Jumalauta! Hyvä me! Me ollaan niin ansaittu tämä!
Tilit miinuksella (taas) tällä kaudella ja sekuntiakaan en epäillyt, että (taas) se rakkaus Sportia kohtaan nostaa päätään ja homma hoidetaan kotiin. Se oli varmasti pikkuisen helpompaa kuin peli kävi silloin. Jos oltaisiin oltu pelillisesti aivan kyykyssä, se olisi ollut varmasti vaikeampaa. Ne ketä sen teki, ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa!
Runkosarjan loppuun aika karsea pelillinen kyykkääminen. Olin aivan varma, että jos päästään näihin jatkopeleihin on se muiden avustuksella ja että tullaan taas vaan osallistumaan. Mitä vielä? Runkosarjan loppuun pari ehjää peliä ja nyt näissä jatkopeleissä (en edes tiedä miksi näitä sanotaan) - sanoisinko ylivertaista vastustajaa vastaan - voitot 3-1. Upea joukkue! Juuso on upea koutsi!
Me ollaan niin ansaittu tämä. Kaikki ketä laittoi kättä taskuun tän kauden aikana ja on täyttänyt katsomot. Monta vuotta Sportin touhu on jäänyt vajaaksi, vaikka potentiaalia sinänsä on ollut siellä. Nyt se realisoituu todeksi.
Tyttöystävä on aina ihmetellyt, kun oon naama mutrulla ja vituttaa, että onko tuossa mitään järkeä. Sportin kannattamisessa siis. Eihän tässä ole oikeasti vaihtoehtoa... Oon aina sanonut, että sitten kun ne voittaa jotain, se tuntuu tuplasti paremmalta. Nyt tuntuu. Ihan sama miten nämä loput menee. Tää riittää mulle.
Nyt kiusaamaan isompia.