Judge Dredd
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Minä mietiskelin, että jaa no pilkku uusitaan jos oli tuplakosketus, mutta vitut. On kyllä typerä sääntö. Eihän sekään ole automaattinen maali jos mv rikkoo sääntöjä ja varastaa viivalta.
Joku sen näki ja selvästi, koska hylky tuli noin nopeasti. Paitsioita eivät aina pysty näkemään edes vartin tutkiskelun jälkeen.
Ai osuiko se siihen?Ilmeisesti pallo osui vasempaan jalkaan sen jälkeen, kun Alvarez oli potkaissut pallon liikkeelle
Osui. Ihmeen paljon parranpärinää on aiheuttanut tämä tuomio. Vini saanut taas järkyttävän määrän rasismia, koska Alvarez liukastuu ja ottaa vahingossa tuplakosketuksen. Selvä ja oikea tuomio, puolivälierissä jatketaan.Ai osuiko se siihen?
Osui. Ihmeen paljon parranpärinää on aiheuttanut tämä tuomio. Vini saanut taas järkyttävän määrän rasismia, koska Alvarez liukastuu ja ottaa vahingossa tuplakosketuksen. Selvä ja oikea tuomio, puolivälierissä jatketaan.
Osui. Ihmeen paljon parranpärinää on aiheuttanut tämä tuomio. Vini saanut taas järkyttävän määrän rasismia, koska Alvarez liukastuu ja ottaa vahingossa tuplakosketuksen. Selvä ja oikea tuomio, puolivälierissä jatketaan.
Valitettavasti alkaa olemaan aika vakio näiden derbyjen jälkeen... Vini varmasti erittäin raskas pelaaja vastustajan näkökulmasta, mutta tuo jatkuvan rasismikortin esiin kaivaminen kertoo kuinka helvetin tyhmiä nuo ihmiset ovat.
Ja valitettavasti se Realin häpeällinen ja katteeton tuomareista itkeminen ei tähän tule loppumaan.Vinihän ampui rankkarin jo aiemmin taivaan tuuliin. Alvarezin pilkku oli ihan pilkku kisassa jonka hylkääminen oli ihan tyhjän kanssa.
Tuo maalivahti homma pitäisi olla juuri noin kun sanot eli maali:)Minä mietiskelin, että jaa no pilkku uusitaan jos oli tuplakosketus, mutta vitut. On kyllä typerä sääntö. Eihän sekään ole automaattinen maali jos mv rikkoo sääntöjä ja varastaa viivalta.
En ole Cliigaa pahemmin seurannut, mutta törmäsin tuohon hylätyn rankkarin hidastusvideoon. Sääntöjä en tunne, mutta mun silmääni ehkäpä oikeusmurha, jos nyt puhutaan tuplakosketuksesta. Tai ainakin tuomareilla on kyllä olleet tosi tarkat kiikarit päässä
Jatkopaikkahan sieltä tuli.Honkavaaran DIF johtoon.