Ihmettelyketju

  • 6 381 774
  • 38 790

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmettelen tässä, että kuka jaksaa lukea toisten kirjoittajien kilometrin pituisia listoja jostain heidän omistamista dvd-elokuvista.

Minä. Ensinnäkin sieltä saattaa löytyä jotain sellaisia elokuvia joita ei muistanut oleva olemassakaan ja jotka sitten pitää siirtää sieltä omalle ostoslistalle. Toiseksi kiinnostaa vaan ihan tietää minkälaisia elokuvia ihmiset katsovat, DVD-kokoelmankin perusteella saa aina selville jotain ihmisestä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
DVD-kokoelmankin perusteella saa aina selville jotain ihmisestä.

Kyllä, munan koko tulee ilmi.

*****

Itse ihmettelen myös sitä kuka on niin urpo että ottaa tietokoneen mökillensä mukaan. Ja minä luulin olevani nettiaddikti...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itse ihmettelen myös sitä kuka on niin urpo että ottaa tietokoneen mökillensä mukaan. Ja minä luulin olevani nettiaddikti...

Valitettavasti on pakko ainakin näin loma-aikana, kun on tehtävä duunipäivystystä. 3G-yhteyden avulla tuo onnistuu ihan normaalisti.

Nettiä en mökillä käytä, mutta lapset katsovat aamuisin lastenohjelmat läppärin ja USB-digiboksin kautta. Sinä aikana minä saan keskittyä nukkumiseen ja aktiviteetteihin emännän kanssa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina vaan jaksaa ihmetyttää, että miksi suomalaisilla ja venäläisillä miehillä on tapana käyttää sukkia sandaalien kanssa.
 

julle-jr

Jäsen
Aina vaan jaksaa ihmetyttää, että miksi suomalaisilla ja venäläisillä miehillä on tapana käyttää sukkia sandaalien kanssa.
Jos Suomessa ja Venäjällä on niin kylmä, että sukkia on hyvä käyttää ja jos kuitenkin mukavuussyistä kävelee sandaaleissa, niin ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, eikä siitä ainakaan mitään haittaa ole.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihmetyttää, että täällä on nyt kesälomien aikaan melkosen v*ttuuntuneen olosta porukkaa.. Porukka on virtuaalisesti toistensa kurkuissa kiinni.. Eipä nyt kovin hyvät kesälomakelit oo, joten ehkä se sitten ottaa kaaliin?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
DVD-kokoelmankin perusteella saa aina selville jotain ihmisestä.
Kyllä, munan koko tulee ilmi.
Hmm, pannaanko mies testiin? Mulla on ~10 osto-DVD:tä ja olisko 3-4 piraattia päälle. Pystytkö antamaan centtimitan tuosta vai pitääkö niputtaa leffat? Jos pitää niin ulkomuistista menee: Sormusten herra * 3 , Terminator * 3, Austin Powers * 3 + sit pari halpaa Anttilan ale-korista..ja ne piraatit on sit niin huonoja ettei edes viitsi listata.

Tai...laita eka yv:llä mulle että millainen arvio? Jos reilusti yläkanttiin niin ei haittaa :D
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ihmetyttää, että täällä on nyt kesälomien aikaan melkosen v*ttuuntuneen olosta porukkaa.. Porukka on virtuaalisesti toistensa kurkuissa kiinni..
Jos noita pieniä mielipide-eroja kiekkokeskusteluissa tarkoitat, niin kannattaa muistaa, että kiekko tippuu jäähän vajaan 3½ vrk:n kuluttua Raumalla, ja siitä se kausi sitten polkaistaan käyntiin. Sanoisinko, että tässä haetaan vaan niitä viime hetken asetelmia sille, kuka on kuka.
Eipä nyt kovin hyvät kesälomakelit oo, joten ehkä se sitten ottaa kaaliin?
Ei ole hyvät kelit kenellekkään, olkoon sitten lomalla tahi ei. Vettä tulee nytkin, kuin esterin perseestä, ja aina välillä ukkonenkin muistuttaa olemassaolostaan.

Ihmettelenkin niitä ilmatieteenlaitoksen ennustuksia toukokuussa, että tämä kesä tulisi olemaan keskimääräistä lämpimämpi. Ei ainakaan toistaiseksi asia näytä olevan lähelläkään sitä ennustetta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ihmettelenkin niitä ilmatieteenlaitoksen ennustuksia toukokuussa, että tämä kesä tulisi olemaan keskimääräistä lämpimämpi. Ei ainakaan toistaiseksi asia näytä olevan lähelläkään sitä ennustetta.

Ihmettelen itsekin samaa. Justiinsa Kerhon ketjua lukiessani, tajusin myös että Pitsiturnaus pelataan ensi Perjantaina, eli eletään Heinäkuun loppua. Perkele missä välissä se Kesä oli?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pystytkö antamaan centtimitan tuosta vai pitääkö niputtaa leffat?

Saanen vastata Awen puolesta: viisi senttiä sisäänpäin.

Ihmettelen, miksi muka oli pakko pitää loma heti juhannuksen jälkeen, jotta saadaan pari projektia käyntiin, ja silti istun toista päivää yksinäni toimistolla.
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Saanen vastata Awen puolesta: viisi senttiä sisäänpäin.

Ihmettelen, miksi muka oli pakko pitää loma heti juhannuksen jälkeen, jotta saadaan pari projektia käyntiin, ja silti istun toista päivää yksinäni toimistolla.

Ohkasiksi on nykypäivän levyt menneet.

Sun pitää painaa duunia siel eikä ihmetellä miksi olet yksin siellä. Niin minäkin teen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hmm, pannaanko mies testiin? Mulla on ~10 osto-DVD:tä ja olisko 3-4 piraattia päälle.

Pannaan vaan. Tallinnan reissut ja sieltä haetut piraatit ainakin kasvattavat kokoa reippaasti. Paitsi krapulapäivänä. Jos taas piraatti on netistä impattu...pienenee...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla metroissa ja ratikoissa ja muissakin julkisissa paikoissa näkee yllättävänkin monella nuorella olevan mp3-soitin, tai siis ainakin niistä korvaan menevistä nörttinaruista päätellen. Mulla on vielä tänäkin päivänä melko vaikeaa ottaa edes kännykkää esille jossain ihmisten ilmoilla ilman ettei hävettäisi yhtään. Ja sitäkin oon ihmetellyt, kun suurin osa kavereistakin on jo kehdannut hommata niitä litteitä näyttöjä. Eikö siinä vaiheessa olis jo ihan sama ostaa se xboxikin ja farkut kainaloissa pelailla niitä kaiken maailman turtleseita ja muutenkin myöntää heittäytyneensä kokonaan noloimpaan osaan väestöstä. En voi ymmärtää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En voi ymmärtää.
Asioista, joita et ymmärrä, saisi helposti saatanan paksun kirjan. Siispä ei kannata turhaan tuhlata vähäisiä voimavaroja ihmettelyyn. Taidat muutenkin olla pelkkä virtuaalihahmo, mielikuvituksen tuote, joten sinänsä turhaa tekstiä tämäkin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kyllä minustakin olisi aika retro ja cool tempaus vetäistä joku 80-lukulaiset korvalappustereot päälle ja kuunnella Ghostbustersin soundtrackia tai vanhaa hip hoppia, Grandmaster Flash tms...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Asioista, joita et ymmärrä, saisi helposti saatanan paksun kirjan.

Eipä tuo Pete taida ymmärtää minkään muun kuin oluen päälle. Aika väsynyttä on kuitenkin tuo Peten yrittäminen ollut kesän aikana. Liekköhän nörtteily jatkoajassa vienyt terän miehen kirjoituksilta. Toisaalta, kun on lukenut yhden Peten kirjoituksen, niin kaikkien muidenkin juoni on selvillä. Joten ehkä se toistohuumori on vain tullut tiensäpäähän. Ja tämä siis puhtaasti omalla kohdalla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Aina vaan jaksaa ihmetyttää, että miksi suomalaisilla ja venäläisillä miehillä on tapana käyttää sukkia sandaalien kanssa.

Minä taas en käsitä, miksi Suomessa sandaalien kanssa ei saisi käyttää sukkia. Itse kun en pidä esteettisinä hikisiä paljaita jalkoja. Joku taisi mainita aikaisemmin palstalla, että esimerkiksi Ruotsissa sukat on sandaalien kanssa must.

Myös Välimeren maissa näkee paikallisten kulkevan pitkissä housuissa, tummissa sukissa ja sandaaleissa. Turistit, etenkin suomalaiset kulkevat shortseissa ja sandaaleissa, jotka sisältävät paljaat jalat.

Kirsikkana kakun päällä on tietenkin vyölaukku ja pieni digikamera, jonka kanssa kävellään kauas kohteesta ja zoomataan kuvauksen kohdetta sen verran mitä on vetäydytty taaksepäin kohteesta.

Tuota zoomaustakin tosiaan ihmettelen. Järkevämpää on mennä itse lähelle kohdetta, mikäli kohde nyt ei satu olemaan Kuu tai vastaavanlainen kaukotapaus.
 

Erik Loka

Jäsen
Ihmettelen että tilaako joku vielä KotiMikro-lehteä. Todella onneton läpyskä! Jutut on samoja kuin viisi vuotta sitten ja tuo lehden mukana tuleva CD-levykin on jo hieman eilinen.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Mitä vittua? Ovat sekoilleet vissiin aika pahasti firman palkanlaskennassa, koska palkkanauhan perusteella olen ansainnut monta sataa euroa enemmän kuin olisi pitänyt. Varmaan korvaus henkisestä kärsimyksestä.
 

J.Petke

Jäsen
Mitä vittua? Ovat sekoilleet vissiin aika pahasti firman palkanlaskennassa, koska palkkanauhan perusteella olen ansainnut monta sataa euroa enemmän kuin olisi pitänyt. Varmaan korvaus henkisestä kärsimyksestä.

Eikä kyse ole mistään lomarahoista?

Pidät tilillä muutaman kuukauden ja jos vieläkään kukaan ei kysele perään niin sileäksi vaan. Toki riippuu siitä, että kuinka paljon pidät työnantajastasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös