Vitutusketju

  • 10 562 718
  • 56 143

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Perkeleen velliperse-jyp! Ilves ja Pelicans sentään haluavat pelata kotiyleisölleen ja mennä välieriin. KIITOS NIIN VITUSTI TÄSTÄKIN KAUDESTA! Yhtä helvettiä kyllä tämä JYPin kannatus, aina pitää hävitä playoff-sarjat. Samanlainen vitutus oli viimeksi kun JYPille tyypilliseen tapaan perseiltiin 02-03 kaudella Kärppiä vastaan puolivälieräsarja vaikka johdettiin 3-1. Eikö meille voitaisi joskus oikeasti suoda menestystä???
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Asun Jyväskylän yhdessä opiskelija kaupunginosista. Ja pelin jälkeen törmäsin muutamaan ilotuliteita ampuneesseen puolituttuun. Jotka kysy: "Vituttaako?"
 

Salama44

Jäsen
Vituttaa Risto Reippaan pläyoff-kiekko ja asenne siihen. "Meillä on vain hyviä vaihtoehtoja, joko alkaa kesäloma tai sitten pelit jatkuu". Ei jumalauta jos tuolla asenteella lähdetään pudotuspelien ratkaisuotteluun niin voi hyvää päivää.
Dufva oli tosiaan aika pihalla kun puhui erätauollakin siitä, että katsotaan ansaitaanko me se viides peli. Ei helvetti, viides peli oli ansaittu jo aikoja sitten ja nyt piti ottaa se kolmas voitto ja mennä seitsemänteen peliin.
 
Eikö meille voitaisi joskus oikeasti suoda menestystä???

Hei, tehän ootte kuin SaiPa!

Itseäni vituttaa se, kun taaskaan sinne mitalitaistoihin ei päässyt yhtään sellaista joukkuetta, jota siellä ei olla ainakaan liikaa nähty menneinä vuosina. No joo, kohta joku varmaan tulee sanomaan että Tappara ja Blueshan siellä ovat, joten älä valita. Mutta nehän ovat jo niin suuria valmiiksi. Eli suoraan jos sanoo niin vituttaa JYP:n, Ilveksen ja Pelicansin putoaminen.

Kai se on sitten hyväksyttävä, että ne parhaat sinne pääsi, mutta olisi ollut piristävää nähdä joku suurempi yllätys näissä. Kyllähän siihen mahdollisuudet oli, mutta...

Kannatan Blues-Tappara finaalia!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kevään suurin ja kaunein pyöräilyklassikko Milano-San Remo on käynnissä eikä tule suoraa feediä niin mistään! Juorosportillakin vasta kuuden aikaan joko kämänen kooste, ei jumatsukka! Lisäksi vituttaa eräät ns. ystävät. Ei terve, mitä toimintaa..
 

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Kevään suurin ja kaunein pyöräilyklassikko Milano-San Remo on käynnissä eikä tule suoraa feediä niin mistään! Juorosportillakin vasta kuuden aikaan joko kämänen kooste, ei jumatsukka! Lisäksi vituttaa eräät ns. ystävät. Ei terve, mitä toimintaa..

Ainakin myp2p näyttää et lähetys olisi alkanut tunti sitten?
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ainakin myp2p näyttää et lähetys olisi alkanut tunti sitten?
Johan tuo loppui aika päivää.. Onneksi Eurosport 2 sentään näytti pari tuntia livenä - ne tärkeimmät hetket..Kova oli kilpailu ja Kellu jälleen kärkikahinoissa mukana..
 
Vituttaa vitun Sampopankin nettipankki. Koko päivän olen hautonut ajatusta pienestä pokeripelistä illalla, noh pelitilillä ei ole rahaa, jaahas siirretäänpäs sinne sitten pätäkkää.. jaahas, eihän se nettipankki ole toiminnassa, sinne meni pokeripelit.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ja tämä nettipankin toimimattomuus pääsiäisenä taisi tulla teille täytenä yllätyksenä?

Todellakin! Voisivat vittu pitää konttorit ja nettipankin auki koko pääsiäisen ajan vaikka sitten meidän muutaman yksilön hyvinvoinnin puolesta. Muutenkin vituttaa koko Sampopankki. En ole koskaan ollut tyytyväinen siihen. Sitten vituttaa oma itseni kun en ole saanut aikaan vaihtaa pankkia. Vittu että voi pientä ihmistä vituttaa tämä epäreilu maailma.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vittu että voi pientä ihmistä vituttaa tämä epäreilu maailma.
Maailma on epäreilu paikka olla ja elää, senhän tietävät kaikki. Jos se vituttaa, niin kannattaa muuttaa jonnekin muualle asumaan.

Aika hyvin tuota Sampopankin nettipuolen tilapäistä sulkua on ymmärtääkseni tiedoitettu, kun itsekin olen siihen törmännyt moneen otteeseen, vaikka en ole edes pankin asiakas.

Pelkkää sääästöähän se on, jos rahat jäävät kiinni tilille, eikä niitä pääse kuluttamaan, joten ei siitä kannata ottaa hernettä nenään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä muita kuin Osuuspankin asiakkaita. Mitä vitun järkeä on roikkua joko pääosin ruotsalaisen (Nordea) tai epävakaan suomalaisen pankin, kuten Sampon asiakkaana?

Vituttaisi muakin olla nettipankin ulottumattomissa varsinkin nyt nettipelisesongin aikana.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä muita kuin Osuuspankin asiakkaita. Mitä vitun järkeä on roikkua joko pääosin ruotsalaisen (Nordea) tai epävakaan suomalaisen pankin, kuten Sampon asiakkaana?

Vituttaisi muakin olla nettipankin ulottumattomissa varsinkin nyt nettipelisesongin aikana.
Sampon asiakkaana olen tässä ollut jo yli 5 vuotta ja tyytyväinen olen. Pokerirolli on tehty kestämään ja se kestääkin. Uusia talletuksia ei tarvita. En ymmärrä Uleåborgin vitutusta...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todellakin! Voisivat vittu pitää konttorit ja nettipankin auki koko pääsiäisen ajan vaikka sitten meidän muutaman yksilön hyvinvoinnin puolesta..

Pakko kysyä, että miten voi olla mahdollista että olet välttynyt tiedolta, että Sampo-pankki uudistaa nettipankkinsa nyt pääsiäisenä? Asiasta on jo monta viikkoa tiedotettu pankin nettisivuilla, tv-uutisissa ja lehdissä tämä on myös uutisoitu näyttävästi. En sitä sano etteikö vitutuksesi olisi aiheellista, mutta ihmetyttää vain miten asian uutisointi on voinut mennä ohi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä muita kuin Osuuspankin asiakkaita. Mitä vitun järkeä on roikkua joko pääosin ruotsalaisen (Nordea) tai epävakaan suomalaisen pankin, kuten Sampon asiakkaana?

En ole maanviljelijä joten en ole myöskään Osuuspankin asiakas. Enkä äänestä Keskustaa. It's that simple.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä muita kuin Osuuspankin asiakkaita. Mitä vitun järkeä on roikkua joko pääosin ruotsalaisen (Nordea) tai epävakaan suomalaisen pankin, kuten Sampon asiakkaana?

Vituttaisi muakin olla nettipankin ulottumattomissa varsinkin nyt nettipelisesongin aikana.

Ruotsalaisuushan on ainoa positiivinen asia Nordeassa. Mitä Osuuspankkiin tulee, niin sehän on perinteisesti junttien pankki.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Pakko kysyä, että miten voi olla mahdollista että olet välttynyt tiedolta, että Sampo-pankki uudistaa nettipankkinsa nyt pääsiäisenä?

En mä tiedä. Mennyt vaan totaalisesti ohi kaikki uutisointi tästä aiheesta. Ei voi mitään :) No, ei tämä kuitenkaan maailmaa kaada.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sampon asiakkaana olen tässä ollut jo yli 5 vuotta ja tyytyväinen olen. Pokerirolli on tehty kestämään ja se kestääkin. Uusia talletuksia ei tarvita. En ymmärrä Uleåborgin vitutusta...

No ei mua vitutakaan itseni puolesta, mutta ihmettelen Sampo-pankin asiakkuutta ja Sampo-pankin asiakkaiden puolesta vituttaa. Mitä vitun järkeä on kuulua Sampo-pankkiin? Mikä vitun pointti siinä on? Samaa kysyisin Nordean asiakkailta?

P.S. Oma rollini nousi juuri niin korkealle, ettei haittaisi vaikka olisinkin Sampo-pankin asiakas. Heehe.

EDIT: ahaa - junttius ja potunviljely leimaa meitä OP:n asiakkaita. Mä en viljele pottuja vaan teen mainoksia ja graafisia ilmeitä ja kuvaan kuten Noora Autio konsanaan.

No, saadaan me juntit hyviä poonuksia kuten halvempi Kärppämatsilippu! Ja minä olen se ykkösjuntti H-katsomossa joka huutaa tuomarille, että se on vammainen ja muutenkin sökö.

hihihihahahahohoho
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No ei mua vitutakaan itseni puolesta, mutta ihmettelen Sampo-pankin asiakkuutta ja Sampo-pankin asiakkaiden puolesta vituttaa. Mitä vitun järkeä on kuulua Sampo-pankkiin? Mikä vitun pointti siinä on? Samaa kysyisin Nordean asiakkailta?

Ja mikähän se oli se vitun pointti olla Osuuspankin asiakas? Saa vastata heti kun tuntuu siltä, että järkeviä perusteluita löytyy.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä tiedä. Mennyt vaan totaalisesti ohi kaikki uutisointi tästä aiheesta. Ei voi mitään :) No, ei tämä kuitenkaan maailmaa kaada.

Tähän voisi sanoa, että itse tiesin nettipankin olevan suljettu. Mutta tästä huolimatta unohdin siirtää rahaa ajoissa pelitilille. Että näin :)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ja mikähän se oli se vitun pointti olla Osuuspankin asiakas? Saa vastata heti kun tuntuu siltä, että järkeviä perusteluita löytyy.

No woi yksi hywä lasten oma peructelu.

OP on aina ollut vakavarainen, eikä roikuskellut pankkituen varassa kun aika oli vaikea. Se selviytyi parhaiten lamasta, jonka herrat Holkeri, Sorsa, Vasarahai ja Galapagosinsirkku aiheuttivat.

Meinaan vain sitä, että OP on "varma valinta". Siinä on se pointti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös