Mulla tuli heti mieleen häjytTuosta voisi joku ottaa kuvakaappauksen Pysykin naamasta ja tehdä meemin ”Pysyk vain nauroi” tähän tyyliin.
Mulla tuli heti mieleen häjytTuosta voisi joku ottaa kuvakaappauksen Pysykin naamasta ja tehdä meemin ”Pysyk vain nauroi” tähän tyyliin.
Lauridsen koko matkan Turkuun: ”se jumalauta NAURO!” :DEilisen pelin jälkeinen Torikokous oli niin viihdyttävä et piti saada se talteen giffin muotoon loopilla.
Kysy sometiimiltä, sillein ainankin jälkikasvun idolin nimmari saatiin pelipaitaan.Onnellinen gamewornin omistaja täällä hep.
Miten hitossa siihen sais nimmarin? Ideoita?
Täytyy kai tilata kaverin pelipaita itelle. Kokemus puhuu kaverilla niin vittuillen kuin peliesitysten kanssa. Menee ykköspakiksi itellä heittämällä SaiPa historiassa.Ilon kautta - hieno, hieno mies tämä Marko Pasi
Mulla on jo.Täytyy kai tilata kaverin pelipaita itelle. Kokemus puhuu kaverilla niin vittuillen kuin peliesitysten kanssa. Menee ykköspakiksi itellä heittämällä SaiPa historiassa.
Ok.Lintneriä ja Pysykiä ei voi verrata, toinen on omissa ihan päällikkö, toinen taas kiekkovirtuoosi, en ikinä unohda sitä peliä kun Lintner ja Salcido vähän kiekotteli ylivoimalla sinisen päällä. Tuli vähän NHL mieleen siitä.
Martin Richter oli aikanaan kans kova seppä. Hatarat on muistikuvat ja kun vaan oikeastaan ne livemuistot jäljellä. Pysyk on ehdottomasti paras pakki, mitä SaiPassa nähty.Mulla on jo.
En muista Lintnerin aikaa, pakko tunnustaa. Mutta kun mietin oman seuraamisaikani dominoitsijoita niin kyllä Herra Mark nousee ykköseksi. Lähimmäksi saman profiilin pelaajaa pääsee Brett Carson, joka oli aikanaan se merkkipaalu virheettömälle pelaamiselle.
Itsellä juuri Richter ja Juri menee näiden nykypakkien ohi, mutta se ei tarkoita sitä, ettei Pysyk olisi loistava pakki.Martin Richter oli aikanaan kans kova seppä. Hatarat on muistikuvat ja kun vaan oikeastaan ne livemuistot jäljellä. Pysyk on ehdottomasti paras pakki, mitä SaiPassa nähty.
Ja miulla Ari Suutari sekä Keijo Taskula ovat omassa kastissaan, mutta Pysyk ohitti Timo Rehusen näillä otteilla.Itsellä juuri Richter ja Juri menee näiden nykypakkien ohi, mutta se ei tarkoita sitä, ettei Pysyk olisi loistava pakki.
No Arska on ihan omassa kastissaan. Ylivoimainen ykkönen ja sen aikanen pelikaveri. :DJa miulla Ari Suutari sekä Keijo Taskula ovat omassa kastissaan, mutta Pysyk ohitti Timo Rehusen näillä otteilla.
Ja miulla Ari Suutari sekä Keijo Taskula ovat omassa kastissaan, mutta Pysyk ohitti Timo Rehusen näillä otteilla.
Tuossahan on paljon samaa kuin Eric Gelinasin repeämiselle viime kaudella Sveitsissä kun vastustaja tempaisi linjuria turpaan.Eilisen pelin jälkeinen Torikokous oli niin viihdyttävä et piti saada se talteen giffin muotoon loopilla.
edit. "Bandwidth exceeded" - tässä toinen
Mites Ossi Lairi ei ole päässyt listoille?Ja miulla Ari Suutari sekä Keijo Taskula ovat omassa kastissaan, mutta Pysyk ohitti Timo Rehusen näillä otteilla.
Koska pakkiparilla Tuomo Martinilla oli typerännäköiset "robocop" luistimet. Ja onhan Ossi ennätysmies. Kukaan muu ei ole tiputtanut kolmea eri joukkuetta (Jokerit, SaiPa ja JoKP) liigasta divariin.Mites Ossi Lairi ei ole päässyt listoille?
-h-
Eikös tuo Lairin ennätys mennyt vielä niin, että tiputtamisen jälkeen jatkoi itse liigassa toisessa jengissä…Koska pakkiparilla Tuomo Martinilla oli typerännäköiset "robocop" luistimet. Ja onhan Ossi ennätysmies. Kukaan muu ei ole tiputtanut kolmea eri joukkuetta (Jokerit, SaiPa ja JoKP) liigasta divariin.
Ossi oli tiputtamassa Jokereita 1986-87, SaiPaa 1990-1991 ja JoKP 1991-1992. Ainoastaan SaiPan tippumisen jälkeen jatkoi liigassa, kahdella muulla kerralla siirtyi divariin.Eikös tuo Lairin ennätys mennyt vielä niin, että tiputtamisen jälkeen jatkoi itse liigassa toisessa jengissä…
Jatkoajan keskustelupalstalla on yleissivistävä vaikutus. Tarttuu historia vähän ”tuoreimpiinkin” kannattajiin. :)Aika yllättävistä nimistä keskustellaan Isännän ketjussa, mutta en toki ole nähnyt kenenkään noiden pelaavan, kun oma SaiPan mukana kulkeminen alkoi vasta 90-luvun lopulta.