Vitutusketju

  • 10 558 208
  • 56 140

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa tuo nainen joka tuli kotiin lasten kanssa vaunulta ja alkoi heti vittuilemaan siitä kun olin siivonnut huonosti. Perkele, taas unohtui että minulla oli koko viikonloppuna vain pari tuntia aikaa olla kotosalla ja silti imuroin koko kämpän ja luuttusinkin sen mitä ehdin ennenkuin tartti taas lähteä liikkeelle.

Ja sitten tuo perkele tulee kotiin ja aloittaa heti haukkumisen siitä miten kamalaa on tulla likaiseen kotiin ja miten en ole yrittänyt. Vittu kun ei sille mene jakeluun että jos olen 16 tuntia töissä tarttee joskus nukkuakin.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Vituttaa tuo nainen joka tuli kotiin lasten kanssa vaunulta ja alkoi heti vittuilemaan siitä kun olin siivonnut huonosti.

Minusta nämä korkin avautumiset tänne vitutusketjuun ovat aina parhaimpia. Jos totuus on tuo mitä kirjoitit, niin miten jaksat elää tuossa suhteessasi? PS kai pääset vielä huomenna jatkamaan töitäsi niin ei tarvii katella akkaa?

Minua vituttaa akattomuus.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No kyllä mua sitten ainakin vituttaa, jos joku toinen pokaa vitutusketjusta itselleen naisen. Että mulle kanssa tai haistakaa vittu.

Ja oikeaa vitutusta aiheuttaa se, että huomenna on taas maanantai, mikä tarkoittaa sitä, että edessä on jälleen uusi viikko hiilikaivoksilla. Vemppasaikke olisi enemmän kuin paikallaan, mutta kun ei moraali anna periksi. Vituttaa olla joissakin asioissa näinkin suoraselkäinen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No kyllä mua sitten ainakin vituttaa, jos joku toinen pokaa vitutusketjusta itselleen naisen. Että mulle kanssa tai haistakaa vittu.

Tänne kans! Mieti nyt tilannetta jossa joku tulee kehumaan kuinka iski naisen Särkänniemen possujunasta ja sanoo että pistä paremmaksi, niin jannu tuumaakin siihen että mä iskinkin naisen jatkoajan vitutusketjusta!

Mutta joo, vituttaa kun viikonloput menee aina niin nopeasti ja huomenna taas maanantai, plääh! Lisäksi vituttaa kun tietää että työt loppumassa 12.7. Hassua sinänsä että vituttaa mennä töihin, mutta vituttaa myös että työt loppuu.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Oikeastaan kaikki. Tänään ei taas sujunut mikään minkä olisi pitänyt sujua. Lisäksi huomenna on maanantai ja kaiken huipuksi Handanin surkuhupaisa 7800-digiboksi keksi äsken ilmoittaa, että "Kiintolevyä ei löydy". Eihän siellä taas ollutkaan kuin paljon tallennettua tavaraa.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisätään myös itselle tuo akattomuus.

Kaikki muu alkaa olla kondiksessa, mutta vielä kun sais jonkun naisen tuohon vierelle, niin alkais elämä olla mallillaan. No, odottavan aika on pitkä.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Parisuhteen kariutuminen ilman, että mulle kerrotaan miksi näin kävi. Tuntunut uskomattoman pahalta kohta viikon.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
On teillä pienet murheet!

Itsehän suorastaan pakahdun/-duin viikonlopun vitutuksesta, kun oli pitkästä aikaa kelit ajella beeämveellä katto auki ja olin niin kipeä (mutten köyhä), ettei yksinkertaisesti uskaltanut kuin lauantaina leuhottaa kaupungilla katto auki ja skorata pimppiä. Vittu!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mitään henkilökohtaista dee_snyderia kohtaan, mutta tuosta vaan tuli mieleen, että vituttaa kaikki Saksasta uitetut neonväreihin maalatut pappabetalar subbaribuumbuum- bemarit. Ja samalla säälittää, kun auton omistaja on ottanut kärryn täyteen moponkorjaajaviiksisiä kavereitaan kaupunkiajelulle. Scoreta siinä pimppiä sitten, kun on auto täynnä pojankloppeja nyökyttämässä päätään e-typen tahtiin luu viileästi karmilla huilaten.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Parisuhteen kariutuminen ilman, että mulle kerrotaan miksi näin kävi. Tuntunut uskomattoman pahalta kohta viikon.
Itselläkin käynyt noin. Kyseinen henkilö vain ilmoitti, että "se on ohi" ja hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Tämä tapahtui reilu vuosi sitten. Kaupungilla pari kertaa nähnyt ja moikannut siinä se.

Mutta se on vain pakko hokea tähän sitä samaa mitä aina.
Ajan kanssa se menee usko pois. Vaikka nyt tuntuukin kurjalta, niin kyllä se pikku hiljaa alkaa pyyhkiytymään.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Ei mitään henkilökohtaista dee_snyderia kohtaan, mutta tuosta vaan tuli mieleen, että vituttaa kaikki Saksasta uitetut neonväreihin maalatut pappabetalar subbaribuumbuum- bemarit. Ja samalla säälittää, kun auton omistaja on ottanut kärryn täyteen moponkorjaajaviiksisiä kavereitaan kaupunkiajelulle. Scoreta siinä pimppiä sitten, kun on auto täynnä pojankloppeja nyökyttämässä päätään e-typen tahtiin luu viileästi karmilla huilaten.

Sanoppa muuta. Itseänikin vituttaa nämä bensalenkkariammarit joilla ei ole mitään tyylitajua tai kunnioitusta tuota saksalaisen insinöörityön taidonnäytettä kohtaan.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
No vituttaahan se olla klo 4.45 himassa semikännissä, äsken kuppilasta kotiutuneena. Yksin. Rahat on juotu ja loput tuhlattu. Neljä päivää palkkaan, rahaa noin kolme euroa. Pullotkin on jo palautettu kauppaan saatana.

Niin ja se akattomuus. Missä _ne_ naiset on? Kyllä jumalauta mullekin pitäisi joku liietä, mutta kun ei. Kun on vielä niin saatanan saamaton ja ujo niin iske siinä sitten naisia. Tahtoo jonkun tohon.

Kiitos ja anteeksi.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Niin ja se akattomuus. Missä _ne_ naiset on? Kyllä jumalauta mullekin pitäisi joku liietä, mutta kun ei. Kun on vielä niin saatanan saamaton ja ujo niin iske siinä sitten naisia. Tahtoo jonkun tohon.

Sama vika. Itse olen todistanut aika hyvin todeksi tämän vanhan väittämän: Aina saa haluta, mutta aina ei saa sitä mitä haluaa. Eipä siinä, kesä on alkamassa ja eihän sitä tiedä, mihin tässä vielä kesän aikana törmää. Nimim. Kelpais mullekkin.

Itse ketjun aiheeseen.. Vituttaa nuo töhöt ihmiset liikenteessä, siellä kun tulee aika usein liikuttua. Eiköhän siellä joka reissulla joku aja 100 km/h alueella 80 km/h tai sitten rekan perässä on mukava jono jonka perässä saa köröttää, kun letkan pituudesta johtuen ei näe kunnolla eteensä.

Eipä tähänkään voi todeta muuta kuin, että elämä on.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Neljä päivää palkkaan, rahaa noin kolme euroa. Pullotkin on jo palautettu kauppaan saatana.
Hieman sama homma, mutta mulla on rahaa tilillä muistaakseni jopa vitosen verran. Noh, huomiseksi on vielä safkaa ja meneehän se pari päivää syömättäkin. Tai niin no, ostaahan tolla vitosella jauhelihat ja makaronit, joten no worries. Olis silti kiva, jos ne massit edes joskus riittäisi seuraavaan tilipäivään asti. Mutta minkäs sille voi, shampanjamaku ja olutlompakko.

Niin ja se akattomuus. Missä _ne_ naiset on? Kyllä jumalauta mullekin pitäisi joku liietä, mutta kun ei. Kun on vielä niin saatanan saamaton ja ujo niin iske siinä sitten naisia.
Kun täällä on aiheesta avauduttu, niin muakin on alkanut vituttamaan akattomuus. Kyllähän niitä saatavilla olisi, mutta ei sellaista, jonka haluaisin. Eikä rima ole edes korkealla, mutta kun ei. Suutani en saa auki minäkään, jos pitäisi mennä tekemään tuttavuutta jonkun uuden kasvon kanssa. Itsehän olen mitä parhain seuramies, mutta vasta siinä vaiheessa kun se jää on jo murrettu. Eikä se tunnu murtuvan oikein koskaan. Ehkä en vaan osaa.

Niin ja vituttaa se duunikin edelleen. Enää neljä päivää seuraavaan vitutuksettomaan aamuun.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen tässä kohta kolmisen kuukautta itkenyt freelancehommien palkan perään, ei saatana kuulu sitten millään. Vituttaahan tällainen, sitä pikkuisen odottaa jo että pääsee elämään.

Itse odotan parilta asiakkaalta maksua. Ei mitään megalomaanisia summia mutta saisi taas itse maksettua muutamia yrityksen laskuja. Tää on niin tätä saatanan noidankehää, että laittaa vituttamaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös