To 2.10 Otteluseurantaketju, SM-liiga

  • 42 836
  • 188

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Jätetään IFK:n pelin itkeminen pois ja mennään suoraan asiaan.
Tämä on sitä ifk:ta mitä minä haluan nähdä taklauksia, torikokouksia, kuittaamisia ja ennenkaikkea tahtomaaleja. Loistavaa peliä kaikenkaikkiaan toivottavasti viiminen erä on yhtä värikäs. Ilkka Pikkaraista ei turhaan kutsuta Jumalaksi ;)
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
2 minuuttia Jypin YV:tä, viidellä kolmea vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
En ottanut kantaa mihinkään muuhun kuin omiin silmiini. Tämähän on keskustelupalsta, eikö?

En muistaakseni missään ole kirjoittanut esim. että Pesosen jäähy olisi aiheeton. Mielestäni vain jäi yksi laitataklausjäähy viheltämättä.

On anteeksi antamatonta lukea näitä viestejä kuin piru raamattua...

Keskustelupalsta toki ja tottakai.

Lähinnä ajoin takaa sitä, että palstalla voisi ehkä myös keskustella eikä vain aina valittaa tuomareiden viheltämisistä/viheltämättä jättämisistä.

Valitettavasti suurin osa viesteistä koskee muuta kuin itse pelaajien tekemisiä, joiden voisi kuitenkin kuvitella olevan pääaihe.

Tuomarit tekevät virheitä, ihmisiä kun ovat. Kuinka usein heidän virheensä lopulta ratkaisevat otteluita?
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Tuomarit tekevät virheitä, ihmisiä kun ovat. Kuinka usein heidän virheensä lopulta ratkaisevat otteluita?

Kirjoitin "Mielestäni oikea tulkinta", joten kyseessä ei lienee kauhean iso tuomari dissaus. Olen itse toiminut parissa lajissa tuomarina ja olen 99% varmasti Suomen pahin puusilmä, mutta digiboksin kanssahan on helppo minun(kin) briljeerata. Nojoo, jatketaan pelin seuraamista.

Peace. OK?
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Kirjoitin "Mielestäni oikea tulkinta", joten kyseessä ei lienee kauhean iso tuomari dissaus. Olen itse toiminut parissa lajissa tuomarina ja olen 99% varmasti Suomen pahin puusilmä, mutta digiboksin kanssahan on helppo minun(kin) briljeerata. Nojoo, jatketaan pelin seuraamista.

Peace. OK?

Ehdottomasti. Enkä välttämättä kaikilla kommenteillani tarkoittanut juuri sinua, kuten varmaan huomasit.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lahti kaventaa! Mestaruus on meidän. (=

Edit. Ja näköjään Pesonen ei jätä Jokereita rauhaan vieläkään. (syötti kolmannen)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lappeenrannassa lisämaalit tiukassa.

SaiPa painaa, mutta HPK taistelee kovasti ilman tyylipisteitä saadakseen ensimmäisen kolmen pisteen voiton.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jyväskylässä Määttä taklannut päähän JYPin pelaajaa ja ei edes jäähyä. Kauheeta itkua Radion Suomen toimittajalta. Tilannetta näkemättä voin sanoa, että ihan kiva, kun ei joka taklauksesta saa viiden pelin pannaa.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Määttä ajeli Jaatisen paskaksi. Kiitos Pori ja Ässät. Ensi kaudella pääsettekin telomaan D Teamin miehiä! Sikalauma
 

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Jyväskylässä Määttä taklannut päähän jotain ja ei edes jäähyä. Kauheeta itkua Radion Suomen toimittajalta. Tilannetta näkemättä voin sanoa, että ihan kiva, kun ei joka taklauksesta saa viiden pelin pannaa.

Mitä nyt Radio Jyväskylästä kuultuna niin aika törkeä taisi olla hidastusten perusteella. Ja jyp pelaa viidellä pakilla, jaatista taisi sattua pahemminkin tuo Määtän taklaus.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyväskylässä Määttä taklannut päähän JYPin pelaajaa ja ei edes jäähyä. Kauheeta itkua Radion Suomen toimittajalta. Tilannetta näkemättä voin sanoa, että ihan kiva, kun ei joka taklauksesta saa viiden pelin pannaa.

Ei se taida ihan noinkaan mennä. Jos ajetaan päähän, niin siitä pitää tulla jäähy. Ei kai kukaan tuostakaan mitään viittä peliä ole vaatinut.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Määttä ajeli Jaatisen paskaksi. Kiitos Pori ja Ässät. Ensi kaudella pääsettekin telomaan D Teamin miehiä! Sikalauma

Todennäköisesti siellä osattaisiin ottaa taklauksia vastaan. Hyi hyi pata, ei saa taklata, joku voi satuttaa.

Miltä näytti radiosta se taklaus?

Ja nyt Jyp yrittää kostaa, eikä ainakaan taklaamalla, yllättäen.
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Jyväskylässä Määttä taklannut päähän JYPin pelaajaa ja ei edes jäähyä. Kauheeta itkua Radion Suomen toimittajalta. Tilannetta näkemättä voin sanoa, että ihan kiva, kun ei joka taklauksesta saa viiden pelin pannaa.

Nyt teit kyllä lähtemättömän vaikutuksen allekirjoittaneeseen.

Sinua näkemättä voin sanoa, etten pidä ulkonäöstäsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös