Suomen Big Brother 2007

  • 969 693
  • 3 273

BigJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kummallisen yksitoikkoista porukkaa on taloon otettu. Toivoisin, että mukana olisi vaikka alkoholisoitunut lappalainen ja pohjalainen vanha piika, eikä näitä pelkästään näitä ruuhkasuomen 20-vuotiaita trendinuoria. Ainoa tapa saada tuonne elämää, on antaa noille viinaa ja sen jälkeenkin asukkaiden jutut ovat tylsiä.
 
Kummallisen yksitoikkoista porukkaa on taloon otettu. Toivoisin, että mukana olisi vaikka alkoholisoitunut lappalainen ja pohjalainen vanha piika, eikä näitä pelkästään näitä ruuhkasuomen 20-vuotiaita trendinuoria. Ainoa tapa saada tuonne elämää, on antaa noille viinaa ja sen jälkeenkin asukkaiden jutut ovat tylsiä.
Ehkä kukaan sellainen ei hae tuonne..?

Niko esittelyssään bb-sivuilla:
" Ystävät tietävät, että bileet ovat vasta bileet, kun mä saavun. Silloin alkaa aina tapahtua jotain kivaa, Niko kertoo. "
=> Heka 2?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummallisen yksitoikkoista porukkaa on taloon otettu. Toivoisin, että mukana olisi vaikka alkoholisoitunut lappalainen ja pohjalainen vanha piika, eikä näitä pelkästään näitä ruuhkasuomen 20-vuotiaita trendinuoria. Ainoa tapa saada tuonne elämää, on antaa noille viinaa ja sen jälkeenkin asukkaiden jutut ovat tylsiä.

Kyllähän suuri osa noista kilpailijosta on ihan jostain muualta kuin ruuhka-Suomesta. Ainakin Seinäjokix2, Ähtäri, Orimattila, Rauma, Hyrynsalmi ja Forssa ovat edustettuina.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Niko esittelyssään bb-sivuilla:
" Ystävät tietävät, että bileet ovat vasta bileet, kun mä saavun. Silloin alkaa aina tapahtua jotain kivaa, Niko kertoo. "
=> Heka 2?

Ei ole Niko samanlainen, ei todellakaan.
Itse olen ollut Nikon kanssa yläasteella samalla luokalla, lisäksi olemme olleet samassa työpaikassa joitain vuosia sitten. Todella proaktiivinen henkilö ja erittäin ystävällinen. Eilen katsoin tunnin verran Nikon saapumisen jälkeen ja selvästi oli sosiaalisin näistä uusista.

Tulee varmasti pärjäämään talossa, pukeutumistyyli herättänee mielipiteitä lähinnä vastaan ja myöskin puolesta. Mun tietääkseni ei kuitenkaan noin räikeästi pukeudu ihan kadulla. No, erottui joukosta ainakin.

Ilman värilaseja, uskoisin Nikon pärjäävän parhaiten ainakin näistä uusista.
 

Konnari19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka Nikon pukeutumistyyli ei itseäni iske hänestä tuli kuitenkin heti suosikki nro 1. Vanhat asukkaat ovat aika "heikoilla hangilla". Saa nähdä, jos Niko ei urpoille liikaa on aika todennäköisesti finaalissa.
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Kummallisen yksitoikkoista porukkaa on taloon otettu. Toivoisin, että mukana olisi vaikka alkoholisoitunut lappalainen ja pohjalainen vanha piika, eikä näitä pelkästään näitä ruuhkasuomen 20-vuotiaita trendinuoria. Ainoa tapa saada tuonne elämää, on antaa noille viinaa ja sen jälkeenkin asukkaiden jutut ovat tylsiä.

Tästä syystä ei juuri kiinnosta ohjelmaa katsellakaan, paitsi kun jotain "jännää" tapahtuu, sillä näiden merkonomiopiskelijoiden ja tradenomien mielipiteet sekä keskustelut ovat kuin jostain teinibileistä.

Edes selvinpäin ei saada aikaan mitään kunnon keskusteluja ja mielipiteiden vaihtoa.

Jatkoajan poliittisista keskusteluista päätellen taloon olisi hyvä saada joku "kommarisosialisti" ja "daespoo".
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilisessä häädön jälkeisessä haastattelussa repesin kun Vappukin otti kantaa Rambon kokemuksiin metsäleireistä. Ilme oli ihan loistava kun "Suomen Chuck Norris" tajusi, että hänellehän kuittaillaan......Pidin.
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Aki on heikoilla hangilla diabeteksen johdosta, kertoo Iltasanomat. Yleensä tuollaista käytöstä on havaittu alkoholin vaikutuksesta muillakin kuin diabeetikoilla, joten mene ja tiedä tuon paikkansapitävyyttä.
 

Hypnotised

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joopajoo, seuraavalla kaudella kannattaa varmaan palata vanhaan valitsemissysteemiin eli lomakkeiden perusteella asukkaiden valitsemiseen, niin ehkä tuonne taloon saattaisi vahingossa eksyä muutama kiinnostava henkilö. Haastattelijat kun ovat näköjään epäonnistuneet hommassaan aika hyvin. Taitaapa jäädä toinen BB-kausi parhaaksi. Silloin sentään oli aika montakin kiinnostavaa henkilöä, kuten Kaki, Kaarlo, Mira, Henri ja Olli. Meikäläistä kiinnostavia konfliktejakin nähtiin ihan eri tahtiin. Noh vielähän tuota nykyistä on jäljellä yli kaksi kuukautta, niin jospa saataisiin nähdä toinenkin riita.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Politiikastahan ei saa talossa keskustella.

Politiikasta keskustelemista ei ole tietääkseni säännöissä kielletty, asukkaat itse vain eivät halua puhua aiheesta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Uusista

Nämä uudet vaikutti ainakin ensivaikutelmalta ihan hyviltä ja sosiaalisilta tyypeiltä, mutta katsotaan mitä näistä kehkeytyy. Niko vaikutti ehkä hauskimmalta tyypiltä, vaikka nuo hopparit yleisesti ottaen saakin karvat pystyy. Tellu on myös varsin rempseän oloinen tyttö. Ja fudari Farbod oli ehkäpä kaikista hitaasti lämpenevin ja hieman oudon hiipparin oloinen kaveri. Ja lopuksi Suvi oli Tellua ja Nikoa varautuneenpi mutta Farbodia avoimempi, Suvi on myös Kadin ohella talon näteinpiä tyttöjä.
 

J.Petke

Jäsen
Tuntuu ihan huumoerintajuisilta nuo uudet tyypit. Itse ainakin hieman nauratti eilen tuo Farmorin heitto "mina puhu hoono soomi", kun häneltä tivattiin ketä miehistä panisi.

Eilisestä Subin pätkästä jäi elävästi mieleen Kadin kysymys "kuinka munakas tehdään?" ja keittolevyjen numeroiden/kuumuuden ihmettely "mä luulin et ne on minuutteja". Eihän kukaan aikuinen voi olla noin tyhmä?

Farbod myös oli aika tulessa kun ei osannut sänkyään pistää nukkumakuntoon. Oli pistämässä pussilakanaa petauspatjan päälle. Lopulta tytöt opettivat kuinka homma hoidetaan.

Onko tämä kattava otos Suomen nuorisosta?

edit: kielletyissä puheenaiheissa oli muistaakseni uskonto ja politiikka, tai siis ainakin ne

Tismalleen!
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Jahas, nyt sieltä on viety kaikki huonekalut sänkyjä myöten.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilisestä Subin pätkästä jäi elävästi mieleen Kadin kysymys "kuinka munakas tehdään?" ja keittolevyjen numeroiden/kuumuuden ihmettely "mä luulin et ne on minuutteja". Eihän kukaan aikuinen voi olla noin tyhmä?

No, jos on kokkaukset rajoittuneet pelkästään ajoittaiseen mikroaaltouunin käyttöön, tuon voi ymmärtää. Siinähän mennään tuolla sekunti-/minuuttiperiaatteella. Luulen, etä JA:stakin löytyy näitä äidin ruoanlaittotaidon varassa eläviä, joiden käsitys hellan toiminnasta on samaa tasoa kuin Kadilla. Mutta nauratti toki.
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
Einarihan sanoi pudotessaan Vapun haastattelussa:
"Politiikasta puhuminenhan oli kiellettyä, niin ei ollut puheenaiheita.." tms.

Olisikohan se politiikka, jos alkaisi solvata "sossutuilla eläviä ituhippejä".

Tosin eihän tuonne ole kovin suurituloisia päässyt, eikä varmaan hakenutkaan, joten mitään ökyilijää on vissiin turha odottaa koskaan bb:hen. Ehkä "eläköitynyt pokeriharrastaja" voisi joskus eksyä kovine oikeistolaisine mielipiteineen?
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä yllätys oli kaukana, saatikka sitten jymy sellainen.......Kai tuo nyt oli selvä suurimmalle osalle ihmisiä, että lisää porukkaa tarvitaan ennemmin tai myöhemmin. Nyt saisi kyllä tuotanto ihan oikeasti istua alas ja miettiä tosissaan millä ihmisten mielenkiinto saadaan pysymään ohjelmaa kohtaan.
 

Pravda

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuntuu ihan huumoerintajuisilta nuo uudet tyypit.
Eilisestä Subin pätkästä jäi elävästi mieleen Kadin kysymys "kuinka munakas tehdään?" ja keittolevyjen numeroiden/kuumuuden ihmettely "mä luulin et ne on minuutteja". Eihän kukaan aikuinen voi olla noin tyhmä?

Ai Kadi tosiaan niitä keittolevyjen numerointi ihmetteli. Mä luulin, että käsitin asian jotenkin väärin... oikea kodin pikku hengetär.

Tuo Tiina tuo muuten mieleeni erehdyttävästi Rosa Meriläisen!?
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Irakin karvakeisarista ei oikein osaa mitään sanoa mutta taloon tulo oli jäätävä. Menikö heti paskalle? Sanoi vielä jotain hauskaa siinä.


Jep jäätävästi aloitti: "üks güsümüs, misa on vessa? mun pitaa menna laittaa tukka huvin"

Muuten oli kyllä eilisiltana aika hiljanen, mutta eiköhän se "sedälläkin" kohta lähde juttu luistamaan.
 
Eilisestä Subin pätkästä jäi elävästi mieleen Kadin kysymys "kuinka munakas tehdään?" ja keittolevyjen numeroiden/kuumuuden ihmettely "mä luulin et ne on minuutteja". Eihän kukaan aikuinen voi olla noin tyhmä?

Farbod myös oli aika tulessa kun ei osannut sänkyään pistää nukkumakuntoon. Oli pistämässä pussilakanaa petauspatjan päälle. Lopulta tytöt opettivat kuinka homma hoidetaan.

Onko tämä kattava otos Suomen nuorisosta?

Kyllä asia varmasti on näin, varsinkin kun otetaan huomioon, että toinen mainitsemistasi tyypeistä on Virosta ja toinen Iranista. Suomen nuoriso on siis heikoilla hangilla.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tuo Tiina tuo muuten mieleeni erehdyttävästi Rosa Meriläisen!?

Ja elävässä elämässä Tellussa ei kyllä ole mitään mikä toisi mieleen viherpiiperöhipin. Erikoista että tuonne päätyy näemmä ihmisiä jotka tietää. Huolestuttavaa siis.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Suvi miellyttää silmää erittäin paljon, muistuttaa jotenkin hirmu paljon ex ex muiduani ulkoisesti ja jutullisesti.

Talon paras perse. Toiset tykkää muhkummasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös