Toki Leksa tonne, JOS olisi kondiksessaKyllä mä tonne laittaisin Leksan Hartikaisen tilalle any day. Oikeastaan kenet vain. Täysi mysteeri minulle miksi tuon tason kaveri pelaa meidän joukkueessa. Ei sitten mitään vahvuuksia liigatasolla.
Toki Leksa tonne, JOS olisi kondiksessaKyllä mä tonne laittaisin Leksan Hartikaisen tilalle any day. Oikeastaan kenet vain. Täysi mysteeri minulle miksi tuon tason kaveri pelaa meidän joukkueessa. Ei sitten mitään vahvuuksia liigatasolla.
Muuten näyttää ihan hyvältä, mutta nelonen on kyllä karsea. Onneksi sairastuvalta ollaan ennen pitkää saamassa siihen apuja (kop kop), jos ei ketään enää tuoda sisään. Åsten noista nelosen ukoista ainoa, joka saa jotain aikaiseksi, sillä saattaa erehtyä taklaamaan. Toivottavasti kakkosen yhteispeli jatkaa toimimistaan.IFK tänään:
Palmu - Lehterä - Pakarinen
Sund - Martin
Mäkiaho - Somppi - Mieho
Melart - Larsen
Kodytek - Lundell - Marleau
Kiviharju - Knot
Karjalainen - Hartikainen - Åsten
Manninen
Hovinen
Taponen
Odotin kyllä jo Raskia kokoonpanoon. Estimaatti menny jo, vaikka se nyt mikään totuus olekaan. Mutta joo, Vesalainen ja Rask mukaan, niin muuttuu hyvin tuo koostumus myös 4 osalta. #10 saikku tosin kestänee vielä kk päivät :(Muuten näyttää ihan hyvältä, mutta nelonen on kyllä karsea. Onneksi sairastuvalta ollaan ennen pitkää saamassa siihen apuja (kop kop), jos ei ketään enää tuoda sisään. Åsten noista nelosen ukoista ainoa, joka saa jotain aikaiseksi, sillä saattaa erehtyä taklaamaan. Toivottavasti kakkosen yhteispeli jatkaa toimimistaan.
Ja Nykyri, mutta hakenee tuntuman ensin kevyemmistä peleistä.Melart.
2-3vk näköjään kummallakin ennuste.Odotin kyllä jo Raskia kokoonpanoon. Estimaatti menny jo, vaikka se nyt mikään totuus olekaan. Mutta joo, Vesalainen ja Rask mukaan, niin muuttuu hyvin tuo koostumus myös 4 osalta. #10 saikku tosin kestänee vielä kk päivät :(
Ja Nykyri, mutta hakenee tuntuman ensin kevyemmistä peleistä.
Hätähousu.Veikkauksessa ei näy ollenkaan IFK:n kokoonpanoja. Jokos siellä koko joukkueen rööri laulaa?
Taponen
?
No sitä se ei todellakaan ole mutta kuonoon varmaan tulee.Eurooppalainen huippuseura. Tänään tulee muuten aivan varmasti kuonoon. Jukurit on paperillakin kovempi tällä hetkellä.
Veikkaisin, että ei välttämättä kun ovat suuressa viisaudessa hankkineet Peltostakin huonomman valmentajan.No sitä se ei todellakaan ole mutta kuonoon varmaan tulee.
Somppi viltissä vai klesana?
Rehellisyyden nimissä on sanottava että en vaihtaisi Peltosta Jonne Virtaseen tai Sami Kapaseen.Veikkaisin, että ei välttämättä kun ovat suuressa viisaudessa hankkineet Peltostakin huonomman valmentajan.
Kaiken järjen mukaan pitäisi olla Elias, mutta saa nähdä.Mr. X vai Arvuuttaja kakkosena?