Ultraorthdoxjew
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
No sehän siitä sen hauskan kummajaisen juuri tekeekin. Jos tietäisit vain tuloksen niin olettaisit varmaan muuta.Olen ymmärtänyt niin että +/- tilastoja ei merkitä ylivoimilta/alivoimilta.
No sehän siitä sen hauskan kummajaisen juuri tekeekin. Jos tietäisit vain tuloksen niin olettaisit varmaan muuta.Olen ymmärtänyt niin että +/- tilastoja ei merkitä ylivoimilta/alivoimilta.
Hynninen 2+3.... toinen hattu peliin?Ehtiikö Abbandonato iskemään tänään 10 tehopinnaa täyteen? Kahteen ekaan erään vaatimattomat 3+3=6
Se lienee enää pelin ainoa jännitysmomentti
Espoosta voi kompata. Elämä tuntuu just nyt aika kivalta Kiekko-Espoo nimellä. Vaikka eilen tulikin turpaan. Reipas takas!Pelicans Mestiksestä hakemaan vauhtia, seurajohdon tuuletus ja samalla ainoa oikea ratkaisu - seuran nimeksi Lahden Reipas.
Kiekko-Espoo myös tuhannen kertaa hienompi seuran nimi kuin Blues. Pisteet Kespooseen tästä!Espoosta voi kompata. Elämä tuntuu just nyt aika kivalta Kiekko-Espoo nimellä. Vaikka eilen tulikin turpaan. Reipas takas!
Pelicans on edelleen täysin muovinen nimi suomalaiselle seuralle. Reipas, siitä saisi ehkä pelaajatkin velvoitteen pelata reippaasti.Espoosta voi kompata. Elämä tuntuu just nyt aika kivalta Kiekko-Espoo nimellä. Vaikka eilen tulikin turpaan. Reipas takas!
En tiedä miten Lahdessa suhtaudutaan Pelicans nimeen. Omapa on jengissä ja sillai. Mutta joku valaista niin onko Pelicans omaksuttu Lahdessa?Pelicans on edelleen täysin muovinen nimi suomalaiselle seuralle. Reipas, siitä saisi ehkä pelaajatkin velvoitteen pelata reippaasti.
Nupe myyny kahvat metalli käteiseksi oyLahdessa ei kestä hallikaan enää. Ei jumalauta. :D
Pelicans on edelleen täysin muovinen nimi suomalaiselle seuralle. Reipas, siitä saisi ehkä pelaajatkin velvoitteen pelata reippaasti.
Hyvin maistuu tämä nimi. Mielipide ei yhden kauden takia muutu. Olen sitä Reipas sekoilua ollut osittain näkemässä ja ei kiitos mitään Reippaaseen liittyvää enää koskaan. En ole koskaan kenenkään lahtelaisen kuullut tuota ehdottavan 2000-luvulla.En tiedä miten Lahdessa suhtaudutaan Pelicans nimeen. Omapa on jengissä ja sillai. Mutta joku valaista niin onko Pelicans omaksuttu Lahdessa?
Tästä pelistä ei nyt kyllä millään tavalla hohkaa se että tässä millään lailla taisteltaisiin varmasta paikasta liigassa myös ensivuonna.
Kyllä itsellä oli vähän erilaiset odotukset tästä sarjasta.
Tästä pelistä ei nyt kyllä millään tavalla hohkaa se että tässä millään lailla taisteltaisiin varmasta paikasta liigassa myös ensivuonna.
Kyllä itsellä oli vähän erilaiset odotukset tästä sarjasta.
Suomentakaa sitten edes tuo Pelicans, siispä Lahden Pelikaanit. Sekin olisi parempi. Mutta näin ulkopuolisen mielipide, niin tuo Lahden Reipas olisi järjettömän tyylikäs nimi. Heittämällä yksi parhaita Liigassa.Hyvin maistuu tämä nimi. Mielipide ei yhden kauden takia muutu. Olen sitä Reipas sekoilua ollut osittain näkemässä ja ei kiitos mitään Reippaaseen liittyvää enää koskaan. En ole koskaan kenenkään lahtelaisen kuullut tuota ehdottavan 2000-luvulla.
Noh noh, kunhan vain kuittia annan täältä päin :) ISKU-Areenalla olin paikanpäällä todistamassa kun teidän uskomattoman upealla ja ihanalla (huomatkaa sarkasmi tässä!) faniporukalla oli johtotilanteessa mahdollisuus viritellä mitä vain lauluja oman jengin kannustamiseksi, niin sieltä lähti raikuvana yhteislauluna me vihataan SaiPaa. Onneksi karma on olemassa.Teki melkein mieli haistattaa mutta maltoin mieleni ja raportoin tämän sen sijaan.
On tämä hurjaa kun Lappeenrannasta out of all places tullaan jo vittuilemaan. Unohtuiko jo missä tilassa olitte ennen Raipea?
Mutta ettei nyt taas menisi ihan ohi ketjun, niin eipä näin haluttomalla ja kurittomalla esityksellä kyllä muuta ansaitsekkaan kun tukkapöllyä!Noh noh, kunhan vain kuittia annan täältä päin :) ISKU-Areenalla olin paikanpäällä todistamassa kun teidän uskomattoman upealla ja ihanalla (huomatkaa sarkasmi tässä!) faniporukalla oli johtotilanteessa mahdollisuus viritellä mitä vain lauluja oman jengin kannustamiseksi, niin sieltä lähti raikuvana yhteislauluna me vihataan SaiPaa. Onneksi karma on olemassa.