Kiekko-Espoon maalilaulu?

  • 21 380
  • 58

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Eikös se ole vielä se koirajuttu? Olen ihmetellyt, kun ei uuden logon myötä ole keskusteltu maalilaulun vaihtamisesta. Tai itse ainakin olen missannut sellaiset keskustelut.

Tuota tanskalaista rokkibändiä kuunnellessani on aina yhden biisin kohdalla tullut mieleen "miksi tämä ei ole Bluesin maalilaulu".

Tuossa bluesahtavassa rokkibiisissä kun lauletaan kertosäkeessä mm.

Now, where's your laughter?
Yeah, what's the matter?
The blues got ya'.

http://www.d-a-d.dk/lyrics/whatsthematter/
 

JJO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, San Jose Sharks, HJK
Todella masentava se v*tun värssy. Luulisi että palautteesta sitä olisi ymmärretty vaihtaa. Se on ollut lauluna niin pitkään, että pelkään sen pysyvän "traditiona" vielä seuraavat 10 vuotta. Sääliksi käy niitä, jotka joutuivat sen eilen 10 kertaa kuuntelemaan ;)

edit: miksi sen kivikova kiekko-espoon saaminen on niin vaikeaa, jos se soi junnujenkin pelissä? Siinä vasta olisikin ainesta pitkäaikaiseksi klassikoksi (ja sitähän se tavallaan jo onkin). Jylhästi maalilaulujen etulinjassa aina yhtä raflaavan "go ifk:n" kanssa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
JJO kirjoitti:
Todella masentava se v*tun värssy. Luulisi että palautteesta sitä olisi ymmärretty vaihtaa. Se on ollut lauluna niin pitkään, että pelkään sen pysyvän "traditiona" vielä seuraavat 10 vuotta. Sääliksi käy niitä, jotka joutuivat sen eilen 10 kertaa kuuntelemaan ;)

edit: miksi sen kivikova kiekko-espoon saaminen on niin vaikeaa, jos se soi junnujenkin pelissä? Siinä vasta olisikin ainesta pitkäaikaiseksi klassikoksi (ja sitähän se tavallaan jo onkin). Jylhästi maalilaulujen etulinjassa aina yhtä raflaavan "go ifk:n" kanssa.


Wanha "Go IFK" on jo vitsi itsessään (jos siis tarkoitat tätä "Hifki kun panee tuleemaan, GO IFK, muiden verkot heiluu vaan, GO IFK"-värssyä). Kivikova Kiekko-Espoo oli ehkä aikoinaan kova juttu jne, mutta annetaan sen nyt kuitenkin olla. Tosin uutta maalibiisiä voisi kyllä jo alkaa metsästämään, Dogit on jo kuultu.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Minusta Katarina and the Wavesin Walking on sunshineä ei olisi pitänyt koskaan vaihtaa pois.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ei todellakaan mitään Kiekko-Espoo biisiä maalilauluksi! Nyt ollaan Blues eikä Kiekko-Espoo. Sama jos Pelicansin peleissä olisi joku Lahden Reipas juttu. Siinä olen kyllä samaa mieltä, että koirat on jo kuultu.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Täytyy sanoa että Who Dogsi alkaa olemaan jo jotenkin osa hallia, eilen kun Blues teki maalin ja skobet alkoi huutamaan tätä biisiä niin katsoin kun about kymmenen junnua lauloi ihan messissä sitä 'ugh, ugh' kertosäettä samalla kuin heiluttivat kättään tahdissa.

Jos biisi vaihdetaan niin sitä kannattaa miettiä pitkään ja hartaasti mikä uusi biisi olisi, niin legendaarinen kuin Kivikova Kiekko-Espoo onkin niin se ei kyllä sovi tonne.
 

JJO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, San Jose Sharks, HJK
Juhaht kirjoitti:
Wanha "Go IFK" on jo vitsi itsessään (jos siis tarkoitat tätä "Hifki kun panee tuleemaan, GO IFK, muiden verkot heiluu vaan, GO IFK"-värssyä). Kivikova Kiekko-Espoo oli ehkä aikoinaan kova juttu jne, mutta annetaan sen nyt kuitenkin olla. Tosin uutta maalibiisiä voisi kyllä jo alkaa metsästämään, Dogit on jo kuultu.

just se, "hifki tulee stadista, muiden kandee vapista", siinä on sitä jotain. raflaava, ylikorni kasarimeininki ja juustoinen laulaja. Ja samoin "kivikovassa". Kunhan nyt olisi jotain muuta kuin bajamiehet, jotain muuta olisi löydettävä.
 

TheTuoppi

Jäsen
Viime kaudella olin erittäin jyrkästi "kivikova kiekko-espoon" kannalla, mutta en enään. Oli todella hauska nähdä vittuuntuneiden kalpa-fanien reaktioita aina Bluesin maalin jälkeen. Vaikka laulu minua ärsyttääkin, niin se ärsyttää varmasti tuplasti enemmän myös vieras-faneja ;)
 

Larkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Baarimikko kirjoitti:
Sumutorvi + Rock And Roll, Part 2 = Mahtava yhdistelmä ;) Toivon mukaan olisi tuollainen tulevaisuudessa.

Sumutorvi pitää ehdottomasti säilyttää. Who let the dogs out:kin näyttää syöpyneen jo osan Espoolaisten sydämiin ja he jo lauleskelevat sitä katsomoissa. Pitäisköhän sitä silti vaihtaa??
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näinpä äsken neloselta hassun pesuainemainoksen, jossa Bluesin maalilaulu soi taustalla. Eikä se likainen koira sitä hassuksi tehnyt, vaan se kommentti "koska tämä ei ole tavallista..." :)

Taitaa olla aika fiftysixty, että onko mainoksen suunnittelija tehnyt tietoisen biisivalinnan.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
#12 kirjoitti:
Näinpä äsken neloselta hassun pesuainemainoksen, jossa Bluesin maalilaulu soi taustalla. Eikä se likainen koira sitä hassuksi tehnyt, vaan se kommentti "koska tämä ei ole tavallista..." :)

Taitaa olla aika fiftysixty, että onko mainoksen suunnittelija tehnyt tietoisen biisivalinnan.

Olipas taas hauskasti keksitty HIFK-fanilta. Ottaen vielä huomioon sen, että Blues teki jopa 5 maalia vähemmän kotiotteluissa kuin HIFK.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
SSee kirjoitti:
Olipas taas hauskasti keksitty HIFK-fanilta. Ottaen vielä huomioon sen, että Blues teki jopa 5 maalia vähemmän kotiotteluissa kuin HIFK.
Noh noh. Kyllähän meidän pitäisi jo tietää ettei #12:lla ole mitään muuta kuin provottavaa tähän osioon. Viisampi voisi tietty kysyä miksi tänne (siis Blues-osoioon) yleensä kirjoittelee kun mitään järkevää asiaa ei koskaan ole?
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SSee kirjoitti:
Olipas taas hauskasti keksitty HIFK-fanilta. Ottaen vielä huomioon sen, että Blues teki jopa 5 maalia vähemmän kotiotteluissa kuin HIFK.

Ja sieltä tuli tilastotosikon vastaisku kolmessatoista minuutissa. Näitkö itse tuon mainoksen? Eikö siinä ollut sinusta mitään hauskaa? Ja mitä tulee tähän maalilauluaiheeseen, niin tässähän se valmiin biisin valinnan riski konkretisoituu. Jotain hunajatahunajata-renkutusta tai kärpätonterästäjuttuja tuskin pusketaan valtamediaan "asiayhteydestään" irrallaan..... Osa brändinhallintaa, minusta. No, eiköhän Tomppa hoida teillä kohta tämän puolen asiat kuntoon.

EDIT: Ja Nikke hei, sun viestissäshän sitä substanssia palstaveljiä varten sitten olikin?
 

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TheTuoppi kirjoitti:
Viime kaudella olin erittäin jyrkästi "kivikova kiekko-espoon" kannalla, mutta en enään. Oli todella hauska nähdä vittuuntuneiden kalpa-fanien reaktioita aina Bluesin maalin jälkeen. Vaikka laulu minua ärsyttääkin, niin se ärsyttää varmasti tuplasti enemmän myös vieras-faneja ;)

Hyvin totta. HIFK:n biisin ohella ainut, jonka kuuleminen ottaa oikeasti päähän. Esimerkiksi Ilvestä vastaan ei päästetty maali niin kamalasti harmita, kun voi jammailla hyvän rockin tahdissa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
#12 kirjoitti:
EDIT: Ja Nikke hei, sun viestissäshän sitä substanssia palstaveljiä varten sitten olikin?
Sanoisin että yhtä paljon kuin kaikissa sinun Blues-osioon kirjoittamissa viesteissä yhteensä.

Itse asiaan; edelleen hiuksista juuri sinne tuo Who let the dogs out.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nikke kirjoitti:
Itse asiaan; edelleen hiuksista juuri sinne tuo Who let the dogs out.

Sun toikaan asias ei olis päätyny tähän ketjuun, ellen mä olis nostanu sitä ylös (syyskuulta), Do'h!!!1!!!111!

Ja jos minä saisin äänestää asiasta (Mitä nyt ilmeisesti kuningas-niken mielipiteen johdosta en saa, nyyh nyyh!), niin palauttaisitte sen kivikovan, nimen ja logon. Jussi saa jäädä - vai saako näin sanoa, nikke?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
#12 kirjoitti:
Sun toikaan asias ei olis päätyny tähän ketjuun, ellen mä olis nostanu sitä ylös (syyskuulta), Do'h!!!1!!!111!

Ja jos minä saisin äänestää asiasta (Mitä nyt ilmeisesti kuningas-niken mielipiteen johdosta en saa, nyyh nyyh!), niin palauttaisitte sen kivikovan, nimen ja logon. Jussi saa jäädä - vai saako näin sanoa, nikke?
No, jokainen joka näitä keskusteluja on seurannut tietää mun mielipiteeni ko kappaleesta joten mitäs sitä turhaan toistelemaan. Samoin nimestä ja logosta olen ainakin omat mielipiteeni sanonut muissa ketjuissa mutta hienoa että sinultakin löytyi ihan oikeita mielipiteitä vaikka marttyyriksi heittäydyitkin. Sitten kun vielä opit kirjoittamaan toisten nimimerkit oikein - mikä ei ole paljoa vaadittu - saat varmaan ihan keskusteluakin aikaiseksi. Mun osalta tää olkoot tässä, ei liity enää aiheeseen millään tapaa.
 

Tacco

Jäsen
#12 kirjoitti:
Sun toikaan asias ei olis päätyny tähän ketjuun, ellen mä olis nostanu sitä ylös (syyskuulta), Do'h!!!1!!!111!

Ja jos minä saisin äänestää asiasta (Mitä nyt ilmeisesti kuningas-niken mielipiteen johdosta en saa, nyyh nyyh!), niin palauttaisitte sen kivikovan, nimen ja logon. Jussi saa jäädä - vai saako näin sanoa, nikke?

Ja nyt sä olet ylpeä itsestäs? Aploodit ja suuret! Sillä moni henkilö ei tuohon pystyisi. Mutta tämä oli hieno saavutus! Noniin, menisinköhän taas asiaa ...? Kyllä menen ... Olisiko tämän tyytyväisen IFK-fanin aika palata omalle osiolle, täältä provoamasta. Kiitos. Sainpahan taas jäädyttyä!
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poissa.
Who let the dogs out???

Vaimon kanssa syntyneen kinan johdosta nostan tämän ketjun ylös, ja kysyn paremmin tietäviltä palstaveljiltä: mikä oli se kausi, kun tämä Bluesimme nykyinen maalirenkutus otettiin käyttöön???
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vaimon kanssa syntyneen kinan johdosta nostan tämän ketjun ylös, ja kysyn paremmin tietäviltä palstaveljiltä: mikä oli se kausi, kun tämä Bluesimme nykyinen maalirenkutus otettiin käyttöön???

Tässä maalissa keväältä 2003 ainakin kyseinen biisi soi, mielestäni oli tuolloin ensimmäistä kautta. Voin olla väärässäkin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Milloin tuli Air Finland sponsoriksi? Muistanko ihan väärin vai eikö molemmat tullut about samoihin aikoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös