Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 893 435
  • 21 671

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Tänään pulpahti ulos Saimaan uusi lätty. Jokaisen kuuntelukerran jälkeen levy kuulosti paremmalta, ennen kaikkea ehjältä kokonaisuudelta mikä näinä single-aikoina alkaa olemaan harvinaista herkkua. Lataa entistä kovemmat odotukset Vol. 7:lle joka myöskin julkaistaan tämän vuoden puolella. Huomattavasti popimpi levy kuin olin odottanut, mutta siis ainoastaan hyvällä tavalla.

 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tänään pulpahti ulos Saimaan uusi lätty. Jokaisen kuuntelukerran jälkeen levy kuulosti paremmalta, ennen kaikkea ehjältä kokonaisuudelta mikä näinä single-aikoina alkaa olemaan harvinaista herkkua. Lataa entistä kovemmat odotukset Vol. 7:lle joka myöskin julkaistaan tämän vuoden puolella. Huomattavasti popimpi levy kuin olin odottanut, mutta siis ainoastaan hyvällä tavalla.



Saimaa on niitä harvoja bändejä, joissa huikea virtuositeetti yhdistyy vahvaan melodiatajuun sekä visioon. Myös livenä meno on paikoin jopa euforista. Ihmettelen jos Vol6 (ja Vol7) eivät ole kärkikahinoissa kun Vuoden levy -huomionosoituksia jaetaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole vielä tuota Saimaan uutta kuullut, mutta joitain biisejä soittivat siltä, kun näin bändin viimeksi livenä vähän ennen uuttavuotta Korjaamolla. Pitkii päivät biisin teksti ainakin osui hyvin ja tuntuu osuvan hyvin. "Pitkii päivät, lyhyitä vuodet" vai miten menikään. Näyttää itse asiassa olevan Maija Vilkkumaan teksti.

Mutta asiasta toiseen. Olisi voinut olla Luukas Ojan seurassa paras ilta pitkään aikaan, ja sinänsä olikin, vaikka Nordikselta alkulämpöjen hakeminen oli jälkiviisaasti huono ajatus.

Kunnon hyväntuulen bändi etenkin livenä

 

M10

Jäsen
Tänään pulpahti ulos Saimaan uusi lätty. Jokaisen kuuntelukerran jälkeen levy kuulosti paremmalta, ennen kaikkea ehjältä kokonaisuudelta mikä näinä single-aikoina alkaa olemaan harvinaista herkkua. Lataa entistä kovemmat odotukset Vol. 7:lle joka myöskin julkaistaan tämän vuoden puolella. Huomattavasti popimpi levy kuin olin odottanut, mutta siis ainoastaan hyvällä tavalla.



On muuten ihan jäätävän kova biisi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös