Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 979 627
  • 47 171

J.Petke

Jäsen
Huoltoon laitoin ja just soitin paikalliseen kodinkoneliikkeeseen et onko kuulunu mitään. Kustannusarvio oli tullut. 300€! Ei tarvinu korjata :) Saakohan tuosta liittymästä otettua tuota puhepakettia pois että maksaisin vaan pelkkää puhelinta?

Pistä se hyvä mies kotivakuutukseen. Joku 70e omavastuu ja saat luultavasti uuden puhelimen.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)

Suosittelen, että lähetät vaikka sähköpostia kelaan ja kerrot tarkkaan kaikki säästösi yms. omaisuuden ja mahdollisen puolisosi tulot yms. ja kysyt saatko avustusta.

Säilytä vastaus huolellisesti myöhemmin mahdollisesti syntyviä kiistoja ajatellen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelen, että lähetät vaikka sähköpostia kelaan ja kerrot tarkkaan kaikki säästösi yms. omaisuuden ja mahdollisen puolisosi tulot yms. ja kysyt saatko avustusta.

Säilytä vastaus huolellisesti myöhemmin mahdollisesti syntyviä kiistoja ajatellen.

Lisäksi KELA:n ja muiden vastaavien tahojen kanssa asioidessa kannattaa pitää mielessä hallintomenettelylaki ja siitä erityisesti kohta, jossa sanotaan, että viranomaisen on pyydettävä kaikki asiaan vaikuttavat tositteet yhdellä kertaa. Tästä on ihan omakohtaista kokemusta ja hallintomenettelylain tunteminen auttaa kummasti viranomaisen kanssa asiointia.
 

Jamais Vu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lehden taittaja

Mistä löytyisi hyvä ja mahdollisimman halpa sanomalehden taittaja?

Edit. Niin ja vähän tarkennusta:

Tekniset tiedot: 12-sivuinen tabloid, neliväripainatus, palstamäärä 5
 
Viimeksi muokattu:

Jamais Vu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ah, kiitoksia. Ja sanomalehden kustantajaksi taitaa olla tästä vielä aika pitkä matka, heh.

Jos jollekin tulee mieleen vielä muita mahdollisia paikkoja, niin kertoilkaa ihmeessä, ei ole ainakaan huono asia jos on paljon vaihtoehtoja.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pitäisikö minun ryypätä?(kiireellinen!)

Olen nyt ollut juomatta 29.4.2006 saakka, tai silloin join viimeksi. Kaverille tuli perheeseen esikoinen ja tänään olisivat varpajaiset. Pitäisikö minun teidän mielestänne nyt ryypätä?

En ole antanut sen kummempaa raittiuslupausta, lopetinpahan vain kännäämisen kun ei viime vuoden vappuaattona maistunutkaan.

Neuvoja odotellessa,

Tulvajoenlinnalainen
 

Ceze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikuttaako helluntai jotenkin kauppojen ja Alkojen aukioloaikoihin huomenna? Antakaa minun ottaa vastaan suuri tietoutenne.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Olen nyt ollut juomatta 29.4.2006 saakka, tai silloin join viimeksi. Kaverille tuli perheeseen esikoinen ja tänään olisivat varpajaiset. Pitäisikö minun teidän mielestänne nyt ryypätä?

En ole antanut sen kummempaa raittiuslupausta, lopetinpahan vain kännäämisen kun ei viime vuoden vappuaattona maistunutkaan.

Neuvoja odotellessa,

Tulvajoenlinnalainen

Riippuu kai mitä tarkoittaa ryypätä.
Jos tekee mieli juoda niin sitten voi, jos ei tee mieli, niin miksi kiskoa väkisin?
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Kuulin asken ensimmaista kertaa biisin sellaselta bandilta kun Kotiteollisuus. Jain taysin kysymysmerkiksi sen jalkeen... Onks taa bandi joku zoukki? Spinal Tap:in tyyppinen "hauska juttu kaverien kesken"?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuulin asken ensimmaista kertaa biisin sellaselta bandilta kun Kotiteollisuus. Jain taysin kysymysmerkiksi sen jalkeen... Onks taa bandi joku zoukki? Spinal Tap:in tyyppinen "hauska juttu kaverien kesken"?

Ei ole zoukki. Kotiteollisuus on suomalaisen saunantaus-metallin eturintamassa. Kaikki eivät siitä pidä, mutta muut pitävät.

Tottahan voit mulkaista myös tämän.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Easyfind-kalenteri?

Mistä saa Easyfind-kalentereita Espoon alueella? Tajusin juuri että ei ole tullut uutta kalenteria postissa sen jälkeen kun laitoin postiluukkuun ilmaisjakelun kieltävän tarran.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä tarkoittaa itsemoderointi? Pystyykö joku pistämään moderaattoreiden nimissä varoituksia tms.?

Monesti olen huomannut että jonkun nicki-parka on joutunut Jatkoajassa pelikieltoon moisesta touhusta! :(
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Mitä tarkoittaa itsemoderointi? Pystyykö joku pistämään moderaattoreiden nimissä varoituksia tms.?

Monesti olen huomannut että jonkun nicki-parka on joutunut Jatkoajassa pelikieltoon moisesta touhusta! :(

"Eikö tämä ole sen tyyppinen viesti että moderaattoreiden olisi syytä puuttua asiaan". Jotain tämänsuuntaista luulen sen tarkoittavan.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Onko Simo Frangen tullut vakiokasvoksi Uutisvuotoon?

Sillä vaan, kun se viime viikolla siellä oli, ja ainakaan telkku.comissa ei mainita kuin vieraat. Jos näin on, niin hyvä niin. Parempaa jannua Eduskunnan ulkopuolelta tuohon hommaan saa hakea.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Lueskelin tuossa noita kolumneja koskien NHL:lää ja löysin lauseen:

"Meillä on nyt momentum, Teemu tameili"

Mitä ihmettä on tameilu?

Eiköhän se tarkoita sitä, että puhuu kuin Juhani Tamminen.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Minne mahdollisesti voisin heittää pois seuraavat tavarat. Pölynimuri, mikro, työtuoli, sohvapöytä jne... Voiko tuollaisia kantaa tuonne taloyhtiön roskakatokseen? Jos ei päiväsaikaan niin entä yön pimeinä hetkinä?
 

tutzba

Jäsen
Minne mahdollisesti voisin heittää pois seuraavat tavarat. Pölynimuri, mikro, työtuoli, sohvapöytä jne... Voiko tuollaisia kantaa tuonne taloyhtiön roskakatokseen? Jos ei päiväsaikaan niin entä yön pimeinä hetkinä?

Toimiiko ne? Tietysti voit rikkinäisenä viedä ne yöllä ihan mihin itse haluat, mutta ajattelepa tällaista: jos ne toimivat, voit viedä ne vaikkapa SPR:lle, ne pistää niitä varmaan eteenpäin. Sieltä sitten joku köyhä perhe saa uuden sohvapöydän ja mikron, ajattele niiden onnea!
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainakin Lappeenrannassa Gigantti ottaa vastaa elektroniikkaromua, varmaan myos muilla paikkakunnilla, kaikilta isommilta paikkakunnilta loytyy kylla joku paikka joka elektroniikka ottaa vastaan, siitahan hyvasta sita nykyaan aina uutta ostaessa maksetaan pari euroa. Huonekalut ja toimiva elektroniikka kannattaa vieda kierratyskeskukseen, monet niista hakevat myos kotoa asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös