Suomen presidentinvaalin 2024 liveseuranta

  • 132 257
  • 3 006

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kaksikielisiä on enemmän mutta ei suomenruotsalaisia, ainakaan he eivät itseään pitäneet suomenruotsalaisina.
Joo totta, mutta tosiaan suomenruotsalaisina niistä menneistä miehistä ei pitänyt itseään kukaan. Paitsi Mannerheim.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ensimmäisestä virkkeestä olen itse asiassa jopa samaa mieltä. Ei siitä tietenkään faktaa ole, mutta uskon että Haavisto olisi heterona saanut sen 1,5%-yksikköä enemmän ääniä.

Mutta en silti pidä tällaisia purkauksia järkevinä. Olen itsekin sitä mieltä, että on surullista jos ihmisen ainut syy olla äänestämättä ehdokasta on tämän homous, mutta demokratia on demokratiaa. Eikä se Suomesta takapajulaa tee, vaikka täällä asuu myös takapajuisia ihmisiä.

Nuorissa tuntuu olevan millon millasiakin purkauksia monien yhteiskunnallisten asioiden tiimoilta. Menee samaan satsiin.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Tämä seksuaalisesta suuntautumisesta käyty keskustelu on kyllä aivan vitun turhaa, varsinkin vielä näin kriittisessä kohdassa vaaleja. Voisko ihmiset vain kasvaa nykyaikaan, ei tuolla ole mitään väliä vaikka panisi lammasta navetan takana, kunhan osaisi homman. (okei no on sillä väliä oikeesti).
Kyllä se tosiaan siitä lampaastakin tuntuu varmaan paremmalta, jos osaa homman.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Mitä veikkaatte, että kukakohan IL:n toimittaja on tämän takana? :D

No ei tarvitse edes arvata.
Varmaan Lauri Nurmi.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olisi mielenkiintoista tietää että olisiko Haavisto edes ehdolla jos olisi hetero. Niin monimutkaisia asioita nämä että mikä on vaikuttanut mihinkin
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En osaa edes kuvitella kuinka paljon Haavistoa nyt ottaa päähän. 12 vuotta hän on tähdännyt tähän päivään, ja silti hän jää kakkoseksi ja vielä porvarien ehdokkaalle.

Jos Haavisto on 6 vuoden päästä vielä kisaamassa, niin lupaan äänestää häntä silloin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös