Sami Kapanen Pelicansin päävalmentajana

• 46 958
  • 266

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
En etukäteen tyrmännyt valintaa enkä varsinkaan nyt mutta jotenkin hullulta tuntuu jos prosessi on mennyt niin että masennuksesta kärsinyt pelaajatarkkailija itse soitti että oisko hommia.
Siinä pääsi seurajohto antamaan meille kaikille epäilijöille kunnon näpäytyksen, kun täällä epäiltiin että haluaako ja saadaanko Yli-Junnilan kohtelun jälkeen ketään uskottavaa valmentajaa enää Pelicansiin. Ei tarvinut seuran edes itse kysellä, kun tänne jo soiteltiin ihan omatoimisesti. Imua on! Kaikesta huolimatta.

"We keep fighting. We can make something big, something special." oli Kapasen viesti joukkueelle kopissa eilisen pelin jälkeen. Kylmät väreet.

Le Deal

Jäsen
Siinä pääsi seurajohto antamaan meille kaikille epäilijöille kunnon näpäytyksen, kun täällä epäiltiin että haluaako ja saadaanko Yli-Junnilan kohtelun jälkeen ketään uskottavaa valmentajaa enää Pelicansiin. Ei tarvinut seuran edes itse kysellä, kun tänne jo soiteltiin ihan omatoimisesti. Imua on! Kaikesta huolimatta.

"We keep fighting. We can make something big, something special." oli Kapasen viesti joukkueelle kopissa eilisen pelin jälkeen. Kylmät väreet.
Ensimmäiseen osioon. :)))))

Toiseen. Mistä näit?

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Vaikka tämän toteaminen on jo kielletty, niin pakko tähän väliin taas mainita, että se on vaan niin että yritysmyynti vetää!

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
En etukäteen tyrmännyt valintaa enkä varsinkaan nyt mutta jotenkin hullulta tuntuu jos prosessi on mennyt niin että masennuksesta kärsinyt pelaajatarkkailija itse soitti että oisko hommia.
No vaikka itsekin olen omanalani asiantuntija niin valitettavasti olen joutunut soittamaan löytääkseni töitä…

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Niinhän se pelaajienkin kohdalla suurilta osin menee, että agentit tarjoaa asiakkaitaan joukkueisiin.

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En pitäisi mahdottomana. Samihan itse kertoi kun oli ollut Tv-pelihommissa penkkien välissä haistelemassa pelinaikaisia tunnelmia, oli siinä hetkessä tajunnut kuinka paljon kaipaa tuota ilmapiiriä. Ja tais olla vielä Lahessa.
Pelicansin tilanne on varmaan ollut tiedossa niin eihän tuo ihan mahdotontakaan olisi.

Myste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes // FC Lahti // MMA
Luinko/kuulinko mä oikein jostain et Sami on yläkertaan ilmoittanut että käy mieluummin kertomassa yläkerrassa miten menee, kun että johtaja kävisi alhaalla. Työrauha. Fiksu diili.
Jep, kuulit oikein. Ja noin sen pitäisikin mennä, mutta tässä meidän todellisuudessa tuokin pitää kertoa...

Renksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Luinko/kuulinko mä oikein jostain et Sami on yläkertaan ilmoittanut että käy mieluummin kertomassa yläkerrassa miten menee, kun että johtaja kävisi alhaalla. Työrauha. Fiksu diili.
Vähän skeptisesti suhtaudun työrauhan toteutumiseen. Jos se olis ollut aikaisemmin vaan ilmoituksesta kiinni, niin eiköhän se työrauha olis jo saavutettu. Tässä olen toki mielelläni väärässä.

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Asiasta mitään tietämättä voisin kuvitella työrauhan määrän korreloivan suoraan voitettujen otteluiden määrän kanssa. Eiköhän Niemeläkin saanut myös verrattain rauhassa operoida kun voittojakin sateli.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Asiasta mitään tietämättä voisin kuvitella työrauhan määrän korreloivan suoraan voitettujen otteluiden määrän kanssa. Eiköhän Niemeläkin saanut myös verrattain rauhassa operoida kun voittojakin sateli.
Näin se on myös normityö elämässä…ei se pomo huohota niskaan jos hommat rokkaa

(1)
  • Tykkää
Reactions: SSAA

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Vähän skeptisesti suhtaudun työrauhan toteutumiseen. Jos se olis ollut aikaisemmin vaan ilmoituksesta kiinni, niin eiköhän se työrauha olis jo saavutettu. Tässä olen toki mielelläni väärässä.
Aikaisemmalla goutsilla/goutseilla ei ollu yli 800 matsia Tarunhohtoisesta vyöllään. Saattaa vaikuttaa, tai olla vaikuttamattakin. Siihen työrauhaan siis.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Aikaisemmalla goutsilla/goutseilla ei ollu yli 800 matsia Tarunhohtoisesta vyöllään. Saattaa vaikuttaa, tai olla vaikuttamattakin. Siihen työrauhaan siis.
Samin persoona on sellanen että Nurminen voi kyllä käydä kopissa ja Sami on hiljaa. Mutta sen jälkeen Sami tulee kyllä yläkertaan käymään ja kahdenkeskisesti ei ole hiljaa. Osaa antaa palautteen tarvittaessa niin että Nurmisella punottaa poskissa muukin kuin aamupala.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Mä en osaa pukea tätä fiilistä enää edes kunnolla sanoiksi, oon vaan täl hetkellä niin hemmetin kiitollinen että Kapanen tuli meille, vieläpä omasta aloitteesta. Yhtäkkiä näitä loppukauden pelejä suorastaan odottaa innolla.

Radio Voimalla taidettiin sanoa, että Sami olisi nyt jo rikkonut Pelicans-valmentajien pisimmän pisteputken ennätyksen. Onko kellään tarkempaa tietoa tästä?

Suosikkijoukkue
comes in waves
Radio Voimalla taidettiin sanoa, että Sami olisi nyt jo rikkonut Pelicans-valmentajien pisimmän pisteputken ennätyksen. Onko kellään tarkempaa tietoa tästä?
Saattaa hyvinkin olla pisin pisteputki nimenomaan pestin alusta laskien, mutta olihan meillä jo pelkästään viime kaudella kaksi kaheksan pelin pisteputkea, ja Kapasen putki on tällä hetkellä seitsemässä pelissä.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Otin tarkastelujaksoksi 12.2. (Kapasen ensimmäinen peli peräsimessä) -> tämä päivä. Siitä päivästä lähtien kun Sami astui ruoriin, ollaan kerätty eniten pisteitä kaikista joukkueista.

Sami teki mahdottomasta mahdollisen ja käänsi tämän laivan kurssin totaalisesti. Hattu päästä!

Edit: liitteenä vielä sarjatilanne juuri ennen kuin Sami valmensi ensimmäisen pelinsä. Oltiin esim. Sportia ja Kärppiä 13 pistettä perässä, Tapparaa peräti 18!

Liitteet

• IMG_20250228_223627.jpg
    IMG_20250228_223627.jpg
    327,7 KB · kertaa luettu: 100
Viimeksi muokattu:

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Otin tarkastelujaksoksi 12.2. (Kapasen ensimmäinen peli peräsimessä -> tämä päivä. Siitä päivästä lähtien kun Sami astui ruoriin, ollaan kerätty eniten pisteitä kaikista joukkueista.

Sami teki mahdottomasta mahdollisen ja käänsi tämän laivan kurssin totaalisesti. Hattu päästä!
Sami on saanut tämän joukkueen pelaamaan potentiaalinsa mukaisesti. Tämä oikein alleviivaa Yllin epäonnistumista.

Iso virhe seuralta lähteä Yllin kanssa liikkeelle. Tänä vuonna taisteltaisiin muuten taas mestaruudesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy