To 22.2.2024 Ässät - KalPa

  • 6 299
  • 183

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Ah, nyt kun tuli puheeksi, niin itse asiassa olen! Lisäksi Mensan älykkyystestissä tulokseni vieläpä meni ns. asteikon yli, eli on hyvin mahdollista että olen jopa koko maailman älykkäin ihminen! Hyvä kun kysyit niin saatiin tämä knoppitieto kerrottua tässä tällee puolihuolimattomasti.

Olen myös viisinkertainen - kyllä, ihan oikein kuulitte, viisinkertainen - Vuoden Jatkoaikalainen. Jos Luoja suo niin siihen se myös jää, mutta en ole vielä päättänyt suonko minä.
Mielestäni sinulla on myös tyypillisiä sangen vaatimattoman henkilön piirteitä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Saatana Waheeb, se tulkittiin tahalliseksi paitsioksi, ei pitkäksi kiekoksi.

Miten nuo selostajat on aina noin helvetin kujalla?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kanttori on kyllä melkonen SONNI
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Eihän noi Ässät saa ees hippaa. Kantner pistää lopulta kiekon pömpeliin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, mutta sun liigapörssisekoilu pudottaa sut TODELLA alas, elikästen äo putosi sulla juur ainakin kolmekymmentä pykälää.
Kas kun kysyit, niin todellisuudessa tosiaan Liigapörssillä ei ole mitään tekoa Mensan älykkyyttä mittaavien testien kanssa, joista muuten näin sivuhuomiona sanoen sain itse henkilökohtaisesti yli asteikon menneen tuloksen, jos en ole nimittäin sitä jo tässä tullut maininneeksi. Ja vaikka olisinkin niin kertaus on opintojen henkilö.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kas kun kysyit, niin todellisuudessa tosiaan Liigapörssillä ei ole mitään tekoa Mensan älykkyyttä mittaavien testien kanssa, joista muuten näin sivuhuomiona sanoen sain itse henkilökohtaisesti yli asteikon menneen tuloksen, jos en ole nimittäin sitä jo tässä tullut maininneeksi. Ja vaikka olisinkin niin kertaus on opintojen henkilö.
No kyllä onpi. Sää et vaan osaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hmm. Empiiristen tutkimustulosten perusteella olen tullut seuraavaan johtopäätökseen: Ässät on paska.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No kyllä onpi. Sää et vaan osaa.
Kas vain, nyt kun tällaisen väitteen heitit ilmoille, niin lienee parasta oikaista tämä harhaluulo; minä todellakin osaan, sain nimittäin Mensan älykkyyttä mittaavasta testistä yli asteikon menneen tuloksen. Se, jos mikä, on vedenpitävä todiste osaamisestani!

Hyvä kun tämä tuli nyt korjattua niin et enää jatkossa tule varmaankaan itseäsi yhtä rumasti enää nolaamaan väittämällä julkeasti ihan höpöhöpö-tason juttuja.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kas vain, nyt kun tällaisen väitteen heitit ilmoille, niin lienee parasta oikaista tämä harhaluulo; minä todellakin osaan, sain nimittäin Mensan älykkyyttä mittaavasta testistä yli asteikon menneen tuloksen. Se, jos mikä, on vedenpitävä todiste osaamisestani!

Hyvä kun tämä tuli nyt korjattua niin et enää jatkossa tule varmaankaan itseäsi yhtä rumasti enää nolaamaan väittämällä julkeasti ihan höpöhöpö-tason juttuja.
Jaaha. Mutta lätkästä et vaan tiiijä mittään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha. Mutta lätkästä et vaan tiiijä mittään.
Noh, jos verrataan tätä väitettä edellisiin väittämiisi, joissa olit ihan totaalisen kassalla, niin näkisin todennäköisenä että tässäkin asiassa olet yhtä kujalla kuin aiemmissakin aukottomasti vääriksi osoitetuissa väitteissäsi.

Lopputulos on siis: minä tiedän jääkiekosta kaiken.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
EHTRhotlz veti Simontaivalta sitte päähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös