Naiset ja kuukautiset!

• 22 008
  • 79
Niin kyllähän siitä voi kivutonta tehdä pienellä vaivalla. Eri asia nauttiiko siitä. Kai jotkut naiset siitä jotain saa. Itse en. Kun siinä vieressä on se toinenkin reikä, missä se tuntuu niin paljon paremmalta. Ennemmin sitten otan kuukautisten aikana vaikka suihin. Tai ottaisin jos paskana oleva leukanivel sen sallisi. Pitäisi olla melko pieni, kun suu aukeaa vain 2cm. Noh "onneksi" ei ole miestä joka joutuisi kyseisestä kärsimään.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Muistui eilen mieleeni muinainen keskusteluni amerikkalaisten kanssa. Heidän tapansa ilmaista ensimmäinen kerta hoitaa asiat siihen aikaan kuusta oli 'to earn your red wings'. Siis nimenomaan se urospuolinen on siinä se joka siivet tienaa. Minua termi kovasti nauratti. Mutta minäpä olen tämmöinen tyhjän hihittelijä muutenkin.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä kuuluisiko tämä vitutusketjuun, mutta koska vitutuksen aiheelle on jo näköjään omakin ketju olemassa pistetään tähän. On se vaan vittumaista kun naisella on menkat tulollaan.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
En tiedä kuuluisiko tämä vitutusketjuun, mutta koska vitutuksen aiheelle on jo näköjään omakin ketju olemassa pistetään tähän. On se vaan vittumaista kun naisella on menkat tulollaan.
Eli sielläkin suunnalla on tullut todennettua sen pahimman mahdollisen sairauden kirot?

Nykyteknologialla voi olla ratkaisu näköpiirissä, geenimanipulointi kun on pian kovinkin pitkällä. Onneksi meissä miehissä ei ole mitään vikaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy