Muiden joukkueiden fanit: kumpaa kannatat finaaleissa?

  • 10 405
  • 109

Muiden joukkueiden fanit: kumpaa kannatat finaaleissa?


  • Äänestäjiä
    468

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Olulaisten kavereiden takia on tullut usein sympattua Kärppiä, mutta nyt kotkasydän kääntää vaakakuppia Bluesille. Ja syy on tietysti Oskar Osala. Kovin vaasalaiskiekkoilija heti Håkan Hjerpen, Jukka Sepon ja Patrik Westerbackin jälkeen.
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Vaikka en liiga hirveästi seurailekaan, niin kaikki sympatia lähtee Espooseen. Kärppäleirissä tuo mestaruus ei olisi mikään uusi juttu, joten mielellään katson kun lupaukset Osala ja Lehtonen nostelevat maljaa.

Itse olen aina vastaavissa tilanteissa sen altavastajaan puolella.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Kärpät on sen verran usein kannua viime vuosina nostelleet, että jopa Jokereille mestaruuden tällä kaudella ennemmin soisin kuin Kärpille. Eli ääni Bluesille myös täältä suunnasta.

Tämän kauden Bluesiahan on jopa helppo sympatiseerata toisin kuin aikaisempina vuosina, kiitos pahimman tuhlailun lopettamisen ja junnujen sisäänajon. Lisäksi Petri Matikaisen tyylissä ja kommenteissa viehättää jokin...
 
Viimeksi muokattu:

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kannatan vähemmän aikaisempaa menestystä saanutta joukkuetta eli Bluesia.
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Tämän kauden Bluesiahan jopa helppo sympatiseerata toisin kuin aikaisempina vuosina, kiitos pahimman tuhlailun lopettamisen ja junnujen sisäänajon. Lisäksi Petri Matikaisen tyylissä ja kommenteissa viehättää jokin...
Olen ehdottoman sama mieltä. Minä olen jopa saanut huomata tuulettavani Bluesin menestykselle sohvan pohjalla - ainakin puoli tosissani. Osaltaan syynä on myös asetelma, jossa oli/on vastassa Jokerit ja Kärpät sekä se, että joukkueen näkee oikeasti tahtovan menestystä kovan yrityksen jälkeen niin kovasti, ja viimeinkin sen tuottavan myös kaivattuja onnistumisia. Vilpittömästi, jyrätkää ne Blues!
 

Evander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bluesille vilpitön tuki täältäkin. Hieno joukkue ja Kärpät nyt on muutenkin niin vastenmielinen joukkue, etten sitä tule ikinä kannattamaan missään yhteydessä. Taas aukeaa vanhat haavat, perkele...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastaukseni on miettimättä Blues. Kerralla pohjaan asti ja puolen Suomen ikiomalle joukkueelle luu kurkkuun.

Muutenkin olen tällaisissa tilanteissa aina altavastaajan puolella ja niin olen nyttenkin. Varsinkin kun vastassa on Oulun Kärpät.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
En ole varsinaisesti Kärppiä vastaan, mutta olen kyllä Bluesin puolella.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puolen Suomen Blues. Heh. Ei mutta onhan toi Kärpät nyt jo niin nähty. Blues mestaruuteen!

Aika hyvin kiteytetty eli samaa mieltä.

Neiti-Pesonen ja nokka-Jalonen saavat tänä vuonna tyytyä hopeaan, kun Osala ja kumppanit nappaavat pojan Espooseen. Ja kun joku tähän kuitenkin tarttuu, mainitsen, että kyllähän se Pesonen niitä maaleja osaa tehdä, kunhan vain jäi ärsyttämään Tappara-matsin esitykset.

On muuten hemmetin hienoa nähdä Osalan peliä pleijareissa, runkosarjassa ei tullutkaan liiemmin seurattua. Nuori, fyysinen ja taitava kokonaisuus yhdistyy tässä herrassa, mahtaako tie änäriin aueta kuinka nopeasti?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En äänestä, koska olen jäävi, mutta prognoosini on se, että Bleg jää hopealle kuten Kärpät keväällä 2003 uutuudenviehätyksineen Tapparaa vastaan. Jos olisin esimerkiksi Rymättylästä, äänestäisin Bluesia.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kärpät ja Blues on ihan yhdentekeviä seuroja mulle, mutta saatan jonkun pelin katsoa ja toivon pelien olevan tasaisia, sekä niissä tulevan pieniä ylilyöntejä. Olen neutraali, mutta kannatan ottelukohtaisesti sitä, kumpaa olen veikannut pitkävetoon.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Blues Espoosta, sinne menee sympatiat tässä finaalisarjassa. Ei vaan jaksa aina katsoa tuota kärppälauman juhlintaa vuodesta toiseen, joten olis ihan hyvä, jos Espoo voittais koko paskan.

Itkemään en käy, kävi sitten tässä miten tahansa, mutta symppaan kuitenkin Bluesia tässä.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
En Kärppiä, mutta Tarkkia. Eli siis kuitenkin Kärppiä.
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarvitseeko edes kysyä? En missään oloissa voisi kannattaa ylimielistä "pientä ja sympaattista puolen Suomen seuraa". En niinkään tunne antipatiaa Kärppien pelaajia ja peruskannattajia kohtaan, mutta sitäkin enemmän seura- ja valmennusjohtoa. Lapsellisia öykkärikiukuttelijoita ja ylimielisiä pöhöjä.

Blues!
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jo tarpeeksi voittanut junttiseura vs. Espoon muovi HMV GmbH. Vaikea olla kummankaan puolella, mutta helpompi olla Kärppiä vastaan.

Toivon Kärpille hopeata, mutta ei taida paljon toivomiset auttaa. On se kuitenkin eri tason joukkue kuin mikään muu tässä liigassa. Paras yhdestä olisi Bluesilla saumat, mutta tällä systeemillä väsynyt Blues saa valitettavasti kyytiä. Ei kuitenkaan niin paljon kiinnosta, että matseja TV:stä katsoisin.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bluesin kyydissä tässä on oltu jo seitsemän pelin ajan, miksi siis sitä muuttamaan! Hieno joukkuehenki ja yhteinen tekeminen kantoivat tähän asti, mutta onko Kärpäset jo liian kova vastus? Toivottavasti nähdään hengen voitto materiasta. Kiekko-Espoo!!
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Blues lähinnä vaihtelun toivossa. Aika neutraali kuitenkin olen, kumpikaan joukkue ei herätä suuria tunteita hyvässä eikä pahassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös