Kanssasi samoin ajattelee varmasti moni muukin mutta olisiko tässä juurikin syy siihen, että on nyt viimeisimmät pelit pelannut oikealla? Kyllähän tuon luulisi olevan jokaiselle NHL-organisaatiolle jo selvää, että Laine vasemmalla pointilla on Canadiensin ylivoiman suurin uhka ja ennen pitkää tuohon yv-muodostelmaan olisi keksitty puolustuskeino. Itse veikkaan, että palaa kyllä taas sinne vasemmalle puolelle ennen pitkää mutta Habs yrittää nyt ikäänkuin sekoittaa scouttien pakkaa ja piilottaa aseen hetkeksi aikaa muualle.En ihan ymmärrä, miksi Lainetta on ylivoimassa peluutettu oikealla puolella viime aikoina. Itse saattaisin kauden alun perusteella harkita vasenta puolta.
Eiköhän se johdu loukkaantuneesta olkapäästä.En ihan ymmärrä, miksi Lainetta on ylivoimassa peluutettu oikealla puolella viime aikoina. Itse saattaisin kauden alun perusteella harkita vasenta puolta.
Joo. Ei satu olkapäähän, kun ampuu oikealta puolen kaukaloa. Vai liekkö vielä vaihtanut kätisyydenkin suoraan?Eiköhän se johdu loukkaantuneesta olkapäästä.
Eiköhän tästäkin saada väännettyä jotenkin negatiivinen kulma...
Ampuuko se sieltä? Panthersia vastaan rannarin tais kerran vetää eikä ollut mitenkään painava laukaus.Joo. Ei satu olkapäähän, kun ampuu oikealta puolen kaukaloa. Vai liekkö vielä vaihtanut kätisyydenkin suoraan?
Pate. On. Legenda.
Eiköhän se johdu loukkaantuneesta olkapäästä.
Eikös se Columbusta vastaan kolhua ottanut? Kyllä sillä pelata pystyy, mutta se laukauksen huipputehoisuus jää hieman vajaaksi.Onko jossain siis ollut tietoa, että olkapää on rikki?
Eikös se Columbusta vastaan kolhua ottanut? Kyllä sillä pelata pystyy, mutta se laukauksen huipputehoisuus jää hieman vajaaksi.
No ottiko vai eikö ottanut kolhua? Onko faktaa?
Ei kai tällaisia julkisuuteen kerrota jos on vammaa edelleen päällä. Ainoaksi faktaksi siis jää että otettiin maanantain pelistä pois (upper body) ja palasi perjantain harjoituksiin ja lauantain peliin. Ja on pelannut siitä asti.
Eihän sitä ole tarkoituksella vahingoitettu. Tarkoituksella on taklattu, ja se on toki täysin sallittua.Näin se menee. Turha mielestäni rankuttaa täällä mistään olkapäästä, kun mitään tarkempaa tietoa ei ole. Eikä Laineella ymmärtääkseni ole esim. siinä vasemmassa olkapäässä ollut mitään ihmeellistä aikaisemminkaan, joten kaikki vahingoittamisteoriat kannattaa mielestäni kuitata quebecilaisten harhaisena höpinänä.
Eihän sitä ole tarkoituksella vahingoitettu. Tarkoituksella on taklattu, ja se on toki täysin sallittua.
Eikös se Columbusta vastaan kolhua ottanut? Kyllä sillä pelata pystyy, mutta se laukauksen huipputehoisuus jää hieman vajaaksi.
Kyllähän tuo vähän tuskaiselta näyttää tilanteen jälkeen.
Tuskaiselta ainakin näytti, sanovat.
Mun ymmärrys siitä olkapääasiasta oli seuraava, mutta vahvasti mutulla.
Mutta samaan aikaan tekee edelleen mieli myös puolustella Lainetta siitä sitaatista, nää ~milleniaaalit nyt vaan puhuvat tuntonsa suoraan, kikkailevat menemään kaukalossa, lämäävät tyhjiin jne. tietyn koodin vastaisesti ja jargonia kaihtaen. Ei siinä mitään.
Flunssaa yle urheilun tietojen mukaan.Ei sillä kommentilla ole milleniaalisuuden kanssa mitään tekemistä, vaan persoonan. Totuus on kuitenkin, että aika heikkoa on ollut tuon jälkeen maalisarakkeessa. Voi kysyä kannattiko, vaikka syy ja seuraus suhteista voi titeysti kiistelläkin. Itse olisin pitänyt naaman kiinni kun kaikki oli mallillaan ja homma toimi.
Viime yön pelissä nyt sitten scratch, miksi?
Miksi joukkue häviää kun Laine ei kokoonpanossa… Tuntuu, että pelaavat paremmin kun Laine mukana. Siis vaikka istuisi vaihtoaitiossa.Flunssaa yle urheilun tietojen mukaan.
Mutta samaan aikaan tekee edelleen mieli myös puolustella Lainetta siitä sitaatista, nää ~milleniaaalit nyt vaan puhuvat tuntonsa suoraan, kikkailevat menemään kaukalossa, lämäävät tyhjiin jne. tietyn koodin vastaisesti ja jargonia kaihtaen. Ei siinä mitään.