Takapakkia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Takapakkia ottanut jyväskyläläinen joukkue
”Käsi kädessä Euroopan huipulta Mestikseen, kiitos Jukka <3”"Kiitos ja näkemiin, Jukka Seppänen". Tuossa lakanassa olisi tyyliä.
”Käsi kädessä Euroopan huipulta Mestikseen, kiitos Jukka <3”"Kiitos ja näkemiin, Jukka Seppänen". Tuossa lakanassa olisi tyyliä.
Eikös se noin mennyt Jonne Virtasen seksikin?Kyllä tämä oli ikävä kyllä ohi ennen kuin se edes alkoikaan.
En tiedä, mutta ainakin muutaman lapsen se tuottanut,Eikös se noin mennyt Jonne Virtasen seksikin?
Sanotaan näin. Toivottavasti kauden jälkeen kerrotaan vähän hommista.
Vittu tehkää te Jyväskylässä saatana. Vitun vaikee ehtiä huomiseks taikoa saatana yhen vitun mitään lakanaa kun täällä ollaan saatana Kouvolassa. Tehkää saatana niin käytetään huomenna. Vittu.
Ylen raportti tähän liittyen.En tiedä, mutta ainakin muutaman lapsen se tuottanut,
Onko tämä totta. Onko todellakin niin että mr. 1600 ohjeistaa vieläkin? Minun on vaikea uskoa sitä.Tämähän ei ole täysin Pennen kiekkoa. Se hyvä jakso oli sitä mitä haluaisi pelata...
Voimia sinne Kouvolaan.Vittu tehkää saatana. Vittu että vituttaa tämä koko vitun paska.
Mun ei ole yhtään vaikea uskoa tätä. Katsoo millaista peliä pelattiin vuoden alusta ja nyt ei sit muka osatakaan pelata, kun puheiden mukaan herra kusipäinen tuli takaisin suomeen.Onko tämä totta. Onko todellakin niin että mr. 1600 ohjeistaa vieläkin? Minun on vaikea uskoa sitä.
Minusta kaikki faktat sekä fiktiot tukee tätä, miten pelitapa taas muuttui kuin sormia napsauttamalla kun miehen kiireet amerikoissa loppui..Onko tämä totta. Onko todellakin niin että mr. 1600 ohjeistaa vieläkin? Minun on vaikea uskoa sitä.
Sama. Luulis, että tässä tilanteessa Penne peluuttaisi vain sitä omaa peliään. Ja jos tulee fudut, niin mediassa vaan esille miten ei saanut työrauhaa. Viime vuosien tapahtumien perusteella veikkaan, että Suomessa ainakaan ei kovin montaa epäilijää löytyisi.Onko tämä totta. Onko todellakin niin että mr. 1600 ohjeistaa vieläkin? Minun on vaikea uskoa sitä.
Jollain tavalla viimekautinen oli käsitettävissä kun valmentajisto oli ollut muun hallituksen tahdon mukaan. Tähän kauteen oli 1600+:n oma alkuperäinen toive enkä voinut kuvitella että sama menettely jatkuisi.Sama. Luulis, että tässä tilanteessa Penne peluuttaisi vain sitä omaa peliään. Ja jos tulee fudut, niin mediassa vaan esille miten ei saanut työrauhaa. Viime vuosien tapahtumien perusteella veikkaan, että Suomessa ainakaan ei kovin montaa epäilijää löytyisi.
Ymmärrän kyllä, että hän saa tosta hommasta palkkaa, mut en minä ainakaan valmentajana saisi tarpeeksi siitä tyydytystä, jos pitäisi valmentaa jotain täysin paskaksi todettua pelitapaa seuran pukuherran käskystä.
Harmi kun tästä viestistä ei voi tykätä useempaan kertaan.Vittu tehkää te Jyväskylässä saatana. Vitun vaikee ehtiä huomiseks taikoa saatana yhen vitun mitään lakanaa kun täällä ollaan saatana Kouvolassa. Tehkää saatana niin käytetään huomenna. Vittu.
Kun ei saatana pysty repeämään joka paikkaan.
En itse tuollaisia sanoja näissä käyttäisi..Mun puolesta saa lukea myös haista vittu ja kiitos hyvistä vuosista
Uusiokäytetään se Korpivaaralle omattu lakana.En itse tuollaisia sanoja näissä käyttäisi..
Eikös se tyrmätty.. vai miten nää menikäänUusiokäytetään se Korpivaaralle omattu lakana.
Päivi varmaan kerkes valittaa siitä kun ei ollut kuulemma paloturvallinenEikös se tyrmätty.. vai miten nää menikään