Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 900 974
  • 20 457
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Jep, Kalle käy viemässä Tammelalle sopimuksen allekirjoitettavaksi (ei Kummi-Setä tyyliin).

Mulle tuli jotenkin SaiPan viimeisen Rauman vierailun jälkimaininkeja katsoessani sellainen olo, että Tammela pelaa ensi kaudella Lukossa. Noh, enemmän mutu-puolen juttuja, kuin edes huhu tai mikään muukaan.
Mulla on muuten ihan sama fiilis..
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ajattelin, että tähän matsiin Lämsä olisi uskaltanut antaa Ervastille peliminuutteja, kun reissuun otettiin mukaan.

SaiPalla ei näemmä täyttä rosteria edes kotipeliin (voi toki olla, että noita kaikkia junnuja ei ole Veikkausten sivujen datassa), huutonaurua muutenkin kokoonpanolle. No urheilussa on kaikki mahdollista ja SaiPa voi kiusaa tehdä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jep, Kalle käy viemässä Tammelalle sopimuksen allekirjoitettavaksi (ei Kummi-Setä tyyliin).

Mulle tuli jotenkin SaiPan viimeisen Rauman vierailun jälkimaininkeja katsoessani sellainen olo, että Tammela pelaa ensi kaudella Lukossa.

Lyhensin viestiäsi, sori. Mulla on taas sellainen mutu, että sieltä haetaan nimeä Naukkariselta 2-3 vuoden paperiin, olisi juuri Kallemainen haku. Voi toki ja saakin Tammelakin tulla, mutta se sulkee sitten Uman paluun, riippuen Jonnen sopimuksen pituudesta.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ajattelin, että tähän matsiin Lämsä olisi uskaltanut antaa Ervastille peliminuutteja, kun reissuun otettiin mukaan.

SaiPalla ei näemmä täyttä rosteria edes kotipeliin (voi toki olla, että noita kaikkia junnuja ei ole Veikkausten sivujen datassa), huutonaurua muutenkin kokoonpanolle. No urheilussa on kaikki mahdollista ja SaiPa voi kiusaa tehdä.
Sun huutonaurusi vastustajasta on yleensä tiennyt Lukolle vaikeuksia.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lyhensin viestiäsi, sori. Mulla on taas sellainen mutu, että sieltä haetaan nimeä Naukkariselta 2-3 vuoden paperiin, olisi juuri Kallemainen haku. Voi toki ja saakin Tammelakin tulla, mutta se sulkee sitten Uman paluun, riippuen Jonnen sopimuksen pituudesta.
Naukkarinen teki taannoin jatkot SaiPan kanssa 25-26 asti, eli en usko mutuusi tällä kertaa ;)
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lyhensin viestiäsi, sori. Mulla on taas sellainen mutu, että sieltä haetaan nimeä Naukkariselta 2-3 vuoden paperiin, olisi juuri Kallemainen haku.

Mihin Naukkarinen tulisi, Lukon A-junnuihin? Eihän Lukon rosterissa nytkään ole yhtään junnua, tuskin ensi kaudellakaan. Kallen hankinnat ovat usein sellaisia n 25 v pelaajia, jotka menossa urallaan eteenpäin ja höysteeksi sitten kokeneita jyriä (Ponthus, Pathrik yms).

Eihän Naukkarisen oman uran kannalta olisi mitään järkeä tulla pelaamaan Lukon junnuihin. SaiPassa saa ison roolin kehittyä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Naukkarinen teki taannoin jatkot SaiPan kanssa 25-26 asti, eli en usko mutuusi tällä kertaa ;)

Ok. Mä olen vähän huono hakemaan noita sopimuksien pituuksia, tosin rahallahan niistäkin selviää ;) Kiitos oikaisusta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eihän Naukkarisen oman uran kannalta olisi mitään järkeä tulla pelaamaan Lukon junnuihin. SaiPassa saa ison roolin kehittyä.

Niin saa, jos SaiPa on olemassa. Tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa mitään konfliktia, koska en sopimustilanteista ole selvillä. Kunhan heitin, kun kaveri on positiivisesti pistänyt silmään. Voihan se olla, että Kalle on vaan viikonloppureissulla kattelemassa pelejä, mistäs me näitä tiedetään?
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
SaiPalla näköjään vajaa kokoonpanokin tänään. Toivottavasti Lukon pelaajilla ei ole takit auki peliin lähdettäessä. SaiPan 1,2 ja 3 ketjut kyllä pärjää vertailussa Lukon kolmoselle ja neloselle.
Täysi höökä päälle heti alusta saakka. Se on mun toivomus. Röyhkeästi maalille. Toivottavasti maalihanat aukeaa tänään kunnolla jokaisella ketjulla.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
SaiPalla näköjään vajaa kokoonpanokin tänään. Toivottavasti Lukon pelaajilla ei ole takit auki peliin lähdettäessä. SaiPan 1,2 ja 3 ketjut kyllä pärjää vertailussa Lukon kolmoselle ja neloselle.
Täysi höökä päälle heti alusta saakka. Se on mun toivomus. Röyhkeästi maalille. Toivottavasti maalihanat aukeaa tänään kunnolla jokaisella ketjulla.

Lukon kolmosketjun palkka lienee n puolet tai ylikin koko SaiPan rosterin palkasta. Tähän on Liigassa tultu.
 

Sportsguy

Jäsen
Nyt olisi kyllä mielenkiintoista nähdä tasonmittaus pelit porukan HPK, SaiPa, IPK, Ketterä, TuTo, K-Espoo ja Jokerit kesken. Ihan vaan vaikka kaksinkertainen sarja.
SaiPa voitti Ketterän ennen kautta 7-0.

Kyllä Lukko on kova, mutta tuo kommentti Naukkarisesta Lukon A-junnuihin oli hassu. 34 peliin 19 pistettä. Kova on sielläkin taso.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
SaiPa voitti Ketterän ennen kautta 7-0.
Silloin oli eri jaot kuin nyt. Noista porukoista SaiPalla on edelleen kovin hyökkäys, HPK:lla paras puolustus ja maalivahti, mutta nuo Mestis-seurat ovat muuten kauden mittaan vahvistuneet ja varsinkin TuTo on aika mielenkiintoinen.
Kyllä Lukko on kova, mutta tuo kommentti Naukkarisesta Lukon A-junnuihin oli hassu. 34 peliin 19 pistettä. Kova on sielläkin taso.
Ja tässä on syytä huomioida kuka tuon kommentin kirjoitti. Tuskin moni muu noin ajattelee.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä Lukko on kova, mutta tuo kommentti Naukkarisesta Lukon A-junnuihin oli hassu. 34 peliin 19 pistettä. Kova on sielläkin taso.

Naukkarinen on SaiPassa päässyt vetämään tulosyksikössä ja ylivoimaa. Meinaatko, että olisi Lukon rosterissa mahtunut pelaamaan? Ehkä hajapelejä nelosketjussa, jossa taas ks. pelaajan vahvuudet eivät tule esiin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naukkarinen on SaiPassa päässyt vetämään tulosyksikössä ja ylivoimaa. Meinaatko, että olisi Lukon rosterissa mahtunut pelaamaan? Ehkä hajapelejä nelosketjussa, jossa taas ks. pelaajan vahvuudet eivät tule esiin.
Eiköhän @Olkku tarkoittanut Naukkarisen olevan mielenkiintoinen pelaaja tulevaisuudessa ja sillä ei olisi kyllä mitään tekemistä tämän kauden peluutuksien kanssa. Ei Lukko hanki 0,5+ ppg:llä Liigassa lähes koko kauden pelannutta junnua lähtökohtaisesti rotaatioon, edes SaiPasta. Siinä olet varmasti oikeassa että tuskin Lukossa olisi tällä kaudella lyönyt samalla tavalla läpi.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Missä helvetissä Almari oli?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös