Su 25.2.2024 Ässät - TPS

  • 9 365
  • 229

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Siinä kun terveestä polvesta katkeaa ekan kerran esim. eturistiside, niin tuollainen show parissa sekunnissa on aika kaukana. Haisi kyllä melkoinen kalastelu pelaajan tuntien. Kaikesta huolimatta toivon Palmulle tervettä jalkaa.
Joo omasta kokemuksesta ei ole.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Faktahan on, että Ässät on playoff-taistossa ylipäätään mukana lähinnä Niklas Rubinin ansiosta. Siitä, että tuo joukkue tuottaa SaiPan ja Kerhon jälkeen vähiten maaleja, ja mm. pelaa sarjan heikointa ylivoimaa, ei voi syyttää sarjan parasta maalivahtia.

Sääliksi käy Rubinia, mutta toisaalta on Pelicans-lasien läpi helpotus ettei mies pelaa esim. Ilveksessä.
 

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Latautuminen menny yli.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Faktahan on, että Ässät on playoff-taistossa ylipäätään mukana lähinnä Niklas Rubinin ansiosta. Siitä, että tuo joukkue tuottaa SaiPan ja Kerhon jälkeen vähiten maaleja, ja mm. pelaa sarjan heikointa ylivoimaa, ei voi syyttää sarjan parasta maalivahtia.

Sääliksi käy Rubinia, mutta toisaalta on Pelicans-lasien läpi helpotus ettei mies pelaa esim. Ilveksessä.
Turhaa sääliä, kun kaveri itse haluaa Porissa pelata. Oli kuulema muualtakin kiinnostusta, mutta Ässiin halusi jäädä.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Mä oon kuullut tänään useamman "vittu mikä pelle" chäntin kuin Ässät-huudon. En tiedä kertooko se enemmän Kaukokarista ja kumppaneista, Ässien tyhmistä jäähyistä vaiko ihan vain Porin perhepelin katsojista.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Faktahan on, että Ässät on playoff-taistossa ylipäätään mukana lähinnä Niklas Rubinin ansiosta. Siitä, että tuo joukkue tuottaa SaiPan ja Kerhon jälkeen vähiten maaleja, ja mm. pelaa sarjan heikointa ylivoimaa, ei voi syyttää sarjan parasta maalivahtia.

Sääliksi käy Rubinia, mutta toisaalta on Pelicans-lasien läpi helpotus ettei mies pelaa esim. Ilveksessä.
Jep. Jumbona olis oltu jo ajat sitten Ilman Rubinia. Viime kaudella piti myös joukkuetta pystyssä koko kauden.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Onneksi tepsin yv oli taattua laatua.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Turhaa sääliä, kun kaveri itse haluaa Porissa pelata. Oli kuulema muualtakin kiinnostusta, mutta Ässiin halusi jäädä.
Ei kai siinä, jos mies Porissa viihtyy, mutta totuus sekin on että tasokkaamman rosterin takana Rubinilla pelattaisiin mestaruudesta, eikä siitä, päästäänkö juuri ja juuri kympin sakkiin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös