Mainos

Joukkueen rakennus 2025–2026

• 58 060
  • 321

macroozio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Penguins
Tämä kuulostaa siltä, että Curryä ei päästetty pois. Koska muutoin olisi taatusti se kuuluisa sentterinmetsästys edelleen käynnissä.
Todetaan nyt sen verran, että mun tietojen mukaan sentterinmetsästystä harrastettiin jo tämän kauden aikana hartaasti, reilusti ennen siirtotakarajaa ainakin Ruotsin puolelta oli joku sena ollut tarkastelussa. Ei tietoa haun menestyksestä.

Kuitenkin ajatuksena on ollut hakea sentteriä Currylle, eli toiveena ollut saada hänet siirrettyä laitaan.

Olisihan tuo aika kova ajatus, jos kärkiketjujen laiturit olisivat mallia Mäenpää, Hartikainen, Curry ja x. Tässä tilanteessa ei niin hirveästi enää harmittaisi Kantnerin poistuminen.

Tämä toki tarkoittaisi sitä, että Anssin olisi pitänyt löytää tuloksentekoon pystyvä sentteri + rightilta ampuva laituri.

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Todetaan nyt sen verran, että mun tietojen mukaan sentterinmetsästystä harrastettiin jo tämän kauden aikana hartaasti, reilusti ennen siirtotakarajaa ainakin Ruotsin puolelta oli joku sena ollut tarkastelussa. Ei tietoa haun menestyksestä.

Kuitenkin ajatuksena on ollut hakea sentteriä Currylle, eli toiveena ollut saada hänet siirrettyä laitaan.

Olisihan tuo aika kova ajatus, jos kärkiketjujen laiturit olisivat mallia Mäenpää, Hartikainen, Curry ja x. Tässä tilanteessa ei niin hirveästi enää harmittaisi Kantnerin poistuminen.

Tämä toki tarkoittaisi sitä, että Anssin olisi pitänyt löytää tuloksentekoon pystyvä sentteri + rightilta ampuva laituri.
Luulisi että ei kovin vaikea olisi sentteriä hommata jos mahdollisuus pelata Härskin ja Curryn keskellä

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

NumberFour

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Chiefs, Arsenal, Ronnie O.
Mäenpää-Rissanen-Hartikainen
Klemetti-Curry-Okany
Saarelainen-HerraX-Kapanen
Kombe/Vallius-Lantta-Korhonen

HerraY-Westerlund
Lappalainen-Ruotsalainen
Kaňák-Elorinne
Salmela-Räsänen
Mononen

Lekkas
Kerkola

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Klemetti-Curry-Okany

HerraY-Westerlund
Lappalainen-Ruotsalainen
Kaňák-Elorinne
Salmela-Räsänen
Mononen

Lekkas
Kerkola

En oikein millään jaksa uskoa, että Kerkola nostettaisiin vielä ensikaudeksi aikuisiin. Numerot ei vain riitä siihen.

Itse olen miettinyt esimerkiksi Noa Valia. Soppari loppuu tähän kauteen.

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Tämä kaveri? Vai onko jo tasoa Liian hyvä ja kallis Kuopioon?

Suosikkijoukkue
KalPa sympatiat KooKoo

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Arsenal FC
Mistä tämä nyt kumpuaa, että sentteri Currysta pitäisi alkaa tekemään laituria? Ihan hemmetin hyvä SENTTERI tähän sarjaan ja kun tiedetään, että muutenkin niitä senttereitä on vaikeampi löytää kuin laitureita. Patrickin paikka on keskellä.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ruotsiinhan siirtyi myös täksi kaudeksi edellisellä kaudella Kansasissa Curryn kanssa pelannut Jenkki sentteri Nolan Walker.

Nolan Walker - Stats, Contract, Salary & More

Oskarshamnilla ollut heikohko kausi joukkueena joten noita tämän kauden tehoja siellä ei mielestäni kannata liikaa tuijotella ja niidenkin osalta on kuitenkin 4 paras pistemies ja toiseksi paras +- lukema joukkueesa. Tuolla Kansasissa missä Currykin silloin pelasi samassa joukkueessa Walkerilla 63 peliä joissa 68 pistettä joista puolet (34) maaleja. Tuo voisi varmaan aika edullisesti tulla KalPasta hakemaan pontta Euroopan valloitukseen kun tuttu pelikaveri olisi joukkueessa joka on tällä kaudella näyttänyt, että KalPassa yksilötkin menestyy.

Rightin kätisyyden hyökkääjä tai hyökkääjiä KalPan on joka tapauksessa ensikaudeksi pakko hommatta ei voi kaikki olla leftejä yksinkertaisesti.

Se, että riittäisikö tuolla Walkerilla sitten liigassa ei tietenkään minun tiedossani ole kun en ole miehen edes nähnyt pelaavan, mutta mikäli Anssi tuollaisen meille hankkisi niin pakkohan se vain olisi luottaa niin kuin Currynkin kanssa.

KalPan ensikauden kuvioista minulla ei mitään tietoa oikeasti ole eikä tosiaan siitä onko tuo Walker sitten miten kova pelimies kunhan vaan nyt kerroin, että siellä tuollainenkin pelaa.

E: Sitä en myöskään tiedä pelasiko Curryn kanssa samassa kentässä tuolla Kansas Cityssä, mutta jos joku jostain tuon tiedon onkii niin olisi mukava itsekkin kuulla.

Pete1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalapahan se
Klemetti-Curry-Okany

HerraY-Westerlund
Lappalainen-Ruotsalainen
Kaňák-Elorinne
Salmela-Räsänen
Mononen

Lekkas
Kerkola
Eikös näädät oo Elorinnettä viemässä?Jatkolaa pyöritellään Tepsuleihin...Korjatkaa jos oon väärässä..

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ruotsiinhan siirtyi myös täksi kaudeksi edellisellä kaudella Kansasissa Curryn kanssa pelannut Jenkki sentteri Nolan Walker.

Nolan Walker - Stats, Contract, Salary & More

Oskarshamnilla ollut heikohko kausi joukkueena joten noita tämän kauden tehoja siellä ei mielestäni kannata liikaa tuijotella ja niidenkin osalta on kuitenkin 4 paras pistemies ja toiseksi paras +- lukema joukkueesa. Tuolla Kansasissa missä Currykin silloin pelasi samassa joukkueessa Walkerilla 63 peliä joissa 68 pistettä joista puolet (34) maaleja. Tuo voisi varmaan aika edullisesti tulla KalPasta hakemaan pontta Euroopan valloitukseen kun tuttu pelikaveri olisi joukkueessa joka on tällä kaudella näyttänyt, että KalPassa yksilötkin menestyy.

Rightin kätisyyden hyökkääjä tai hyökkääjiä KalPan on joka tapauksessa ensikaudeksi pakko hommatta ei voi kaikki olla leftejä yksinkertaisesti.

Se, että riittäisikö tuolla Walkerilla sitten liigassa ei tietenkään minun tiedossani ole kun en ole miehen edes nähnyt pelaavan, mutta mikäli Anssi tuollaisen meille hankkisi niin pakkohan se vain olisi luottaa niin kuin Currynkin kanssa.

KalPan ensikauden kuvioista minulla ei mitään tietoa oikeasti ole eikä tosiaan siitä onko tuo Walker sitten miten kova pelimies kunhan vaan nyt kerroin, että siellä tuollainenkin pelaa.

E: Sitä en myöskään tiedä pelasiko Curryn kanssa samassa kentässä tuolla Kansas Cityssä, mutta jos joku jostain tuon tiedon onkii niin olisi mukava itsekkin kuulla.
No tämä olisikin sitten hyvinkin KalPan näköinen haku. Yliopistotausta, hyvät ECHL-pisteet, Allsvenskan, pienikokoinen=hyvä luistelemaan?, ei ikäloppu. Miksipäs ei.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No tämä olisikin sitten hyvinkin KalPan näköinen haku. Yliopistotausta, hyvät ECHL-pisteet, Allsvenskan, pienikokoinen=hyvä luistelemaan?, ei ikäloppu. Miksipäs ei.
Niin kyllähän tuon luulisi mahdollista olevan etenkin jos nimenomaan Currylle sentteriä haetaan kuten joku ylempänä kertoi ja olisi varmaan Curryn Kuopiossa viihtyvyyden kannalta taas yksi asia lisää kun tuttu kaveri tulisi KalPaan ja Kuopioon joka on vielä maanmies.

E: on muuten Veeti Miettisen kanssa ollut samassa yliopistossa ja vaikka Veeti ei meillä enää pelaa on sieltäkin voinut suositukset tulla.

Vaikea noista on tietenkin sanoa pelkän tilastojen perusteella miten kovasta pelurista on kyse, mutta KalPan näköinen haku voisi ainakin hyvinkin kyllä olla.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy