Pekan tilanne on kyllä haastava. Ei riitä tällä hetkellä, mutta uskon että suurin syy siihen on pelaamattomuus. Eli tuskin kommennus poppareille auttaisi. Surullista, että tuli tänne uran parhaan kautensa jälkeen ja sitten harjoituskaudella kävi mitä kävi. En muista milloin olisin ollut niin innoissani hankinnasta, mitä olin kun Pekan sopimus julkaistiin.
Kun tässä mietin tätä Jormakan peluutusta, niin voiko olla että Jormakan sopimuksessa sanotaan, että pitää pelata kahdessa ekassa kentässä ja ylivoimalla? Eikö tällaisia sopimuksia ole nykyisin ns tähdillä. Jormakan pelikunto ei ainakaan ole tällaisen peluutuksen tasolla.Pekan tilanne on kyllä haastava. Ei riitä tällä hetkellä, mutta uskon että suurin syy siihen on pelaamattomuus. Eli tuskin kommennus poppareille auttaisi. Surullista, että tuli tänne uran parhaan kautensa jälkeen ja sitten harjoituskaudella kävi mitä kävi. En muista milloin olisin ollut niin innoissani hankinnasta, mitä olin kun Pekan sopimus julkaistiin.
Olisi myös kiva tietää onko Jormakan tulo ykköseen vaikuttanut Schnarrin ja Torgerssonin pistetahtiin.Laittakaas tilastoniilot jypin pisteet Jormakalla ja ilman. On parantanut otteitaan, mutta pukukoppifiiliksistä olen huolissani.
0.83 taitaa olla Joren kanssa, eli ilman Jorea vajaa 1.5 ottelua kohden…Laittakaas tilastoniilot jypin pisteet Jormakalla ja ilman. On parantanut otteitaan, mutta pukukoppifiiliksistä olen huolissani.
Aika raaka ero, joskaan ei tätä yhden henkilön syyksi (terkkuja Fabulle) voi laittaa.0.83 taitaa olla Joren kanssa, eli ilman Jorea vajaa 1.5 ottelua kohden…
Jormakan maalin jälkeen oli hauska tilanne, kaikki hyökkääjät meni katsomaan ensiksi menikö se todella maaliin, ennen kuin alkoivat tuulettaan. Möys Mäkisellä kahden ottelun maaliputki, joka oli vielä vähän aikaa sitten mahottumuus esityksiin nähden.Jormakka on saanut paljon kuraa niskaan, mutta nyt kulkee! Eilen ja tänään Jore painoi nöyrää työtä ja on ollut yksi parhaimmista. Valitettavan myöhään hän on päässyt vireeseen, mutta toivotaan että kausi jatkuu vielä pudotuspelien puolella.
Tähän liittyen: haistappa Jaakko Lantta paska!
Siihen kun saavat vielä keskelle koodinimen "rasmusasplund" niin voi veljet. Alkais jo kausi!!Saattaap olla semmone juttu että ens kaudella Jormakka ja Taneli Torkkonen muodostaa melkosen kovan tutkaparin ylivoimalla, mutta myös tasaviisikoin.
Tämä on vaatinut myös luottamusta valmennukselta. Jos Jore olisi heti heitetty neloseen pienille minuuteille, ei olisi ehkä tullut kehitystä.Vähän eppäilin, että Jore saattaa nousta omalle tasolleen, kun saa apinan heitettyä selästä pois. Näin on käynyt.
Jore pelaa tällä hetkellä hyvää jääkiekkoa.