To 22.2.2024 Ässät - KalPa

  • 6 346
  • 183

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
On tuo Karjalainen KalPan penkin takana kyllä sen näköinen kaveri, ettei tarvisi kuin nahkatakin, kolmiraitaverkkarit ja E34 Bemarin, niin olisi valmis Tallinnan yöhön hoitamaan sujuvasti velanperintää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
On tuo Karjalainen KalPan penkin takana kyllä sen näköinen kaveri, ettei tarvisi kuin nahkatakin, kolmiraitaverkkarit ja E34 Bemarin, niin olisi valmis Tallinnan yöhön hoitamaan sujuvasti velanperintää.

Maksaisin vikisemättä
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Hyvin KalPa pelasi ekan erän, vaikka eilinen peli alla ja lisäksi vielä repaleisella jengillä.

Erittäin hyvä syke pelissä.
Mun mielestä Ässät on aika jumissa, hyökkäyspäähän ei saatu mitään aikaan. Toivotaan, että hiukan aukeaa toisessa erässä. Ja näin uskoisin.

Kalpa varmasti loppua kohti väsyy.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
On tuo Karjalainen KalPan penkin takana kyllä sen näköinen kaveri, ettei tarvisi kuin nahkatakin, kolmiraitaverkkarit ja E34 Bemarin, niin olisi valmis Tallinnan yöhön hoitamaan sujuvasti velanperintää.
Voi myös Pete minun puolesta vastata ihan KalPankin myyntisaatavista. Tiedoksi yhteistyökumppaneille, että ei kannata jättää laskuja maksamatta. Pete "Baseball bat" Karjalainen tulee muuten kyselemään.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nopee sauna, saa tästä pelistä sitten mukavat? jälkilöylyt. Ei tuo maalinteko onnistu isänniltä, kovin on tukkoista koko kausi ollut. No, siinä alussa oli hetki, kun meni muutama per peli. Tais tulla kiintiö täyteen jo silloin. Pieni seura, pieni kiintiö.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
OVVVVOOOO!!!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mikä Härkälää närästi tuossa maalissa?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaaha, Ässät on siis vissiin aika helvetin huono tekemään näitä tämmösiä maaleja tässä lajissa. No voihan nyt saatana kun en jotenkin aikaisemmin ole tätä tiedostanut. Vaihdot meni vissiin hukkaan sitten.

T. Liigapörssi
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Molemmissa päissä on kyllä tänään maalivahdit jotka antavat mahdollisuuden voittaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Et voi olla Mensan jäsen.
Ah, nyt kun tuli puheeksi, niin itse asiassa olen! Lisäksi Mensan älykkyystestissä tulokseni vieläpä meni ns. asteikon yli, eli on hyvin mahdollista että olen jopa koko maailman älykkäin ihminen! Hyvä kun kysyit niin saatiin tämä knoppitieto kerrottua tässä tällee puolihuolimattomasti.

Olen myös viisinkertainen - kyllä, ihan oikein kuulitte, viisinkertainen - Vuoden Jatkoaikalainen. Jos Luoja suo niin siihen se myös jää, mutta en ole vielä päättänyt suonko minä.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ah, nyt kun tuli puheeksi, niin itse asiassa olen! Lisäksi Mensan älykkyystestissä tulokseni vieläpä meni ns. asteikon yli, eli on hyvin mahdollista että olen jopa koko maailman älykkäin ihminen! Hyvä kun kysyit niin saatiin tämä knoppitieto kerrottua tässä tällee puolihuolimattomasti.

Olen myös viisinkertainen - kyllä, ihan oikein kuulitte, viisinkertainen - Vuoden Jatkoaikalainen. Jos Luoja suo niin siihen se myös jää, mutta en ole vielä päättänyt suonko minä.
Joo, mutta sun liigapörssisekoilu pudottaa sut TODELLA alas, elikästen äo putosi sulla juur ainakin kolmekymmentä pykälää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös