Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 444 866
  • 4 809

Longzero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Otetaan Lukko kerran kerrasta mieluummin vastaan. Sportin jengissä on itse asiassa todella kovaa pistepotentiaalia, toimiva yv ja av ja voittava maalivahti. Voi tulla yllätyksiä jatkossakin. Loistavaa Sport!
Lukko parempi niin mullaki on lyhyempi matka vieraspeleihin

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Valtosta ja uimalakin jälkeen
Vittu olin jo unohtanut tämän tunteen olis… onnea niille jotka sai olla paikalla

Kiekko67 viibat tuli pelin lopussa

BTW… Nieminen tuuletti itsensä lopullisesti kotkasydämmiin, maali oli hieno mutta tuuletusta kelailee mielellään

Viimeksi muokattu:

ihafinaalis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Minnesota Wild
TEEMU MÄKIN ITKEN!!! Siis voi herranjumala. Edellisen mestaruuden näin kersana Kuparisaaressa ja kyseessä oli todentotta Mestis. Sen jälkeen ei olekaan sit ollut mitään aihetta juhlaan ja kovia on koettu. On seisottu sundom stå:ssa "Tomek ulos" lakanoiden kanssa ja mitä vielä.

Tätä on kotiseuturakkaus ja ylpeys. Nykyään etävaasalaisena opiskelujen vuoksi, mutta kotkasydämeksi kun on lapsena leivottu niin ei tästä irtikään pääse. Seuraavaksi Tampere kuoroon!

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Vittu olin jo unohtanut tämän tunteen olis… onnea niille jotka sai olla paikalla

Kiekko67 viibat tuli pelin lopussa

BTW… Nieminen tuuletti itsensä lopullisesti kotkasydämmiin, maali oli hieno mutta tuuletusta kelailee mielellään

Kartsan byyri ja tuuletukset...

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Jumalauta! Hyvä me! Me ollaan niin ansaittu tämä!

Tilit miinuksella (taas) tällä kaudella ja sekuntiakaan en epäillyt, että (taas) se rakkaus Sportia kohtaan nostaa päätään ja homma hoidetaan kotiin. Se oli varmasti pikkuisen helpompaa kuin peli kävi silloin. Jos oltaisiin oltu pelillisesti aivan kyykyssä, se olisi ollut varmasti vaikeampaa. Ne ketä sen teki, ei voi muuta sanoo ku hattua nostaa!

Runkosarjan loppuun aika karsea pelillinen kyykkääminen. Olin aivan varma, että jos päästään näihin jatkopeleihin on se muiden avustuksella ja että tullaan taas vaan osallistumaan. Mitä vielä? Runkosarjan loppuun pari ehjää peliä ja nyt näissä jatkopeleissä (en edes tiedä miksi näitä sanotaan) - sanoisinko ylivertaista vastustajaa vastaan - voitot 3-1. Upea joukkue! Juuso on upea koutsi!

Me ollaan niin ansaittu tämä. Kaikki ketä laittoi kättä taskuun tän kauden aikana ja on täyttänyt katsomot. Monta vuotta Sportin touhu on jäänyt vajaaksi, vaikka potentiaalia sinänsä on ollut siellä. Nyt se realisoituu todeksi.

Tyttöystävä on aina ihmetellyt, kun oon naama mutrulla ja vituttaa, että onko tuossa mitään järkeä. Sportin kannattamisessa siis. Eihän tässä ole oikeasti vaihtoehtoa... Oon aina sanonut, että sitten kun ne voittaa jotain, se tuntuu tuplasti paremmalta. Nyt tuntuu. Ihan sama miten nämä loput menee. Tää riittää mulle.

Nyt kiusaamaan isompia.

Viimeksi muokattu:

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Nyt on pakko kysästä, että mitä tarkoitat tällä, legendaarinen Kiekko-67 mainittu?

Sport voitti Kiekko-67:n vuonna 1997 1. divisioonan karsintaottelussa ja nousi sinne pitkän maakuntasarja korpivaelluksen jälkeen. Peliin liittyy monelle meistä vanhoista patuista paljon tunnelatausta.

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mä oikeasti myönnän, mä oon luovuttanut Sportin osalta jo aikoja sitten. Hyvin tunteellisena ihmisenä koin, että kannattaminen tuo lähinnä pelkkää negatiivista elämään.

Silti, sivusta seuranneena oon kateellinen kaikille jotka olleet mukana kaikki nää vuodet, ootte paljon parempia ihmisiä kuin minä.

Ihan vitun makeeta et Vaasan Sport peittos kaiken hyvän lisäks vielä KooKoon päästäkseen parhaimpaan tulokseen tähän mennessä, meidän suuren kilpakumppanin mestiksen ajoilta, tässä on jotain runollista mukana.

Kohti vielä parempaa.

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport voitti Kiekko-67:n vuonna 1997 1. divisioonan karsintaottelussa ja nousi sinne pitkän maakuntasarja korpivaelluksen jälkeen. Peliin liittyy monelle meistä vanhoista patuista paljon tunnelatausta.

Traumoja. Ihan jarjettomia trrrrraumoja siita korpivaelluksesta. Pitais lailla kieltaa koko ajasta puhuminen, hyi helvetti. Voi perse kun kotona otettiin pataan JeppisHockeylta ja piti jannittaaa, etta paljonkohan se Jyvaskylan KOLMOSJOUKKUE voittaa meidat tanaan. Pressujen alla. Voi paaaaarrrkele.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Traumoja. Ihan jarjettomia trrrrraumoja siita korpivaelluksesta. Pitais lailla kieltaa koko ajasta puhuminen, hyi helvetti. Voi perse kun kotona otettiin pataan JeppisHockeylta ja piti jannittaaa, etta paljonkohan se Jyvaskylan KOLMOSJOUKKUE voittaa meidat tanaan. Pressujen alla. Voi paaaaarrrkele.

Joo, ja vieläkin tekee pahaa jos kuulee mainittavan Uusikaupungin tai Mölli Keinosen nimen.

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Oliskohan sitä juttua vielä netin syövereistä kaivettavissa, "Siitä on jo 15 vuotta" tms. En muista oliko Pohjalaisessa vai Sportin kotisivuilla, mutta oli kyllä kattava reportaasi tuosta matsista paikalla olleiden kertomana.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Oliskohan sitä juttua vielä netin syövereistä kaivettavissa, "Siitä on jo 15 vuotta" tms. En muista oliko Pohjalaisessa vai Sportin kotisivuilla, mutta oli kyllä kattava reportaasi tuosta matsista paikalla olleiden kertomana.

Joku Youtube-pätkä oli tuosta pelistä ja Teräväisen ratkaisumaalista, joka silloin lähetettiin PTV:llä. En tiedä löytyykä enää. Pohjalaisen jutusta en tiedä löytyykö enää. Varmaan niiden omasta arkistosta luulisi löytyvän ainakin.

Eagleheart11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Huh huh ja vielä kerran huh! Täältä Jyväskylästä asuvana tää tuntuu niin saatanan hyvältä. Vuonna 2009 kun oltiin vanhempien kanssa Uusikaarlepyystä mummolasta tulossa takaisin Jyväskylään päin tuli hirvee hinku saada sportin ihan normaali valkoinen t-paita pienellä kotkalogolla no äitini soitti sportin fanikauppaan että onko kyseistä t-paitaa noh ei ollut mutta mitä vielä 2vk päästä tuli postissa ”Mestis mestarit 2009” Punainen t-paita kaikkien pelaajien nimmareilla ketkä pelasi tolla kaudella voin sanoa että siitä rupesi heti 6v jannulla kotkasydän sykkimään rinnassa ja se sykkii edelleen näin 22vuotiaana vielä vahvempana kuin koskaan. JUMALAUTA TÄÄ ON IHANAA KIITOS SPORT!!!!

Jass0

Jäsen
Mielenkiintoinen historian pläjäys mikä varmasti hyvin edelleenkin muistissa.
Maistuu varmasti, niin nuoremmille kuin "patuille" jatkoon pääsy.
Pojan sukulainen teillä pelaa, joten kyllä meilläkin Sportin menosta osataan iloita, vaikka
aika neutraaleja kiekkofaneja täällä etelässä ollaankin.
Kaikkea hyvää!

Eagleheart11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Ja tuossa 3 viikkoa sitten päätin ottaa ihooni meidän rakkaimman seuran logon koska tää kotkasydän ei koskaan taivu!!

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · kertaa luettu: 74
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy