Volframikarbidi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Turunen pistää nyt täyteen ladatusta maalipyssystään varmistimen pois ja vaihtimen sarjalle kiitos.
Tulta munille!
Tulta munille!
Ai että kyllä, mahtava nähdä omia junnuja noin tärkeillä paikoilla! Kävi miten kävi, niin tänne fanclubin väelle pelkkää hyvää ja posin kautta!Taas mielenkiintoinen ilta edessä. Nikupeteri ykkösen laidalla, pitänee valmistautua Jagr-tuuletukseen kotiluolassa. Uusitut ketjut luo kiinnekohtia peliin mitä seurata. Lisäksi kaksi junnua pakistossa, Peltonen ja Nissilä, ennakkoluulotonta peliä heiltä odotan.
Hieno ilta ja pisteet jää Raksilan. Tulta munille!
Tämä on ketju, jonka soisi olevan aidon kannustuksen paikka. Kaikki muut Kärppien osion ketjut ovat jo vittuilun ja sarkasmin täyteisiä. Tämä ketju on luotu aikanaan nimeomaan kannustamiseen ja kyllä, myös ja erityisesti silloin, kun joukkueella on hankalaa. Tämä on ainoa ketju, jossa voi kannustaa Kärppiä vapaasti ja sydämensä pohjasta. Ei pilata tätä. Kiitos! @ModeraattoritGo Janhunen Go!
Eikö täällä ole jo tarpeeksi monta ketjua jonne voi suoltaa tällaista draamakuningatar-vuodatusta?Minulta Kärpät saa seuraavan kerran kannustusta kun osoittavat olevansa sanojensa mittaisia. Silloin kun lauseet eivät ole vain lauseita vaan ne teot puhuvat puolestaan, silloin olette ansainneet minut ja vilpittömän huomioni ja kannatukseni ja urheilullisen mielenkiintoni.
Eikö täällä ole jo tarpeeksi monta ketjua jonne voi suoltaa tällaista draamakuningatar-vuodatusta?
Sen kun laitat tämän ketjun ignoreen, jos niin paljon häiritsee. Itselläni ei ole hirveästi viime aikoina ollut kannustus mielessä, mutta enpä ole tähän ketjuun tullut suoltamaan paskaa. Se on niin helppoa. Tänne ei tarvitse kirjoittaa, jos ei oikeasti ole kannustus mielessä.EI! Niin kauan ku sama paska jatkuu valumistaan niin EI!
Sitähän sä kysyit?
Minä vielä kotisohvalla. Parempi lähteä liikkeelle, etten myöhästy. Onpahan mahtavaa, että taas pelataan. Oli jo ikävä Kärppien kotipelien tunnelmaa. Tulta munille!Hallille saavuttu.
Minä vielä kotisohvalla. Parempi lähteä liikkeelle, etten myöhästy. Onpahan mahtavaa, että taas pelataan. Oli jo ikävä Kärppien kotipelien tunnelmaa. Tulta munille!
Tämä ketju on osalle palstan nimimerkeistä aito väylä Kärppien kannustamiseen, myös minulle. Ihmettelen tarvetta dissata ketjua ja suosikkijoukkueen kannustusta.
Mulle Kärppien kannattajana ja kausikorttilaisena tämä lauantai kera Kärppien ja HIFK:n välisen kamppailun on merkityksellinen ja mielenkiintoinen. Ja kyllä, kannustan paikan päällä Kärppiä ja toivon suosikkijoukkueeni voittoa. Näin se on, vaikka urheilu ei aina suo makeaa menestystä. Minusta on tärkeä tukea myös vaikeina aikoina. Tänään laitetaan etelä polvilleen! Tulta munille!