Mitä juomaa lasissasi juuri nyt?

  • 28 770
  • 347
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kahdeksan viikon kuivan kauden jälkeen lasissani on Sandelsia. Harvoin ovat oluen eri vivahteet maistuneet näin voimakkaasti ja nautinnollisesti.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri nyt on kupposessa kuumaa vettä ja finnrexin-jauhetta. Pientä flunssaa ollut muutaman päivän.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Juuri nyt ihan pelkkää sekamehua. Eiliseltä ryyppykeikalta on jäänyt kaksi kappaletta KOFFin kolmosta jotka voisi kyllä jatkoajan lukemisen ohessa nauttia seuraavaksi.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viskiä ja kolaa. Olen baarissa Huittisten seurahuoneella.Virtuaalituoppi sille joka tietää missä ollaan.Ei sinänsä paha paikka mutta jos tiedätte....otan osaa
 
K

kangaroo

Toki tiedän Huittisen, ostin sieltä Villen Kellosta kaukoputken pojalle toissa syksynä. Samalla reissulla kun kävin erään tutun tamperelaisen kaverin luona tarkistuttamassa tietokoneen keskusyksikön.

Ai niin, omassa tuopissa Stephansbräu-nimista saksalaista bulkkiolutta. Sopii köyhän kukkarolle.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kolme lasia just nyt, yhdessä Koffia, toisessa Pilsner Urkkia ja kolmannessa kroatialaista punkkua.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melko sairasta. Baarista kotiin ja jääkaapissa olisi kaksi kappaletta san miguelia sekä yksi kozel mutta minä juon ruoan kanssa mehua. Ryps ja dekkers taitaapi olla merkki.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viskiä ja kolaa. Olen baarissa Huittisten seurahuoneella.Virtuaalituoppi sille joka tietää missä ollaan.Ei sinänsä paha paikka mutta jos tiedätte....otan osaa

Olen sammunut huittisten seurahuoneelle vuonna miekka ja kypärä ja herättyäni kiilannut koko viereisen grillin 230 metriä pitkän jonon saamatta turpaani.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kuumaa mehua.
Tekee hyvää kipeelle kurkulle.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kahavia vaan

Sumppia, ihan peruskahvia maidon kera. Näin se työviikko alkaa. Tai on jo alkanut useampi tunti sitten mutta mä en ole oikein tähän herännyt.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
EDin tölkkiversio tuli testattua. En odottanut olevan mitään uudenlaista eikä se sitä ollutkaan. Uudenlainen ulkoasu ja tätsit.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Maitoa. Iso lasi maitoa. Hyvältä maistuu.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Suomi-viinaa ja kokista.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Perjantai-ilta ja jääkylmä Karhu kuuluvat yhteen..
 

torni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muikisteleva rightin kanukkipakki
Edellisessä GT ja nyt Tullamore Dew. Ja kohta kylille.
Huomenna sitten Krapula-, Mitä juomaa lasissasi juuri nyt?- ja Kalsarikänniketjuihin jos jaksaa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös