkoita nyt pelkkää tätä yhtä groupia vaan esim wincapitaa jne. Sen näkisin kyllä jonkinlaisena "vikana".

Vituttaa, että ihmiset asettuvat muiden vietäväksi ilman omaa kykyä ajatella asioita.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Tulin juuri Rovaniemellä Kauppatorin K-Marketista. Siellä oli eilen ja tänään tarjouksessa Gotler makkara. Se oli loppu. Lihamestari kävi varastosta katsomassa löytyisikö sitä lisää. Ei löytynyt. Sitten se tuli ja sanoi minulle, että se on päässyt tänä aamuna loppumaan. Silloin avauduin hänelle totaalisesti, koska kävin siellä myös eilen eikä sitä ollut silloinkaan. Voi pörrö!
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Tulin juuri Rovaniemellä Kauppatorin K-Marketista. Siellä oli eilen ja tänään tarjouksessa Gotler makkara. Se oli loppu. Lihamestari kävi varastosta katsomassa löytyisikö sitä lisää. Ei löytynyt. Sitten se tuli ja sanoi minulle, että se on päässyt tänä aamuna loppumaan. Silloin avauduin hänelle totaalisesti, koska kävin siellä myös eilen eikä sitä ollut silloinkaan. Voi pörrö!

Lauantaimakkara on melkein yhtä hyvää.. Tai olisit voinut vaikka hieman juhlistaa näin viikonlopun kunniaksi ja täräyttää paketin Hk:n sinistä?
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Lauantaimakkara on melkein yhtä hyvää.. Tai olisit voinut vaikka hieman juhlistaa näin viikonlopun kunniaksi ja täräyttää paketin Hk:n sinistä?

Koiralle minä olisin sitä ostanut. Se ei syö Lauantaimakkaraa eikä lenkkiä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipäs syö jos sitä ei ole voissa paistettu, ei niin varmaan syö. Eikä sille kelpaa Atrian Glillilenkitkään eikä Metvurtsi vielä vähemmäs Salami.

No niin... Eli olet valinnut mitä koirasi syö.

Koira syö sitä mitä tarjotaan, jos ei muuta tarjota. Laita kuppiin vaikka lauantaimakkaraa, niin väitän että se on tyhjä ennemmin tai myöhemmin.

Meetvursti tai salami ovat maustettuja makkaroita, eivät tee hyvää koiralle.

Siis sinä paistat koirasi makkarat voissa??? Ja koira tietysti nukkuu samalla tyynyllä kanssasi??
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siis sinä paistat koirasi makkarat voissa??? Ja koira tietysti nukkuu samalla tyynyllä kanssasi??

Ja tietenkin koiraa voi käyttää myös puolison korvikkeena mutta tätähän et varmasti ajatellutkaan....köhöm...

Mut joo, kyllä asia on niin, että eläin on eläin ja me ihmiset niiden isäntinä saamme reaktioita aikaiseksi. Mua vituttaa ihmiset, jotka ottavat eläimen kotiinsa muokatakseen siitä "oman näköisensä". Sitten suurena totuutena pullistellaan miten meidän nipsu tai misu tykkää siitä tai tästä. Milloin ihminen on oppinut menemään eläimen päänuppiin ja "tietämään", mitä eläin tuntee tai ei. Eihän me perkele pystytä tätä tekemään edes oman rodun keskuudessa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mikään ei vituta enempää, kuin oharit. Pitäis lähteä Tkuun tänään ja kyyti oli sovittuna, mutta eipä vastaa kuski puheluihin. Jos ei kiinnosta, niin vois edes vastata ja sanoa sen suoraan. Vituttaa tommoset lampaat.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mikään ei vituta enempää, kuin oharit. Pitäis lähteä Tkuun tänään ja kyyti oli sovittuna, mutta eipä vastaa kuski puheluihin. Jos ei kiinnosta, niin vois edes vastata ja sanoa sen suoraan. Vituttaa tommoset lampaat.

Itse olen kokenut vastaavaa monesti. Mä veikkaan, että sä olet tunnollinen ja pidät sovituista asioista kiinni. Olet paikalla sovittuna aikana muutaman minuutin etuajassa AINA. Itse kuulun myös tuohon ihmistyyppiin. Oharit vituttavat suunnattomasti ja tekisi mieli yleensä listiä oharin tekijä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Itse olen kokenut vastaavaa monesti. Mä veikkaan, että sä olet tunnollinen ja pidät sovituista asioista kiinni. Olet paikalla sovittuna aikana muutaman minuutin etuajassa AINA. Itse kuulun myös tuohon ihmistyyppiin. Oharit vituttavat suunnattomasti ja tekisi mieli yleensä listiä oharin tekijä.

tottakaitottakai, itsestäänselvyyksiä, tosin ei kaikille. Tavat, nuo ihmismielen pikku dementikot, jotka unohtuvat kyllä vittumaisen usein samoilta tyypeiltä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
No niin... Eli olet valinnut mitä koirasi syö.

Koira syö sitä mitä tarjotaan, jos ei muuta tarjota. Laita kuppiin vaikka lauantaimakkaraa, niin väitän että se on tyhjä ennemmin tai myöhemmin.

Meetvursti tai salami ovat maustettuja makkaroita, eivät tee hyvää koiralle.

Siis sinä paistat koirasi makkarat voissa??? Ja koira tietysti nukkuu samalla tyynyllä kanssasi??


Tää on ihan totta. Jos meidän elukat ei syö sitä mitä annetaan, niin olkoot syömättä. Raksuja niillä on aina kipassa, mutta purkkiruokaa saavat sen kaksi kertaa päivässä. Jos ei maistu, niin ei kai niillä sitten ole nälkäkään.

Nyt vituttaa taas vaihteeksi oma selkä. Otin roskapussia pois sieltä tiskialtaan alla olevasta roskakipasta ja selkäni sanoi sopimuksen irti. Oli se nyt kunnosssa sitten se nelisen viikkoa. Taas saa mennä kiropraktikolle ens viikolla.

Olen aina sanonut, että roskien vieminen on ämmien hommaa! PRKL!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kadotin viikko sitten Visa-elektronini ja nyt on ollut uusi kortti pari päivää lompakossani. Menin sitten vakiota viemään ja pizzaakin olisin ostellut ja muuta evästä mutta se vitun kortti ei toimi! Soitinkin jonnekin, jossa sanoivat, että kyllä sen pitäisi toimia. Vaan kun ei toimi, ei useammassakaan paikassa, joissa koitin.

No, onhan se mukava menettää vakion päävoitto ja ainakin viikonlopun ruuat. Nälkäisenä krapulassa jääkaapin ollessa tyhjä. Kyllä vituttaa jonkin verran. Tai jopa enemmän.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kadotin viikko sitten Visa-elektronini ja nyt on ollut uusi kortti pari päivää lompakossani. Menin sitten vakiota viemään ja pizzaakin olisin ostellut ja muuta evästä mutta se vitun kortti ei toimi! Soitinkin jonnekin, jossa sanoivat, että kyllä sen pitäisi toimia. Vaan kun ei toimi, ei useammassakaan paikassa, joissa koitin.

Kävitkö automaatilla kokeilemassa? Sehän voi olla että maksuominaisuus ei ole vielä kytkeytynyt jostain syystä päälle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävitkö automaatilla kokeilemassa? Sehän voi olla että maksuominaisuus ei ole vielä kytkeytynyt jostain syystä päälle.
Kävin kokeilemassa tiskillä ostaen ja myös automaatilta kokeilin nostaa rahaa ja sain kuitin: "Tapahtuma hylätty - Kortti on suljettu pois käytöstä. Ota yhteys kortin myöntäjään." Vituttaa kyllä nyt kuin palokunnan hevosta.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Kadotin viikko sitten Visa-elektronini ja nyt on ollut uusi kortti pari päivää lompakossani. Menin sitten vakiota viemään ja pizzaakin olisin ostellut ja muuta evästä mutta se vitun kortti ei toimi! Soitinkin jonnekin, jossa sanoivat, että kyllä sen pitäisi toimia. Vaan kun ei toimi, ei useammassakaan paikassa, joissa koitin.

Kävitkö automaatilla kokeilemassa? Sehän voi olla että maksuominaisuus ei ole vielä kytkeytynyt jostain syystä päälle.

Itse veikkaan pankin mokaa. Ainakin kun olin itse työharjoittelussa eräässä isossa pankissa, niin siellä kämmäiltiin oikein urakalla. Muistuu mieleen eräs tapaus jossa asiakas oli kadottanut korttinsa ja hänelle tilattiin uusi elektroni. Kortin asiakkaalle luovuttanut toimihenkilö yritti poistaa tietokannasta sen vanhan hukkuneen kortin mutta poistikin sen uuden kortin, eli taas piti tilata uusi kortti ja asiakkaan piti odotella taas se viikko pari. Ja tämä oli vain yksi lukuisista vastaavista tapauksista. Jotain siellä on munailtu. Joko uutta korttia ei ole rekisteröity käyttöön, maksuominaisuus puuttuu, nosto- ja ostorajat ovat viturallaan (tyyliin 0€) tai jotain muuta vastaavaa.
 

Batigol

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Rangers, Tshekki, Argentina
En tiedä kuuluuko tämä tänne vai paremminkin tuonne "Pitäisikö itkeä vai nauraa?" - ketjuun, mutta:

Jyväskylän JYP.
 

J.Petke

Jäsen
Tottahan se vituttaa kun vuosien rämpimisen jälkeen Jyväskylän JYP on vasta ensimmäinen liigassa. Ehkäpä itkeä vai nauraa kuitenkin..

Samaa naureskelen. Jyp on ykkösenä sarjassa varmaan ensimmäistä kertaa kolmeenkymmeneenneljään vuoteen ja heti maailma hajoaa kun on hävitty pari peliä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Windows Visva, kuinka teemme tietokoneesi käytöstä mahdollisimman vittumaista! Siis ei jumaliste, tälle on annettu mahdollisuuksia vaikka ja kuinka, niin ei. Joka ikinen kerta kun tätä käytät, sitä vähemmän tämä tekee mitä käsketään! Helvetinmoinen resurssirosvo, jota ei saa optimoitua edes välttävästi toimivalle tasolle. Kuka saatanan älykääpiö keksi, että joka vitun läppäriin pitää tämä paska saada esiasennettuna!?

Ei millään jaksaisi asentaa putipuhdasta XP:tä... ja ne jotka keksii tulla kertomaan linuxista tähän, toivotan teidät hevonvittuun jo alkajaisiksi, saatanan kynäniskat.
 

Jarzki

Jäsen
Samaa naureskelen. Jyp on ykkösenä sarjassa varmaan ensimmäistä kertaa kolmeenkymmeneenneljään vuoteen ja heti maailma hajoaa kun on hävitty pari peliä.

Nyt ei vituta, kun hävittiin oman ei niin huonon pelin takia ihan hyvälle vastustajalle. Mutta kyllä täällä yleensä vitutus liittyy tuohon, mitä itsekin sanoit. Kerrankin kun on tällaiset asemat saavutettu tähän mennessä, niin se vituttaa ehkä vielä ankarammin, jos meinataan ne asemat hukata. Ihmisluonne vaan on sellainen, että mikään ei riitä ja aina pitää olla asiat paremmin. Johan tässä nälkä tulikin, vaikka juuri söin.

Nyt vituttaa se, että kun itse tekisi mieli lähteä tuonne lähikentälle pelaamaan, niin ei saa väkeä kasaan. Istutaan sitten kotona.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kela. Kannattaa opiskella, valmistua ajallaan ja päästä opintoja vastaaviin töihin. Eihän tässä tänään olisi muutakaan tekemistä ollut kuin selvityspyyntöjä/oikaisuja täyttää ja etsiä parin muuton jälkeen arkistoituja palkkakuitteja, perkele! Pientä ihmistä vituttaa ja rankasta, ylimääräinen ja turha byrokratia. EDIT: joo tullu pari viikkoa katseltua sitä kirjekuorta pitkin kämppää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös