Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 366 624
  • 5 434

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Elisha Cuthbert. Se nainen suorastaan tihkuu seksiä. Millä helvetillä Sean Averyn näkönen jätkä on saanut mimmin pokattua? Ihmeellinen on elämä.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Kyllä Elisabethi oli munkin suosikki noihin aikoihin. Enemmän kyllä tuli kyllä kateltua ”Leaving Las Vegas”:sia, joka on todella hyvä leffa vaikka siinä onkin pääosassa Nicolas Cage. Täytyy sanoa että kyllä on Shue osannut vältellä hyviä leffoja sen jälkeen aika lahjakkaasti, kun ei ole viime aikoina silmiin osunut…
Täytyy peesata täysin. Juurikin The Saintin ansiosta Shue iski minuunkin lähtemättömän vaikutuksen ja yhtä lumoissa kyseistä leffaa edelleenkin katselee.
 

laiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta kyllä Catherine Zeta-Jones on kyllä vieläkin sellainen nainen että varmasti lähtis jalat alta jos livenä tapais. On se Michael Douglas vaan onnekas paskiainen. :)

Ehdottoman sama Zeta-Jonesin kohdalla. Tosin on tainnut valitettavasti nähdä kirurgin veistä hänkin.

Sharon Den Adel on kyllä kanssa sellainen mamma, mikä saa ainakin mun jalat menemään alta. Livenä ehkä vielä parempi kuin kuvissa.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elisha Cuthbert. Se nainen suorastaan tihkuu seksiä. Millä helvetillä Sean Averyn näkönen jätkä on saanut mimmin pokattua? Ihmeellinen on elämä.

Elisha on HFBoardsin mukaan (hymiö) nykyään Dion Phaneufin kanssa. Elisha on muuten Calgarystä, joten ihmekös tuo, että seurustelee Flames-pelaajan kanssa. :-D
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No sittenhän tuota vasta joutuukin ihmettelemään että millä helvetillä Phaneufin näköinen jätkä on saanut mimmin pokattua? Ihmeellinen on elämä... ;)
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
No sittenhän tuota vasta joutuukin ihmettelemään että millä helvetillä Phaneufin näköinen jätkä on saanut mimmin pokattua? Ihmeellinen on elämä... ;)
Kaikki NHL:ää seuraavat tietävät, että Dion Phaneuf ja Miikka Kiprusoff käyvät yhdessä radalla. Kyllä Kiprusoffin klaanin poikain rinnalla onnistaa vähän huolimattomastikin viimeistellyn naamavärkin omaavaa hlöä.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Elisha on siis taas näköjään vaihtanut miestä, tietääkseni juuri seurusteli Canadiens- puolustaja Mike Komisarekin kanssa. Ilmeisesti Cuthbertin kaatamiseen vaaditaan NHL-sopimus.

Ettei vallan off-topiciksi mennä niin pitää mainita ketjun aiheeseen liittyen neito nimeltä Katherine Heigl. Näytellyt muun muassa sarjassa Grey's Anatomy ja elokuvassa Knocked Up.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Meikäläisen perustama ketju on näköjään saanut ilmaa siipiensä alle. Olin varma sillon joskus että tää on tuhoon tuomittu panopanoketju.

Hyvähän tästä tuli. Asiallista. Hooray for boobies!
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Kate Hudson.

Perhana vieköön. Olen kyllä aiemmin katsonut ko. naisen elokuvia ja pistänyt merkille kuinka kaunis hän on, mutta tällä viikolla Sinä, minä ja Dupree -elokuvan nähtyäni kasvoi aiemmat olettamukseni naisen kauniista ulkonäöstä jälleen useamman pykälän. Todella miellyttävännäköinen nainen on kyseessä, siinä on vaan sitä jotain.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässä Salaisia kansioita tiiraillessa on yksinkertaisesti todettava, että tuon ajan Gillian Anderson on/oli kyllä ihan hemmetin upeannäköinen nainen, saa ainakin meikäläiseltä jalat alta.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Sini tuossa ylempänä kyllä sytytti meikäläisenkin melko hyvin. Mutta on eräs nainen, joka on jo useiden vuosien ajan sytyttänyt omalla ihanalla naiseudellaan. Sirpa Selänne on sellainen ihminen, josta olen siitäkin kateellinen Teemulle (kuva ei anna parasta mahdollista kuvaa Sirpasta). Kaikinpuolin todella hyvännäköinen nainen, todellakin.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Tähtityttö Sini. Minkäs teet, isot rinnat sytyttävät aina!

Ikä: 17 - Parasta minussa on vartalo

Vähän turhan helpolla päästää, kun paljastaa heti kortit. Itse olisin ilman tuota kommenttia luullut, että hänen paras puolensa on partaveitsenterävä äly.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Makunsa kullakin. Eihän siinä mitään, jos isot rinnat on ainoa kriteeri. Sinillä on naama täysin tavallinen ja kroppa ei todellakaan mikään erikoinen. Siis kokonaisuutena.

"Täysin tavallinen kroppa ei todellakaan mikään erikoinen" "kokonaisuutena"

Mua kiinnostais tietää, minkälainen kroppa on erikoinen? Koska eihän tuo todellakaan ole kokonaisuutena mikään "tavis"-kroppa.
 

scholl

Jäsen
Sanoisin, että näyttää maalaiselta. Ei ole kyllä juhlimista. Aina saa sydän sykkyrällään pelätä, että mitä näistä linkeistä paljastuu. No nyt oli perusnauta. Ei mitenkään oksettava onneksi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tässä yhteydessä erikoinen=hyvä, erinomainen. Eihän toi mikään tavis-kroppa ole noiden hinkkien takia, mutta se ei tee siitä hyvää kroppaa.

... etenkään kun liiveissä näkyy olevan lisättyä täytettä vaikka muillekin jakaa.

Mitä ketjun aiheeseen tulee, yrittäisin Jo Anne Knowlesin pöksyihin, jos olisin mies. Jaa miksi? Koska ei tarvitsisi pelätä, miltä se näyttää seuraavana aamuna ilman meikkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös