Jatsitupakaksi tuota mun lähipiirissä kutsutaan. Tosin mikään noista ei ole mun mielestä ärsyttävä sana. Se haju tosin on aika björk.Entäs Jamaikan Marlboro?
Jatsitupakaksi tuota mun lähipiirissä kutsutaan. Tosin mikään noista ei ole mun mielestä ärsyttävä sana. Se haju tosin on aika björk.Entäs Jamaikan Marlboro?
Joo ihan helvetin ärsyttävä. Ensimmäistä kertaa törmäsin tähän. Islantilaista, hä?Hajun kutsuminen björkiksi.
Se on hiukan onomatopoeettinen ilmaisu.Hajun kutsuminen björkiksi.
*byööörgh* = *björk*Öö, siis, tota...
Täh?
Näissä joko aloitetaan lajista jääkiekko, tai siirrytään lajiin ja NHL:ään. Taidetaanpa myös sanoa Jääkiekon SM-Liiga.Urheilu-uutisissa käytetty termi jääkiekon NHL:ssä. Onko muissakin urheilulajeissa NHL?
No joo mutta esimerkiksi SM-liigaa taidetaan pelata muissakin lajeissa?Näissä joko aloitetaan lajista jääkiekko, tai siirrytään lajiin ja NHL:ään. Taidetaanpa myös sanoa Jääkiekon SM-Liiga.
Ehkä juuri siksi suurin osa edes vähän uutisoitavista sarjoista on vaihtanut nimensä. Sponssinimen ottanut Veikkausliiga ja käsipallon Aktia-liiga. Sitten on F-liiga, Koris-liiga, Aurora-liiga. Suuri ja mahtava jääkiekon SM-liigakin on vain 1üga. Ihana poikkeus on Superpesis.No joo mutta esimerkiksi SM-liigaa taidetaan pelata muissakin lajeissa?
Oispa 1ügakin ”Superlätkä”. Ois ihana!Ehkä juuri siksi suurin osa edes vähän uutisoitavista sarjoista on vaihtanut nimensä. Sponssinimen ottanut Veikkausliiga ja käsipallon Aktia-liiga. Sitten on F-liiga, Koris-liiga, Aurora-liiga. Suuri ja mahtava jääkiekon SM-liigakin on vain 1üga. Ihana poikkeus on Superpesis.
Oispa 1ügakin ”Superlätkä”. Ois ihana!
National Hurling League, Irlanti.Näissä joko aloitetaan lajista jääkiekko, tai siirrytään lajiin ja NHL:ään. Taidetaanpa myös sanoa Jääkiekon SM-Liiga.
Kyynerpää!
"Kookoo numero 57 Nick Welsh kaksi minuuttia syy kyynerspäätaklaus."Nokitan; kyynerspää.
Tuota muutama tuttu kouvoloidi vahvistetusti käyttää.